![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt, niettemin is het waar.
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Tja, dat vind ik nu ook straf ! Ze helpen haar zoeken naar een woonplaats, vinden het triestig dat ze er geen vind, maar zijn wél slim genoeg om ze niet in hun eigen huis te logeren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Jij snapt niet wat ik bedoel : voor dat mens hoeft er geen vergiffenis te zijn. Ik hoop dat ze zo snel mogelijk sterft. In of niet in de bak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar waar het om gaat is dat M. Martin kinderen van honger liet sterven in een vergeetput. En dat zij nooit meer vrij had moeten komen na dit gedaan te hebben. Ik vind het trouwens vreemd dat niemand gepoogd heeft haar te doden sinds haar vrijlating... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Erger zelfs, want monster Dutroux gaf tenminste nog wat te eten aan zijn slachtoffers, zij liet ze gewoon kapotgaan van de honger. Terwijl ze nét boven hun hoofd op tijd en stond de hond kwam voederen ! Dat is wel extra sadistisch vind ik. Het enige dat zij waard is is een kogel. En dan ben ik nog goedhartig, want met een kogel is ze er rap vanaf. Maar ik ben dan ook geen sadist. Een dolle hond of een rat martel je ook niet langzaam dood, je maakt die gewoon af. Zo snel mogelijk, opgeruimd staat netjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() En binnenkort pakken ze haar terug op. Want : in héél Belgie is er geen kat die haar onderdak wil geven, en dus voldoet ze niet aan de voorwaarden voor haar voorwaardelijke vrijheid.
Zelfs haar zogezegde vrienden pastoors en magistraten bieden haar geen onderdak aan. Dit bewijst al één ding : die mannen zijn niet gek. Het bewijst ook dat het geen échte vrienden zijn. Dat zijn dus de feiten : niemand kan haar uitstaan, niemand wil haar onderdak aanbieden, en dus moet zij terug het gevang in. Waar haar plaats is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Wat als die kinderen hun ontaarde moederniet meer willen zien ? Geld van de erfenis, ja, geld heeft geen geur, maar Michele Martin stinkt naar de dood, die wil je toch niet onder je dak ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk wel. Maar andere mensen ook. Moet Martin voorrang krijgen op andere mensen, die reeds voor haar hulp voor onderdak vroegen ? Er bestaat wel zo iets als wachtlijsten denk ik.
En dus, als zij ondertussen dakloos word, moet ze terug naar de gevangenis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister-President
|
![]() Dat geld geen geur heeft valt al te betwisten (bloeddiamanten en al dat) maar had jij het aangenomen? Ik zou me op alle manieren van haar distanciëren als ik haar nageslacht was.
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 11 januari 2014 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schrik van de gevangenis.
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben geen enkele reden meer om haar binnen te houden. De wettelijk voorziene straftermijn is meer dan gedaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal zien dat de sociale dienst haar dan een woning zal bezorgen, of een referentieadres, als ze in de onmogelijkheid verkeert van zelf te gaan huren. Er is - zover we weten - geen enkele wettelijke reden voor de strafuitvoering om haar binnen te houden.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 januari 2014 om 19:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |