Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 december 2013, 02:24   #141
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
Storytellers raken uitgestorven, de echte dan.
Bij U was het dan wel een pre-natale euthanasie.
Oud 19 december 2013, 07:52   #142
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Eentje die goed kan dweilen.

Gewoon onverantwoordelijk en makkelijk meesleepbaar.
Maar toen gebruikte ik geen drugs en geen sigaretten.

Weet je wat daar allemaal wel niet bij komt kijken bij wijze van spreken.
Je bent Marokkaan van oorsprong, ja? Ik hoop dat je beseft dat je levensverhaal volledig bevestigd wat we hier spuien over moslims.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2013, 08:41   #143
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Je bent Marokkaan van oorsprong, ja? Ik hoop dat je beseft dat je levensverhaal volledig bevestigd wat we hier spuien over moslims.

Goodmorning.

Klopt, ik ben een Mocro.

Het spuien is inherent aan een soort bevolking dat niet anders te doen heeft dan spuien.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2013, 08:43   #144
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Bij U was het dan wel een pre-natale euthanasie.

Wie zal het zeggen.
Oud 19 december 2013, 08:55   #145
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie zal het zeggen.
Zal ik het zeggen, in U is een goed verteller pre nathaal verloren gegaan. Het spermatozoïdeke met die capaciteit was 2des.
Oud 19 december 2013, 09:26   #146
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zal ik het zeggen, in U is een goed verteller pre nathaal verloren gegaan. Het spermatozoïdeke met die capaciteit was 2des.

Men denkt te kunnen oordelen omdat gedacht word iemand bij voorbaat al te kunnen kennen.

Karakter, persoonlijkheid en goede manieren komen niet aanwaaien, maar zijn een proces van eeuwen doorgegeven dna.

Ik ben geen wees maar heb voorbeelden gehad.
Oud 19 december 2013, 15:16   #147
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik ga gewoon af op uw capaciteiten tentoongespreid hier op't forum.

En dan terug naar het topic. De wetsgetrouwheid der allahtoon voor de seculiere wetgeving.
Uw voorbeeld staaft de premisse van de topicstarter.
Oud 19 december 2013, 16:35   #148
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik bemoei me er niet mee, is niet mijn zaak.

Ik heb mijn eigen problemen, zolang ik maar met rust word gelaten.

Vroeg of laat zal er wel weer een Jodenvervolging komen maar dan met Moslims.

Liever achter een hek dan vrijwillig als slaaf voor consumptie.
Beter gedwongen dan door eigen initiatief.
Heb ik er in ieder geval geen schuld aan want ik vrees God.
Voor het ogenblik heb ik meer de indruk dat het de moslims zijn die niet-moslims vervolgen waar ze reeds kunnen en durven! En op andere plaatsen wachten ze geduldig af tot ze sterk genoeg zullen staan!
Je vreest "God" maar dat is niets anders dan een aantal lieden die dat begrip gebruiken om zichzelf macht te geven over de anderen! Het zijn dus bepaalde lieden die je moet vrezen! Schakel die allemaal uit en je zult geen problemen meer hebben met je niet bestaande "God"!
Hoeveel eeuwen zal de mensheid zich wetens en willens nog laten rollen door bepaalde lieden?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2013, 16:43   #149
Havanna
Banneling

Standaard

Citaat:
Goodmorning.
Klopt, ik ben een Mocro.
Het spuien is inherent aan een soort bevolking dat niet anders te doen heeft dan spuien.
Dan te werken voor een uitkering waar uw, te lui om te helpen donderen, duizenden etnische landgenoten op teren.
Havanna is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2013, 16:48   #150
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Voor het ogenblik heb ik meer de indruk dat het de moslims zijn die niet-moslims vervolgen waar ze reeds kunnen en durven! En op andere plaatsen wachten ze geduldig af tot ze sterk genoeg zullen staan!
Je vreest "God" maar dat is niets anders dan een aantal lieden die dat begrip gebruiken om zichzelf macht te geven over de anderen! Het zijn dus bepaalde lieden die je moet vrezen! Schakel die allemaal uit en je zult geen problemen meer hebben met je niet bestaande "God"!
Hoeveel eeuwen zal de mensheid zich wetens en willens nog laten rollen door bepaalde lieden?
Eén lichtpuntje: na islam zijn er geen nieuwe religieuze ideologieën meer uit het brein van psychiatrische patienten ontsproten. Of alvast hebben we het toch al zover gebracht dat het niet zoveel volgelingen trekt. Moon en nog een paar kwieten niet te na gesproken.

Maar het is natuurlijk gewoon massahysterie en een slim gebruik van de mankementen in 's mensen breinfunctie.

Het leven hier op aarde is niet altijd een pretje, dus als je de massa kan wijsmaken dat het na je dood veel beter wordt als je NU maar doet wat IK zeg. En uiteraard als je niet doet wat IK zeg dan ga je n�* je dood voor eeuwig ende eeuwig nog veel meer miserie hebben dan de shit waar je nu inzit.

Religie is hoofdzakelijk een zaak van arme mensen die veel miserie kennen. Eenmaal uit die miserie, het welvaartspeil omhoog, de wetenschap en onderwijs op hoger niveau en kijk.... daar verdwijnen de religies als sneeuw voor de zon.

Het ergste is wel dat we hier in onze regionen al zover waren, maar dat ze doelbewust een hele massa middeleeuwers in onze nek hebben gedraaid.

