![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Niet iedereen vind de fiets zo fantastisch als U. En dat de auto dat kan is wel duidelijk. Maar we zien wel wat U doet. U wenteld U als een duiveltje in een wijwatervat om niks concreets te moeten vertellen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 9 februari 2014 om 23:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, de fiets dus. Ik doe dagelijks een veel grotere afstand per fiets. Dag in, dag uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jij kan er maar niet bij dat het overgrote deel van de mensen die in de file staan dat MOETEN doen, omdat er geen alternatief is. Iedereen geraakt tegen 0730 op 5 tot 10 km naar het werk, maar zit dan vast. Je extrapoleert jouw situatie op een hele grote groep, waar je geen cijfers van hebt en die mensen houden net heel de boel recht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wou gewoon weten, van U, of iemand anders wat iemand moet doen om om 5u45 aan de halte Potaarde te zijn, met het gebruik van het openbaar vervoer. Om 2 haltes op te geven is de tussenliggende afstand van geen belang, daar het openbaar vervoer zo een eigen kilometersysteem heeft. En de afstand over de openbare weg is 8.8 km, als je de meest bruikbare route gebruikt en niet door centrum Koningsloo wil kruipen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 9 februari 2014 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik rij voor men werk ongeveer 65000 km per jaar. Hoe denk je dat mijn werkgever hierop zal reageren? Privé kom ik aan nog geen 10000 km/jaar.
Rekeningrijden is niet meer of minder als een (torenhoge) extra belasting met desastreuze gevolgen voor de fragiele ekonomische toestand in België Een bijkomend voordeel voor Big brother is uiteraard het kunnen volgen van eenieders tijdsindeling via de GPS of Blackbox. Zwaar boycotten die handel is de taak van iedere, zich met de wagen verplaatsende, werkende Belg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Burgemeester
|
![]() DE VERVUILER BETAALD !
Stuur de rekening naar de amerikanen en de chinezen.... en als die betaald hebben (of zich aan de normen houden) moogt ge terugkomen om te vragen hoeveel ik zal willen bijdragen ! Alvast véél succès toegewenst.... ze zullen het nodig hebben.
Pecunia non olet! Laatst gewijzigd door DONG ZHUO : 9 februari 2014 om 23:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
6,6 km is door iedereen met een goede gezondheid overbrugbaar met een fiets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Willen? nee, moeten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar he, het kan altijd, ik veronderstel dat jij de eerste zal zijn die een afspraak om 0300 's ochtends zal laten maken bij jou thuis? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was helemaal niet de vraag, maar wel hoeveel km van dat totaal eigenlijk over de zones gaan die belast zullen worden met rekeningrijden. Het rekeningrijden is immers geen algemene maatregel, maar wel slechts van toepassing op bepaalde plaatsen en op bepaalde tijdstippen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En aangezien we tegen teveel mensen op dezelfde plaats zijn, gaan we die mensen financieel straffen om daar te zijn. De gevolgen, daar staan we eventjes niet bijj stil. Het klootjesvolk zal toch braaf betalen, ze moeten immers nog hun lening van hun woning kunnen betalen.. Schitterend, ik ben overtuigd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik spreek niet over de wagen of een fiets, ik spreek over het openbaar vervoer. U promoot fiets en openbaar vervoer. Dat de fiets in veel gevallen een betere optie is voor 1 persoon zonder lading ben ik totaal mee akkoord. Maar ik wil gewoon van U het antwoord op een simpel vraagstuk krijgen. Wat moet een persoon doen, in tijden en € -zonder speciale trukken of uitzonderingsabonnementen- startende aan halte Jan Portaels om om 5u45 aan halte Potaarde te zijn.
![]() |
![]() |
#158 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met de bus geraak je er niet. Laatst gewijzigd door parcifal : 9 februari 2014 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een constructief antwoord. Openbaar vervoer is er alleen voor ambtenaren die niet in ploegdienst naar hun verplichte uitkeringsplek moeten reizen.