Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 oktober 2013, 07:38   #141
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Als je het diefstal noemt, dan blijf ik het positieve diefstal vinden.
Zeg dat maar tegen degenen die bestolen worden door de oost Europese bendes.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2013, 07:38   #142
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Brave mensen zoals u hebben dan toch wel effe dikke pech: ondanks het feit dat u steeds méér belastingen 'mag' betalen, blijft de armoede maar stijgen.

http://joecology.blogspot.be/2013/02...lgie-2013.html
Dat begrijpt hij nog niet.
Oud 20 oktober 2013, 07:42   #143
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Die syndicale premie is heel courant in het openbaar ambt. De oorsprong er van is makkelijk te bepalen: alle politiekers van de oude machtspartijen kochten er graag hun zuilverwante vakbond mee af.

Die syndicale premie bestaat ook in heel wat cao's van de privé. Vermoed ik ten stelligste. Helaas ben ik te lui om op te zoeken waar ik dat kan bewijzen.

.
Bestaat inderdaad ook in de privé.
Oud 20 oktober 2013, 08:03   #144
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Die dag die nadert met rasse schreden, je moet gewoon geduld hebben, vroeg of laat zal ook BDW moeten toegeven dat het met de traditio's niet gaat.
welnee... zelfs al lukt het BDW niet om afspraken te maken met de anderen wil dat niet zeggen dat hij het cordon gaat doorbreken. Dan breekt hij zijn eigen partij.

Citaat:
En ondertussen, de Karim, "onze Karim" zoals wij dat dan zeggen, zou hij in de SPa terecht kunnen denk je? Of zou hij vanwege het cordon niet welkom zijn daar?
Volgens mij is geen enkele partij zo op zijn hoofd gevallen dat zij zoiets zouden oprapen en binnenlaten. Eigenlijk ben ik daar vrij zeker van.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2013, 08:07   #145
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
welnee... zelfs al lukt het BDW niet om afspraken te maken met de anderen wil dat niet zeggen dat hij het cordon gaat doorbreken. Dan breekt hij zijn eigen partij.
Merkwaardig hoe weinig mensen dit inzien.
De traditionelen willen eigenlijk met De Wever geen afspraken, en met het VB kan hij geen afspraken maken.
In een ouderwetse encyclopedie met prentjes zouden ze het N-Va-logo als illustratie bij het lemma 'nutteloos' kunnen plaatsen.
Oud 20 oktober 2013, 08:11   #146
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zal na mijn studententijd ook graag zelf belastingen betalen. Als dat de armoede beperkt, dan voel ik me daar heel goed bij.
Zeer wel.
Als het je dan toch zoveel plezier doet, dan mag je de mijne ook betalen.
Laat het me weten als je afstudeert en vooral goedbetaald werk hebt.
Hopelijk behoud je zolang je huidige naïeve opvattingen.
Oud 20 oktober 2013, 08:19   #147
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
=peter1962;6847016

Volgens mij is geen enkele partij zo op zijn hoofd gevallen dat zij zoiets zouden oprapen en binnenlaten. Eigenlijk ben ik daar vrij zeker van.
N-VA deed het toch en .......

....... we hebben er een goede aan!

Laatst gewijzigd door reservespeler : 20 oktober 2013 om 08:20.
Oud 20 oktober 2013, 08:22   #148
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Merkwaardig hoe weinig mensen dit inzien.
De traditionelen willen eigenlijk met De Wever geen afspraken, en met het VB kan hij geen afspraken maken.
In een ouderwetse encyclopedie met prentjes zouden ze het N-Va-logo als illustratie bij het lemma 'nutteloos' kunnen plaatsen.
De traditionelen willen enkel aan de macht blijven.
Durven ze, met hetzelfde resultaat als 201 nogmaals de Vlaming schofferen of gaat er iemand dat bestrijden van Opgrimbie tot in de Panne?
Oud 20 oktober 2013, 08:32   #149
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

[quote=peter1962;6847016]
Citaat:

Alleen al voor de gratische publiciteit van de sossen-nationaal, dat ze die in Aalst goed in het vizier gingen houden, was het al de moeite !!

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2013, 08:57   #150
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote=De schoofzak;6847049]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht

Alleen al voor de gratische publiciteit van de sossen-nationaal, dat ze die in Aalst goed in het vizier gingen houden, was het al de moeite !!

.
Ik heb nog een gratis tip voor jullie. Nu jullie toch met een ietwat gênant probleempje zitten in Lovendegem kun je misschien ter vervanging nog zo een waardevolle acquisitie doen bij het vlaams blok. Ook een klinkende naam : Roeland Raes, die ook van Lovendegem is. Even zwart van inborst als de Karim.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roeland_Raes
zonder dank
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2013, 09:03   #151
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
De traditionelen willen enkel aan de macht blijven.
De niet-traditionelen willen aan de macht komen (en daarna waarschijnlijk blijven)

Citaat:
Durven ze, met hetzelfde resultaat als 201 nogmaals de Vlaming schofferen
Moeiteloos.

Citaat:
of gaat er iemand dat bestrijden van Opgrimbie tot in de Panne?