En met "ze" bedoel ik o.a. de ondertussen welbekende CVP'er Tijl Declercq die als geniepige mede-architect van Eurabia verdient dat hij besneden kleindochters zal krijgen. Zelfs al is hij naar zijn eeuwige jachtvelden vertrokken vooraleer hij de vruchten van zijn lumineus idee zelf aan den lijve mocht ondervinden. Moge zijn nakomelingen er dus maar ten volle van genieten.

Trouwens over "geniepig" : had iemand weet wat ze ginds in Genève tijdens de oliecrisis aan het bekokstoven waren? CVP blinkt daar blijkbaar in uit: had er iemand weet van dat ze Haiku Van Rompuy naar voren hadden geschoven als onverkozen Président de L'Europe?

Stem er maar op hoor! de "gezinspartij". En hou je dochters vooral binnen of doe ze een kuisheidsgordel aan tegen verkrachting.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 19 december 2013 om 16:51.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2013, 21:12   #151
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2/3 moslims hebben schijt aan wet
Stel ik mij nog steeds de vraag: Wat kom je hier dan doen laat staan zoeken?
Oud 19 december 2013, 21:58   #152
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Stel ik mij nog steeds de vraag: Wat kom je hier dan doen laat staan zoeken?
Een uitkering uiteraard, deze met verstand en een diploma keren blijkbaar terug naar het thuisland.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2013, 23:31   #153
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havanna Bekijk bericht
Dan te werken voor een uitkering waar uw, te lui om te helpen donderen, duizenden etnische landgenoten op teren.
Met olie uit onze eigen landen, je hoeft me echt geen schuldgevoel aan te praten want ik heb het geld niet uitgevonden.
Oud 19 december 2013, 23:32   #154
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht

Weet ik niet.
Oud 19 december 2013, 23:46   #155
Havanna
Banneling

Standaard

Citaat:
Met olie uit onze eigen landen, je hoeft me echt geen schuldgevoel aan te praten want ik heb het geld niet uitgevonden.
Heeft Marokko olie? Waarom is het dan zo arm?
Havanna is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2013, 10:57   #156
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, inderdaad.

Op heb momemt heb ik net al mijn schulden afbetaald.

En nu wil ik wat gaan sparen om eigen woonruimte te realiseren.

Maar vroeger was ik best een losbol, veel uitgaan en dure auto's.

Dat van dure auto's dat zal moeilijk gaan, maar het uitgaan en zo heb ik eigenlijk ook geen zin.

Ik weet me geen raad want de meeste relaties zijn ook kortstondig, eigenlijk zoek ik een vrouw in een burka/niqaab die me innerlijke rust kan geven en weet dat het draait om het innerlijk.
Knap, je hebt een voorstel voor methadon gehad, dus ik vermoed dat je ex heroinegebruiker bent.
Goed dat het je lukt er van af te blijven en dat je toekomstplannen hebt.

Maar leg me eens uit, verwacht je echt van een vrouw dat zij zorgt voor jou innerlijke rust, en waarom denk je dat dit beter gaat, wanneer ze een burka of nihaab draagt?

Wie zo denkt lijkt me niet echt " klaar" voor een huwelijk, ongeacht de kledij van de toekomstige mevrouw.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2013, 19:22   #157
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Knap, je hebt een voorstel voor methadon gehad, dus ik vermoed dat je ex heroinegebruiker bent.
Goed dat het je lukt er van af te blijven en dat je toekomstplannen hebt.

Maar leg me eens uit, verwacht je echt van een vrouw dat zij zorgt voor jou innerlijke rust, en waarom denk je dat dit beter gaat, wanneer ze een burka of nihaab draagt?

Wie zo denkt lijkt me niet echt " klaar" voor een huwelijk, ongeacht de kledij van de toekomstige mevrouw.

Ach joh, laat me lekker dromen.
Oud 21 december 2013, 11:56   #158
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ach joh, laat me lekker dromen.

Gelukkig heb je realiteitszin!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2013, 13:38   #159
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Toch wel raar, het idee van een echtgenoot die ik opsluit, en die enkel mag buitenkomen in mijn bijzijn en dan gehuld in het beddengoed, vind ik toch wel héél moeilijk ! Zelfs mijn kat heeft meer te zeggen.

Hoe moet ik me dat voorstellen?

het maakt ontbijt en bedient me, ruimt de tafel af, maakt heerlijke hoofdmaaltijden, doet mijn vuile was, poetst mijn woning, zorgt verder voor alle dingen waar geen hersenactiviteit mee gemoeid is, spreekt nooit tegen maar geeft me steeds gelijk, en schakelt zichzelf uit als al het werk gedaan is?

Verder een speciaal programma om als ondersteunende psychiater te fungeren, programma 2 om als luisterend oor te dienen, programma 3 om zich te transformeren naar een op en top viriele Denzel Washington.

Op straat is het dus ingepakt, en zwijgt, mag niemand aankijken en buigt deemoedig het hoofd als iemand anders het bekijkt en schuifelt gedwee zo'n halve meter achter me aan.

Wordt het aangeraakt door een andere persoon dan gaat de knop "selfdestruction" aan, anders moet ik het nog zelf stenigen.

Thuisgekomen moet ik het alleen maar in het stopcontact te steken om op te laden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 21 december 2013 om 13:43.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2013, 22:58   #160
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Vindt je?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be