![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Dit forum is redelijk antimonarchistisch. Ik weet nog, op de commentaarsectie van Knack op facebook, waar een artikel over de koning stond.
Meer dan de helft waren schuimbekkend monarchistisch, en nu en dan dook een voorstel op om de macht van de koning te vergroten. "Liever een sterke Koning die het land bijeen kan houden, dan een republiek waarin separatisten zoals De Wever aan de macht kunnen komen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Men zou een aap, een cavia of zelfs een stukje steen als Koning kunnen aanduiden.
Helaas is het in ons land zo dat wij aan vergevorderd jurisme lijden. De Wet staat boven alles. Dus men kan niet gewoon iets doen. Men moet daarvoor letterlijk kilograms aan wettekst verschuiven. Ik pleit dan ook voor een volledig "legal reset" zoals mensen dit bepleiten met schulden. Gewoon letterlijk ALLE wetten nietig verklaren en opnieuw beginnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik word nog altijd ![]() ![]() Was dat het zusje niet van ons mannenken Pis, Jeanneke Pis die een paar straatjes verderop zit ... ?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat iedere Belg me dan 2 cent per dag geeft. De Belg zal het niet voelen en ik zal er wel bij varen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil gewoon éénmalig 1 euro per belg, en dan ben ik al content. Een kinderhand is gauw gevuld.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Sorry man , maar als je een koning nodig hebt om een land bij elkaar te kunnen houden dan scheelt er serieus iets aan dat land. Het is niet enkel een keuze tussen een republiek of koningshuis... Belgie mag zeker blijven bestaan, maar schaf die koning gewoon af. Hij heeft geen macht... dus so what... als hij er niet meer is? Een president hoeft toch ook niet. Met goede wil en gezond verstand kan dit land nog steeds een succes worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]()
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En vraagt daar nu voor om de brandstof rekening daarvoor te betalen. Hij had beter een zeiljacht gekocht, dat verstookt minder.
Dat hebt ge hé als ge graag de grote jan uit hangt en verder springt dan uw stok lang is. Laatst gewijzigd door Garry : 8 november 2013 om 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Dat tuig is te dom en te lui om te zeilen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dien anderen Albert II, die van Monaco, schijnt anders geen slechte zeiler te zijn.
Zou die eigenlijk een dotatie krijgen ? Of is die zelfbedruipend ?
![]() |
#155 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is daar niet veel veranderd sinds dat zijn voorvader François Grimaldi de stad veroverde ... Citaat:
Toch wel wat anders als de eerste Belgische koning, die kreeg zijn land gewoon kadoo van de Europese grootmachten en de Rotschild-bende... Laatst gewijzigd door meneer : 8 november 2013 om 16:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ook onze Belgische "topsporters" niet vergeten.
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgische? Ja, al wat buske stamp kan spelen in van die Zoeloe staten krijgt hier direct een paspoort. Die mogen dat zo gaan afhalen bij Deblock, of beter nog, t' wordt waarschijnlijk nog thuis afgeleverd per aangetekende zending of met special bode.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daar bovenop ook nog eens elke vent, als we de roddelpers mogen geloven.