![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als het goed is, mag het ook gezegd worden. De 2 netste steden van de wereld zijn Singapore & Salt Lake City. Toevallig de steden waar al jaren een GAS-boete systeem bestaat. |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Staatssecretaris
|
Bron?
|
|
|
#143 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Neen denk ik. Toch mag hij of zij opgeschreven worden. Moet opgeschreven worden. Ik ben wel akkoord met een systeem waar je voor dergelijke kleine overschrijding, een berisping zoudt krijgen, in plaats van van de eerste keer zoals nu 50 euroots. Als het je eerste keer is dit jaar bijvoorbeeld. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
#146 |
|
Banneling
|
Valse Waal, probeer maar eens een sigarettenpeukje in Singapore op straat te gooien, dan krijg je zo zonder pardon een tijdje 'kost en inwoon'. Kom een buiten je Brusselse perimeter, dan weet je dat misschien.
|
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Te lam om het zelf op te zoeken...
Nee,u bent de grootste zeveraar hier.... Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Staatssecretaris
|
Ge verdient een GAS-boete zonder pardon wegens vervuiling van dit forum.
|
|
|
#149 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Intussen zijn ze aangesloten bij VBO, Unizo en Voka, verdedigen de economische vluchtelingen op kosten van de belastingbetaler, gaan in beroep tot ze uitgeprocedeerd zijn en laten de belastingbetaler er voor opdraaien. Intussen maken ze jou langs de particratie om wijs, dat dit de weg is die gevolgd moet worden, terwijl iedereen weet dat echte asielzoekers hier welkom zijn en economische vluchtelingen enkel geen probleem zijn, als ze als goedkope arbeidskrachten, de lonen kunnen verlagen. Of dacht je dat bij jullie "kiespubliek" geen allochtonen zitten? Nog nooit een Turk of Marokkaan horen zeggen dat ze nu toch mogen stoppen met zoveel buitenlanders binnen te laten en hoe raar dat overkomt? |
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus eer ge met GAS boetes begint over een peuk weg te gooien moet je ervoor zorgen dat er genoeg asbakken zijn. Einde discussie lijkt me. |
|
|
|
|
|
|
#151 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En overal hondetoiletten op elke hoek van de straat voordat je hondepoep kunt aanpakken? We gaan niet overal asbakken zetten om rokers te kunnen bestraffen voor sluikstorten, die moeten maar zelf hun peuk- en kauwgomzakjes meedoen, lijkt me geen grote moeite en sommige steden delen die al gratis uit. http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=0K3MVO3M |
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Overal voldoende hondentoiletten, vuilbakken en andere infrastructuur. U zoekt gewoon een gemakkelijke manier om de vlamingen leeg te zuigen hé ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 25 december 2013 om 13:57. |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Staatssecretaris
|
De oplossing lijkt me de peuk in troll Pjotr 2691 zijn gezicht te gooien
|
|
|
#154 |
|
Banneling
|
Henri, zou het niet beter zijn zelf verantwoordelijkheid te nemen dan jouw wangedrag weer op anderen af te wentelen.?
Laatst gewijzigd door Pjotr 2691 : 25 december 2013 om 17:38. |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Banneling
|
Valse Hangmatter houd je naamkaartjes voor jezelf.
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Europees Commissaris
|
GAS-boetes zijn noodzakelijk omdat de mensen geen normen meer hebben. Ikke, ikke en de rest kan stikken.
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
OK , maar niet zoals ze nu willekeurig worden aangemaakt ,
elke gemeente met hun eigen wetten , is FOUT !!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#158 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Een landelijke gemeente bijv. zal wel een ander idee hebben over zwerfafval dan een stad met een toeloop van toeristen. Maar het tegelijkertijd aanklager, rechter en beul zijn daarentegen, d�*t is fout.
|
|
|
|
#159 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een van de grappigste topper-GAS-boetes: Straatmuzikanten mogen niet valsspelen
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus is het nuttig dat de plaatselijke ambtenaren die ervoor in aanmerking komen zich kunnen aanpassen aan de problemen eigen aan de plaats en het probleem! Waarom doen alsof die daar niet toe in staat zijn? Men kan er nog altijd een al dan niet gratis advocaat bij halen, en die vertelt enkel de waarheid en niets dan de waarheid zeker? Die leeft om de waarheid en de wet te laten zegevieren...als het in zijn kraam past. Zoniet is het hypocrisie en komedie �* gogo... Laatst gewijzigd door andev : 26 december 2013 om 18:39. |
|
|
|
|