Die heeft geen tijd meer.
Hij moet aan teveel tsjevenkwezels hun natte doos lebberen.
Oud 20 oktober 2013, 09:05   #152
Perzik
Parlementsvoorzitter

Perzik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Zeer wel.
Als het je dan toch zoveel plezier doet, dan mag je de mijne ook betalen.
Laat het me weten als je afstudeert en vooral goedbetaald werk hebt.
Hopelijk behoud je zolang je huidige naïeve opvattingen.
Perzik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2013, 09:53   #153
Rollercoaster
Banneling

Standaard

Wat een kinderachtige, dwaze vertoning...
Plezant hé, iemand te kakken zetten voor het publiek. Mocht het met inhoudelijke argumentatie geweest zijn, zou ik er nog kunnen in komen.
Zelfs dat kunnen ze niet. Ze mogen van geluk spreken dat BDW daar niet was. Hij zou hen eens serieus de mantel uitgeveegd hebben.
Mocht BDW er wél geweest zijn, hadden ze zich allen bescheten van angst.
Het lachen zal hen volgend jaar wel vlug vergaan! Wait and see!
Rollercoaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2013, 11:15   #154
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Die dag die nadert met rasse schreden, je moet gewoon geduld hebben, vroeg of laat zal ook BDW moeten toegeven dat het met de traditio's niet gaat.

En ondertussen, de Karim, "onze Karim" zoals wij dat dan zeggen, zou hij in de SPa terecht kunnen denk je? Of zou hij vanwege het cordon niet welkom zijn daar?

In welke partij zit die man tegenwoordig?

Oh, en over uw grote sympathie, zie dat uwe mond maar niet scheurt, zeggen we in Antwerpen.
De Karim is een goed schepen.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2013, 16:44   #155
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het Vlaams Strikske is wel een goede debater, maar geen smerige debater.

De anderen, die lol konden scheppen met onnozelheden, vonden het basisschool-pestachtig gedrag geschikt om het Vlaams Strikske de duvel aan te doen.

Boemerang.

.
Kom zeg, Bracke is toch een volwassen mens. Kan die zich niet verdedigen ofzo?

Die eerste sneer bvb. "Neen, is een partijstandpunt". (ik dacht een sneer van de GROEN!-voorzitter): zo'n sneer kon Bracke toch gemakkelijk weerleggen door te wijzen op het feit dat het niets met constructiviteit te maken heeft dat je op elk communautair voorstel sowieso 'ja' antwoordt, dat bepaalde voorstellen zo provocerend kunnen zijn dat het niet meer dan normaal is dat je daar met 'nee' op antwoord.

Hij had ook kunnen wijzen op het feit dat het communautaire programma van GROEN! bijzonder zwak is en nauwelijks enige visie vertoont en GROEN! dus beter niet te hoog van de toren blaast op het communautaire vlak. Maar in plaats daarvan staat Bracke daar gewoon met zijn mond vol tanden.

En als hij er zich zo slecht bij voelt om woordvoerder te zijn van de partij, waarom verzoekt hij dan gewoon niet om zich te laten vervangen door een ander persoon uit de partij?
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2013, 17:06   #156
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Dat filmke geeft mij volgende oprispingen :
1/ Als dit de nieuwswaardigste feiten van gans dat spektakel waren, dan was dat spektakel niet de moeite om er zo'n lang verslag van te doen. Hier zou het niet misstaan in de K&K.
2/ Als dit niet de nieuwswaardigste feiten waren, dan zijn er bij de VRT enkele die toch hun C4 zouden mogen krijgen wegens ofwel onbekwaamheid ofwel partijdigheid.
3/ Als ze aan een unief geen enkele technicus hebben die in 5 minuten een defecte microfoon kan herstellen/vervangen, dan is het een wonder dat er daar nog iets functioneert. Geef die mens dan ook maar zijn C4.
4/ Als ze aan een unief geen enkele vervangmicrofoon hebben, wat doen ze daar dan als er zo'n spektakel is met meer deelnemers ?
5/ Als die groene een microfoon wegneemt terwijl iemand nog aan 't spreken is, dan noem ik dat onbeschoft....maar ik ben dan ook van de ouwe stempel...
6/ Bracke had beter zijn gat opgelicht en de 'discussie' verlaten.....Als ze nog niet in staat zijn om zo'n debat deftig voor te bereiden en technisch te begeleiden

Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 20 oktober 2013 om 17:07.
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2013, 18:29   #157
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het Weverke schittert meestal net niet door zijn afwezigheid. Het wordt hem al te vaak verweten dat hij net teveel aanwezig is.
De grote kritiek van afwezigheid, komende van een oer-communist, ging in de richting van kleinen Tobback, ex-minister van pensioenen begod.

Maar vooral: de aandachtige nieuwsvolger weet waarom voorzitter Bart niet aanwezig was op dat debat van voorzitters.

.
Behalve op serieuze onderhandelingen dan ?

Laatst gewijzigd door Henri1 : 20 oktober 2013 om 18:31.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2013, 18:34   #158
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Behalve op serieuze onderhandelingen dan ?
Inderdaad. Hij is te veel aanwezig wanneer hij alleen zijn uitleg mag geven, te weinig wanneer er mensen van andere partijen bijzitten die zijn beweringen in twijfel kunnen trekken.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2013, 18:41   #159
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
te weinig wanneer er mensen van andere partijen bijzitten die zijn beweringen in twijfel kunnen trekken.
Die kunnen niet aan hem tippen.
Oud 20 oktober 2013, 19:25   #160
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Hij is te veel aanwezig wanneer hij alleen zijn uitleg mag geven, te weinig wanneer er mensen van andere partijen bijzitten die zijn beweringen in twijfel kunnen trekken.
Wanneer hij de k�*ns krijgt om te antwoorden op die andere mensen, doet hij dat op een gedegen manier.
Als hij vooraf kan weten dat hij die kans NIET krijgt, ja dan is hij meestal afwezig.
Groot gelijk.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be