![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of gaat men het probleem anders aanpakken, en de bootjes in de haven in brand steken?
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Folderkes uitdelen aan analfabeten zal ook niet al te veel helpen.
Misschien wat "sigaretten-foto's"? verzopen lijken? kapotte boten? kinderlijkjes?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
om de vluchtelingen te redden, kondigt eerste minister Letta aan. Citaat:
![]() Typisch forumschouwspel om de forumcynici te zien staan dansen hier op het graf van de bootvluchtelingen... Laatst gewijzigd door eno2 : 13 oktober 2013 om 18:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar even dan naar het Eno2's humanisme. Wat moet de Italiaanse marine dan doen?
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() I shall say this only twice
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, U gaat "dit" 2 keer zeggen.
maar geeft U een antwoord op de vragen? Wat moet de Italiaanse marine doen als ze zo'n overbeladen boot tegenkomen? De passagiers overnemen en op het helikopterdek zetten tot ze een Italiaanse haven binnenlopen?* Of tot ze toestemming krijgen om een Noord Afrikaanse haven binnen te lopen en de emmigranten te lossen. * En als ze een Italiaanse haven binnenlopen? Opsluiten in een concentratiekamp tot ze een terugkeerbestemming krijgen? Of een Europees paspoort krijgen? In een 4 sterrenhotel of resort steken, met vrije in en uitgang? Of gewoon op de trein steken naar de Europese stad naar keuze*? *Stel je voor, de teruggestuurde Fyra's gebruiken in de vorm van enkele reis. Laat ons hopen dat die 20 tal treinen dan geen zwaar ongeval krijgen.
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Letta heeft er voor zijn ontplooiing een naampje voor bedacht: "Troepen voor vrede".Wat die troepen verder nog gaan doen, na de vele bootvluchtelingen in moeilijkheden te hebben gered, moet je aan Letta vragen.
De eerste minister van Malta vroeg woedend directe maatregelen van de EU. Dit komt ongetwijfeld prioritair op de eerstvolgende EU-top. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U geeft dus geen oplossing die U ethisch, verantwoord en haalbaar lijkt. Nog geeft u enige commentaar op mijn cynische meerkeuzevragen;
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op je cynische lolbroekerij ga ik verder niet in. Dat heb ik al afdoende gedaan in deze draad. Meer verdient dat niet. De unificatie, aanpassing en uitbreiding van de asielprocedure moet (en zal wellicht) langs en door de EU gebeuren. Laatst gewijzigd door eno2 : 14 oktober 2013 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Ik hoor zojuist op BBC dat het aantal inwijkelingen in de EU die werkloos zijn slechts 1% uitmaken van de EU-bevolking. Dat zijn dan meestal studenten en gepensioneerden. Ook brengen de inwijkelingen meer op aan taksen dan ze kosten. (BBC world radio 13h 14/10/2013)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bof, statistieken bewijzen alles nietwaar. En natuurlijk , U met uw miniscul Belgisch pensioentje op uw eilandje, bent eigenlijk een rijke tist nietwaar. Ook een manier om die statistiek uit de haak te trekken.
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat mogen ze doen, uitgezonderd wannabe drenkelingen uit het water vissen?
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Hartverwarmend dat er nu direct de meest dringende humane maatregelen getroffen worden tegen het zeekerkhof (7000 doden in tien jaar). Er zal nog wel meer volgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.elsevier.nl/Algemeen/nieu...SEVIER262345W/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat nu Kwak, of Boemel?
Citaat:
Citaat:
Mijn oplossing is simpeler. Bootjes terugslepen naar de haven/strand van vertrek. Na het uitladen van de vluchtelingen bootjes tot splinters herleiden. In't geval dat het stalen bootjes zijn, naar een sloopwerf slepen en recycleren.
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm, 700 per jaar. Hoe groot is het succesratio dan? Als het 1 op 6 is, dan is Russische roulette minder werk