![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Kvb
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu weet ik nog niet wat je over de situatie denkt ? Niks zeker ? Je leest gewoon Brabosch - de Vlaamse Vrienden van Israël - na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is een pure scam. Mensen laat je zo niet vangen. Diegene die Syrie aanvallen zijn psychopatische leugenaars. Het kadert gewoon in hun geopolitieke strategie dat al lang in het plan zat.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
gelul
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus je weet eigenlijk geen bal?
Waarom laat je dan uitschijnen dat je meer weet?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Europees Commissaris
|
![]() Bij mij staat de mens centraal, niet de olie, de herverkiezing van Hollande, de wapenindustrie, stuk voor stuk westerse belangen die me aan mijn reet kunnen roesten.
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VS is Irak en Afghanistan nog aan het verteren. Twee oorlogen die hen veel doden heeft opgeleverd, maar waarbij ze niets gewonnen hebben. Twee oorlogen die ze trouwens verloren hebben en waardoor het noch voor de plaatselijke, noch voor de Amerikaanse bevolking beter is van geworden. Iran is voor de VS niet direct een hinderpaal om Syrie binnen te vallen. Ook Rusland maakt de VS niet bang. Maar de vraag is hoe men het binnen de VS moet verkopen, dat men opnieuw een oorlog is begonnen die men niet kan winnen. Hoe gaat de VS de boel daar onder controle krijgen? Ze kunnen er namelijk geen soldaten aan de grond zetten, zonder dat deze een gevaar op een chemische aanval lopen. De VS kan zelfs niet zonder gevaar voor verliezen een raketaanval uitvoeren op Syrie. Syrie moet namelijk slechts enkele chemische raketten op de vloot afsturen, om enkele duizenden Amerikaanse soldaten te doden. Daarnaast loopt de VS het gevaar zelf meer burgers te doden dan de gasaanval er gedood heeft. Gaan we een nieuw WW krijgen, wel ik heb de indruk dat die reeds begonnen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Syrië is, of eerder was, ook een bondgenoot van Iran. Nu kan dat land niemand meer helpen natuurlijk, het ligt in puin, en iedereen vecht tegen iedereen daar, net zoals in Irak, Lybië, Egypte en Afganistan. Landen waar de mensen een burgeroorlog voeren zijn niet langer een gevaar voor de USA, noch voor Israël. Eendracht maakt macht, en de USA schept twist en onlusten. Daar zijn ze dus goed in gelukt tot nog toe. En Iran is weer een beetje meer geïsoleerd. Dat is mooi meegepakt. In afwachting dat ze er in slagen ook daar een burgeroorlog te veroorzaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oei gebrek aan argumenten mondje vol tanden
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens mij staat dictator assad bij je centraal ipv de Syrische bevolking...
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Syrische oppositie: 'De chemische aanvallen zijn bedrog' http://www.knack.be/nieuws/wereld/sy...tter-RNBLVFOCW
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Syrische oppositie: 'De chemische aanvallen zijn bedrog' http://www.knack.be/nieuws/wereld/sy...tter-RNBLVFOCW Niet kijken als je geen 18 bent, maar wees tenminste zo mans om het te bekijken: http://www.youtube.com/watch?v=eu3sf...utoplay=1&fs=1 En zeg het eens, wenst u het Syrische volk bovenstaande toe?????????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet eigenlijk vrijwel zeker dat er geen derde wereld oorlog gaat komen. China is de druk met geld verdienen. Iran zal eieren voor zijn geld kiezen. Israel lacht zich ondertussen even suf (en zal ontussen wel weer buiten het zicht van de pers even huishouden in Gaza of op de Jordaanoever). Rusland vindt het jammer maar wil geen escalatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Minister-President
|
![]() Waarom solliciteert iedereen nie na een jobke bij knack?
Kan je lekker belangrijk uit de hoek komen... met je eigen shit opiniestuk!!
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 28 augustus 2013 om 22:07. |
![]() |
![]() |