![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk zelfs dat de fastfoodhamburgers gemaakt worden van het vleesafval dat de gewone vleesindustrie niet verwerkt krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij eten dit ook zelden, meestal omdat we ergens zijn en snel iets willen eten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Schepen
|
![]() Burgers zijn gezond. Je kan die gerust een half jaar laten liggen zonder dat er schimmel op komt.
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De friturist van dienst nam een kartonnen bakje waarin reeds 5 nuggets zaten. Hij kieperde de nuggets in het frituurvet en nadat ze gebakken waren verpakte hij de nuggets terug in het kartonnen bakje. Les 1 in hygiëne: Gebruik nooit een mes, een plank een vork voor gebakken of gekookte etenswaren waar voordien rauwe groenten of rauw vlees gelegen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees daaruit dat er geen varken, kalkoen, kip, ..... in verwerkt is. Voor de rest zal er toch wel het één en ander in vermengd worden om het op smaak te brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Frietjes gesneden van heerlijke Maaslandse bintjes. Vidé gemaakt met gehakt van de Lidl (kalfs - varkens) met daarbij kipfilet uit de colruyt en verse champignons uit de Lidl. De gehaktballetje en de kipfilet heb ik samen gekookt, met de bouillon maakte ik een heerlijke soep. De champignons bakte ik in Solo. Nadat de champignons gegaard waren, voegde ik het gehakt en de intussen gesneden kipfilet eraan toe met een weinig bouillon. Na meer dan een uur pruttelen werkte ik het geheel af met melk en room. Heeeeeelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik boycot dat soort vreetschuren waar men dieronvriendelijke rotzooi verkoopt.
Ik kom ook nooit in Starbucks waar men koffie serveert die gezet is met water uit het koelwater van de centrale van Fukushima. Patat haal ik bij hem en dan alleen op zaterdag en woensdagmiddag als er in mijn dorpje mart is. ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 3 november 2013 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem geregeld ne servela of een frikandellenworst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt het dan misschien vooral over de VS, in Europa zijn de regels veel strenger. Feit is dat de mensen gewoon niet willen weten waar hun eten vandaan komt want anders zouden fastfoodrestaurants geen volk meer trekken. Zo herinner ik mij een reportage waarin men mensen had uitgenodigd voor een barbecue. Men liet eerst een klein lief kalfje los tussen het talrijk opgekomen publiek en hun kinderen en kondigde daarna aan dat het kalfje ging geslacht worden om vervolgens op de barbecue te leggen. Mensen begonnen gewoon te wenen van ellende... Wat een stelletje onnozel, zielig, hypocriet volk denk ik daarvan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.willemwever.nl/vraag_antw...a-zijn-poep-op
Natuurlijk zal ik geen stront (fr)eten , maar .... soms weet je werkelijk niet wat er in zit !! Neuspeuterende ober , ober naar de wc en handen niet spoelen , Ober die een vuile zakdoek of tampon heeft vastgepakt , enz .... Aangaande McDrek , Kwik , Burger Kak , e.d. , Ze hebben mij al enkele keren gevraagd mee te gaan , maar ik bedank telkens om aldaar naartoe te gaan !! Ze zeggen dan: Allee , 't is lekker en plezant ; awel .... da' plezant ok , maar die riooldiarreeboecht wil ik NOOIT meer !!!! Of anders , de volgende keer , bestel ik er heel veel , en kieper het vervolgens voor hun neus , regelrecht de vuilbak in !!!! Pizza Hut & Panos daar wil ik met plezier gaan eten ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |