![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij U was het dan wel een pre-natale euthanasie.
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Je bent Marokkaan van oorsprong, ja? Ik hoop dat je beseft dat je levensverhaal volledig bevestigd wat we hier spuien over moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Goodmorning. Klopt, ik ben een Mocro. Het spuien is inherent aan een soort bevolking dat niet anders te doen heeft dan spuien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal ik het zeggen, in U is een goed verteller pre nathaal verloren gegaan. Het spermatozoïdeke met die capaciteit was 2des.
![]() |
#146 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Men denkt te kunnen oordelen omdat gedacht word iemand bij voorbaat al te kunnen kennen. Karakter, persoonlijkheid en goede manieren komen niet aanwaaien, maar zijn een proces van eeuwen doorgegeven dna. Ik ben geen wees maar heb voorbeelden gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga gewoon af op uw capaciteiten tentoongespreid hier op't forum.
En dan terug naar het topic. De wetsgetrouwheid der allahtoon voor de seculiere wetgeving. Uw voorbeeld staaft de premisse van de topicstarter.
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je vreest "God" maar dat is niets anders dan een aantal lieden die dat begrip gebruiken om zichzelf macht te geven over de anderen! Het zijn dus bepaalde lieden die je moet vrezen! Schakel die allemaal uit en je zult geen problemen meer hebben met je niet bestaande "God"! Hoeveel eeuwen zal de mensheid zich wetens en willens nog laten rollen door bepaalde lieden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is natuurlijk gewoon massahysterie en een slim gebruik van de mankementen in 's mensen breinfunctie. Het leven hier op aarde is niet altijd een pretje, dus als je de massa kan wijsmaken dat het na je dood veel beter wordt als je NU maar doet wat IK zeg. En uiteraard als je niet doet wat IK zeg dan ga je n�* je dood voor eeuwig ende eeuwig nog veel meer miserie hebben dan de shit waar je nu inzit. Religie is hoofdzakelijk een zaak van arme mensen die veel miserie kennen. Eenmaal uit die miserie, het welvaartspeil omhoog, de wetenschap en onderwijs op hoger niveau en kijk.... daar verdwijnen de religies als sneeuw voor de zon. Het ergste is wel dat we hier in onze regionen al zover waren, maar dat ze doelbewust een hele massa middeleeuwers in onze nek hebben gedraaid. En met "ze" bedoel ik o.a. de ondertussen welbekende CVP'er Tijl Declercq die als geniepige mede-architect van Eurabia verdient dat hij besneden kleindochters zal krijgen. Zelfs al is hij naar zijn eeuwige jachtvelden vertrokken vooraleer hij de vruchten van zijn lumineus idee zelf aan den lijve mocht ondervinden. Moge zijn nakomelingen er dus maar ten volle van genieten. Trouwens over "geniepig" : had iemand weet wat ze ginds in Genève tijdens de oliecrisis aan het bekokstoven waren? CVP blinkt daar blijkbaar in uit: had er iemand weet van dat ze Haiku Van Rompuy naar voren hadden geschoven als onverkozen Président de L'Europe? Stem er maar op hoor! de "gezinspartij". En hou je dochters vooral binnen of doe ze een kuisheidsgordel aan tegen verkrachting.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 december 2013 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Weet ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed dat het je lukt er van af te blijven en dat je toekomstplannen hebt. Maar leg me eens uit, verwacht je echt van een vrouw dat zij zorgt voor jou innerlijke rust, en waarom denk je dat dit beter gaat, wanneer ze een burka of nihaab draagt? Wie zo denkt lijkt me niet echt " klaar" voor een huwelijk, ongeacht de kledij van de toekomstige mevrouw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ach joh, laat me lekker dromen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel raar, het idee van een echtgenoot die ik opsluit, en die enkel mag buitenkomen in mijn bijzijn en dan gehuld in het beddengoed, vind ik toch wel héél moeilijk ! Zelfs mijn kat heeft meer te zeggen.
Hoe moet ik me dat voorstellen? het maakt ontbijt en bedient me, ruimt de tafel af, maakt heerlijke hoofdmaaltijden, doet mijn vuile was, poetst mijn woning, zorgt verder voor alle dingen waar geen hersenactiviteit mee gemoeid is, spreekt nooit tegen maar geeft me steeds gelijk, en schakelt zichzelf uit als al het werk gedaan is? Verder een speciaal programma om als ondersteunende psychiater te fungeren, programma 2 om als luisterend oor te dienen, programma 3 om zich te transformeren naar een op en top viriele Denzel Washington. Op straat is het dus ingepakt, en zwijgt, mag niemand aankijken en buigt deemoedig het hoofd als iemand anders het bekijkt en schuifelt gedwee zo'n halve meter achter me aan. Wordt het aangeraakt door een andere persoon dan gaat de knop "selfdestruction" aan, anders moet ik het nog zelf stenigen. Thuisgekomen moet ik het alleen maar in het stopcontact te steken om op te laden. ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 december 2013 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |