![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom de Yanken de Eurokloten aanspoorden om de Oekraïne binne te halen was/is de mogelijkheid om onder de neus van de Russen een paar raketjes te stallen.
Dat zou de EU in enorme moeilijkheden hebben gebracht op het politieke en militaire vlak, maar dat hadden de sufferds in Brussel natuurlijk niet door. Enfin, het mocht toch niet baten, de EU kan geen gas leveren, Rusland wel dus de strijd was vlot gestreden. De bevolking van de Oekraïne kan ook rustig ademhalen want ze zijn aan een reuzeramp ontsnapt. Loeiende prijsverhogingen en Brusselse regels zouden de al wankele samenleving aldaar nog meer hebben verstoord. En wat te denken van de grenzen. Half Azië zou leeglopen om ven de Nederlandse- en wellicht andere vetpotten te snoepen zoals de mohammedanen dat nu al doen. Al met al een geluk bij het ongeluk dat EU heet.
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "GRATIS KAAS VIND JE ALLEEN IN EEN MUIZENVAL"
Goed gezien... Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je moet eens in je vriendenkring infomeren daar: ik heb uit directe bron vernomen dat zeer veel betogers tussen de 100 en 200 Hryvnia per dag krijgen toegestoken van de ''democraten'' achter de schermen daar. Dat is tussen de 10 en 20 euro ... per dag , per persoon. Dat is meer dan een dagloon voor velen die werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die directe bron was toevallig toch niet russisch? Ik weet dat uw madam van die kant is. Neem alles wat uit russische hoek komt, betreffende oekraiene, gerust met een paar zakken zout. Ik heb genoeg berichtgeving gezien op Russia today waarvan ik absoluut zeker weet dat ze fout is. Dat is te vergelijken met de nederlandse televisie die zou beweren dat op de 'witte mars' in brussel (remember?) amper 500 mensen aanwezig zouden zijn. Tja. Laatst gewijzigd door parcifal : 31 december 2013 om 00:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Apropos, Julia de gasprinces is toch ook geen onschuldig dezeke (maar ze wordt telkens weer gerecycleerd door westerse democraten), Klitschko heeft de ballen verstand van politiek (is een speelbal van anderen), en... wat doet Mc Cain daar nu weer. De Polen hebben ook steeds een eigen agenda gehad in dat verhaal....etc etc. Laatst gewijzigd door straddle : 31 december 2013 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Europees Commissaris
|
![]() En als John Mc Cain zijn stoem bakkes laat zien is dat voor mij al genoeg om de andere kant te kiezen.
Wat heeft die rotzak daar te zoeken eigenlijk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Ondertussen gaat het er hevig aan toe in Kiev, in de buurt van het Dynamo stadion.
Demonstranten aan de slag met een heuse trebuchet : http://www.youtube.com/watch?v=APGnKRx67kI De propaganda op Russia Today scheert weer hoge toppen en noemt de demonstranten consequent 'pro-european protestors'. Anti-dictatuur protestanten zou meer accuraat zijn, lijkt me. De strubbelingen lijken echt wel meer en meer op een middeleeuwse boerenopstand tegen de milities van de corrupte koning. Straks halen ze lansen en pieken boven . ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 21 januari 2014 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rusland (Lavrov) beschuldigt het westen:
http://www.youtube.com/watchv=9Ub6zU7Q2Rk Meer weten: http://www.strategic-culture.org/new...ty-russia.html Laatst gewijzigd door zonbron : 23 januari 2014 om 01:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Kunstmatige landen krijgen dit soort problemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Poetin heeft dezelfde vrienden als Assad: antisemieten en islamietenhaters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Ik zou daar ook zo staan als ik net zoals de de arme Wit-Russen dreig onder het juk van Moskou en tsaar Poetin terecht te komen. De Oekraïners kunnen zien hoe het bij hun noorderburen gesteld is en weten dat ze moeten protesteren/vechten omteven om niet ook een vazalstaat te worden van moedertje Rusland.
Laatst gewijzigd door Dennis : 23 januari 2014 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou U hier niet onmiddelijk hardhandig aangepakt worden? Blijkbaar laat de regering van Oekraïne begaan, in het westen zou dat niet het geval zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |