![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze moeten hem dan toch eerst recht trekken voor ze hem kunnen meten , en dan afhaken? Of gaan vrouwen echt als domme blondjes te werk die geloven wat bluffers zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blijft je ongemeen boeien, niet?
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister-President
|
![]() de grootste en langste leuter hebben zegt nog niet alles als je een meisje gelukkig wil maken.
de kutjes zijn niet oneindig diep hoor, meet maar na, lange meiden hebben wel vaak een diepere kutje, maar soms houden ze wel van mijn kleine kietelaar. Mijn eerste vriendin was toch een lange brunette uit dordrecht, snel 1,74 m terwijl ik maar een bruin koelie dwergje ben van 1,64 m. Ik zei het nog afgelopen zaterdag tegen een hollandse jongen toen ik hem die foto's wees: kijk jongen sneeuwwitje en de kleine, bruine koelie dwerg. Tegenwoordig zijn er genoeg hulpstukken om elke grote kut op te vullen en uit te rekken tot de gewenste afmeting die het meisje lekker vindt, dus van nature een grote lange, dikke leuter hebben is niet echt meer alles op relatie gebied. Geld vult wel elk gaatje heel diep en er is eerst geld en daarna seks en daarna later pas na je dood: de liefde als ze oud is geworden, en jou toch even mist na jaren genoten te hebben van andere groter geschapen mannen en jou zuurverdiende weduwen pensioen of lijfrente polis op haar naam. dewanand en Wieroe Laatst gewijzigd door dewanand : 25 november 2013 om 23:43. Reden: tikfoutje update |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |