![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeie ontwijking.
Vrouwen dwingen tot prostitutie is ook een misdaad. Vrouwen die vrijwillig seks aanbieden in ruil voor geld, daar zie ik geen probleem mee. En mannen die geld willen spenderen voor sex, da's ook geen punt. En daar wringt het schoentje in uw ontwijking.
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er heeft ook geen Vlaamse jongen meegewerkt aan jouw verkrachtingszaak. Kzal het duidelijk maken voor jou. Criminele moslims houden zich bezig met drugs en verkrachting.Terwijl straathoekwerkers zich bezig houden met hun eigen loon.Waarschijnijk aangevuld met de verkoop van straffe beelden en percent op de omzet van dealers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van hoeveel aanrandingen en verkrachtingen weten we niets omdat de slachtoffers beschaamd zijn dat in het openbaar te gooien? Laatst gewijzigd door andev : 18 februari 2014 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn bedenkingen dat die van de Aerschotstraat daar vrijwillig zitten.. wie daar sex gaat consumeren die doet imo. indirect hetzelfde als wat die sloebers met die meisjes hebben uitgespookt, nu niet 'letterlijk' hetzelfde maar medeplichtig aan die gangster toestanden maken ze zich wel op die manier ... En ik zou overigens niet verbaasd zijn dat daar nogal wat minderjarigen zitten ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou hun OCMW inkomen vervallen als ze een dikke bijverdienste hebben?? Straks gaan we er nog op uit komen waarom steuntrekkers met grote wagens rijden. Dat willen we niet weten hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die dames worden onder de knoet gehouden door de maffia, wat snap jij daar niet aan? (lol) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Het zijn allemaal primitieve zwarten, hun geloof ( Christen of moslim )is doorspekt met plaatselijke bij-geloven. Hun amuletten zijn daar een onderdeel van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() laat ze aub. Liever daar dan dat onze dochters niet meer op straat kunnen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze moeten immers niet op straat komen om verkracht te worden. Ze moeten zelfs niet eens in een vreemd bed gaan liggen. Hun Belgische partner zal ze wel verkrachten in hun eigen bed. Citaat:
En weerleg dat nu maar eens, iemand dwingen tot seksuele betrekking is verkrachting, of het nu met geweld gebeurd of niet. En ook deze cijfers zijn waarschijnlijk nog maar het topje van de ijsberg. Laatst gewijzigd door Jantje : 19 februari 2014 om 11:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Velen volgen echter hun islamitische zusters die de godsregel moeten volgen dat indien hun echtgenoot ze wil, zij moeten volgen, ook al staat ze brood te bakken in de gemeenschappelijke oven. Ik vermoed dat dit voor veel van de 25% belgische vrouwen dus ook wel zal tellen. Hangt ervan af hoe men de vraag heeft gesteld. "Hebt gij al sex gehad tegen uw goesting met uw echtgenoot"? slechts 25%? ik denk dat het er veel meer zijn. Al was het maar om van zijn gezaag vanaf te zijn. Kom om met de geit! allez!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Gouverneur
|
![]() Hun vermogen tot massaslachtingen is daar ook dieper geworteld dan hun christelijke of islamitische geloof, dat niet meer dan een amuletje is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik denk dat je raar zou opkijken als je de vraag nog anders stelt, vraag maar eens of ze ooit seksuele handelingen hebben moeten gebruiken om iets te bekomen of gedaan te krijgen van hun partner. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gedwongen met wat? met geweld? met overreding? met dreigementen? Citaat:
Is dat volgens jou dan ook verkrachting? Dan is hoererij dat ook. Het probleem met zulke onderzoeken is dikwijls dat er geen nuances in aangebracht worden. Zo was er ook 25% (of meer? ik weet het niet meer) huiselijk geweld, maar waarbij een duw op hetzelfde niveau gesteld wordt als een aframmeling. Me dunkt heeft een meerderheid al eens een duw gegeven of gekregen, maar een aframmeling komt daar niet in de buurt. Daarom kom ik terug op uw voorbeeld: "ben je ooit gedwongen tot sexuele betrekkingen"... gedwongen met wat? en in hoeverre gaan al die verschillende situaties dan onder de noemer "verkrachting" mogen worden gecatalogeerd. Noteer: ik zeg niet dat er geen verkrachting bestaat binnen het huwelijk, zowel van man naar vrouw, als van vrouw naar man. Maar zulke onderzoeken doen me steeds de wenkbrauwen fronsen. In een gelijkaardig onderzoek naar ongewenste sexuele intimidatie op het werk moest dat ook ineens op +50% terechtkomen of zoiets. Wij moeten in een hemeltje gewerkt hebben, want niemand had er ooit mee te maken gehad, op een klein incidentje van een onbetamelijk kereltje na. Dat werd onmiddellijk aangepakt en rechtgezet. Had iemand al ooit ongewenste avances gekregen? maar natuurlijk! Ho? moesten we dat mee laten tellen? waarom? Zulke dingen neem ik dan ook steeds met een korrel zout. ================================================ maar nu vraag ik me toch wel af Jantje, wat deze zogenaamde studie komt doen in een onderwerp over groepsverkrachting van 3 minderjarige kinderen door een hoop Roma zigeuners.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 februari 2014 om 11:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn trouwens geen gegevens bekend over het gebruik van geweld in die verkrachtingen. Ik vermoed de twee laatste meisjes zelfs tot op het laatste ogenblik zijn meegegaan in heel de aanloop tot de verkrachting. Ze zijn immers met hun kleren aan en onbeschadigd terug afgezet geweest door de daders. Citaat:
De vraag is dus, hoever hebben de meisjes het zonder weerstand laten gebeuren en welke weerstand hebben ze geboden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U heeft een 0.5 percent vermoeden afgeleid uit cijfers die angstvallig verborgen worden gehouden.Dat "verborgen houden" is voor mij al genoeg. Mijn ongelijk kan natuurlijk bewezen worden door met de echte cijfers naar buiten te komen.Mijn vermoeden word ook gevoed door onze gevangenis en vluchthuizen bewoners. Of die meisjes onbeschadigd zijn afgezet,en dat het om een valse klacht zou gaan vind ik er wel een beetje over. Khoop dat jij eens een glas gaat drinken met die brave jongens.Als je dan alleen met een pijnlijke aars word afgezet dan heb je ook geen reden tot klagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga dus niet verkondigen dat het brave jongens zijn, verre van. En de 0.5% vermoeden komt niet uit angstvallig verborgen gehouden cijfers, maar juist uit bekende cijfers van onderzoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs als mn stelt dat de meeste verkrachtingen in de privésfeer gebeuren,kan mn daar niet uit afleiden dat enkel autochtonen daar aan doen. Dat er bij moslims geen aangiftes worden gedaan kan veel verklaren. Verkrachting binnen het huwelijk bestaat daar immers niet.En andere slachtoffers zullen gedwongen door geloof of omgeving zelden aangifte doen. De grote hoeveelheid moslima's in vluchthuizen doet anders vermoeden. Misdaadcijfers in Oslo,Kopenhagen gaven anders aan. Zaken in G-B doen ook.Doofpotonderzoekers worden betaalt om niks te vinden. Men kan ook het paspoort aan elke persoon in ons land geven,om dan volgend jaar te zien dat er 100 percent Belgen misdaden plegen. |
|
![]() |
![]() |