Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 februari 2014, 18:32   #141
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Goeie ontwijking.

Vrouwen dwingen tot prostitutie is ook een misdaad.

Vrouwen die vrijwillig seks aanbieden in ruil voor geld, daar zie ik geen probleem mee.
En mannen die geld willen spenderen voor sex, da's ook geen punt.

En daar wringt het schoentje in uw ontwijking.
Oud 18 februari 2014, 18:48   #142
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
ok ok laten we het over een andere boeg gooien ..

bvb. wat er dagelijks in de Aerschotstraat gebeurt, ik noem dat verkrachting wat die meisjes daar ondergaan, iets waar veel zogezegde brave Vlaamse huisvaders aan deelnemen .. zij verkrachten dan wel niet nadat ze naïve meisjes oppikken in hun auto en ze nadien thuis dronken voeren en drogeren .. Maar ze gaan wel meisjes die eenzelfde lot ondergaan hebben, misbruiken. Ik weet niet of de meeste pooiers/mensenhandelaars 'moslim' zijn, maar er zullen allicht een stel 'niet moslim' tussen zitten ... Dit om te illustreren dat hier de focus nogal wordt gelegd op de 'slechte islam' terwijl er ook een heleboel moslims zijn die 'niet verkrachten' ... evenals 'niet moslims' die zich ook niet altijd koosjer gedragen ...
En nu ben je een "echte".De verantwoordelijkheid steeds doorgeven.Je hebt me door je laatste uitspraak boos gemaakt.Er is geen Vlaamse pooier in jouw straat.
Er heeft ook geen Vlaamse jongen meegewerkt aan jouw verkrachtingszaak.
Kzal het duidelijk maken voor jou.
Criminele moslims houden zich bezig met drugs en verkrachting.Terwijl straathoekwerkers zich bezig houden met hun eigen loon.Waarschijnijk aangevuld met de verkoop van straffe beelden en percent op de omzet van dealers.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 18:55   #143
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur

plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Nu heb je me echt tegen de haren gestreken.Er bestaat maar 1 geloof die dat goedpraat.Je kan dit probleem vermijden door de koran buiten de wet te stellen.In de CAR is mn daar al aan uit.Misschien moeten we onze broeders gaan helpen.En die achterlijken uit het land schoppen.
Misschien moet Europa dat ook doen.
Zijn dat die verlichte broeders die menen met armbandjes en amuletten beschermd te zijn tegen wapens?
plǝɹǝʍ ǝp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 19:05   #144
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plǝɹǝʍ ǝp Bekijk bericht
Zijn dat die verlichte broeders die menen met armbandjes en amuletten beschermd te zijn tegen wapens?
Bah neen,die willen alleen maar bij hun 72 maagden komen met een leuk geschenkje.
Oud 18 februari 2014, 19:09   #145
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
De ministers van justitie, volksgezondheid en binnenlandse zaken hebben de voorbije week een sensibiliserinsgcampagne op gang getrapt om verkrachting onder de aandacht te brengen en slachtoffers op te roepen aangifte te doen. Dat lijkt me niet zo'n slimme zet als "men" het fenomeen wil wegmoffelen.
Die sensibiliseringscampagne komt wel een beetje laat en omdat ze niet verder meer konden doen alsof er niets aan de hand is! Gezien het soort volkje dat voor die feiten meestal in aanmerking komt maakt men liefst zo weinig mogelijk lawaai rond die zaken en zijn het "Belgen" die iets hebben mispeuterd. Het feit dat ze dat niet meer kunnen toont aan hoe ernstig het aan het worden is! Leve de multicul nietwaar!
Van hoeveel aanrandingen en verkrachtingen weten we niets omdat de slachtoffers beschaamd zijn dat in het openbaar te gooien?

Laatst gewijzigd door andev : 18 februari 2014 om 19:10.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 20:45   #146
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Goeie ontwijking.

Vrouwen dwingen tot prostitutie is ook een misdaad.

Vrouwen die vrijwillig seks aanbieden in ruil voor geld, daar zie ik geen probleem mee.
En mannen die geld willen spenderen voor sex, da's ook geen punt.

En daar wringt het schoentje in uw ontwijking.

Ik heb mijn bedenkingen dat die van de Aerschotstraat daar vrijwillig zitten.. wie daar sex gaat consumeren die doet imo. indirect hetzelfde als wat die sloebers met die meisjes hebben uitgespookt, nu niet 'letterlijk' hetzelfde maar medeplichtig aan die gangster toestanden maken ze zich wel op die manier ... En ik zou overigens niet verbaasd zijn dat daar nogal wat minderjarigen zitten ...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 20:58   #147
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb mijn bedenkingen dat die van de Aerschotstraat daar vrijwillig zitten.. wie daar sex gaat consumeren die doet imo. indirect hetzelfde als wat die sloebers met die meisjes hebben uitgespookt, nu niet 'letterlijk' hetzelfde maar medeplichtig aan die gangster toestanden maken ze zich wel op die manier ... En ik zou overigens niet verbaasd zijn dat daar nogal wat minderjarigen zitten ...
We leven in een rechtsstaat.Alle dames die daar zitten kunnen naar een flik stappen.Waarom doen ze dat niet??
Zou hun OCMW inkomen vervallen als ze een dikke bijverdienste hebben??
Straks gaan we er nog op uit komen waarom steuntrekkers met grote wagens rijden.
Dat willen we niet weten hé.
Oud 18 februari 2014, 21:06   #148
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We leven in een rechtsstaat.Alle dames die daar zitten kunnen naar een flik stappen.Waarom doen ze dat niet??
Zou hun OCMW inkomen vervallen als ze een dikke bijverdienste hebben??
Straks gaan we er nog op uit komen waarom steuntrekkers met grote wagens rijden.
Dat willen we niet weten hé.

Die dames worden onder de knoet gehouden door de maffia, wat snap jij daar niet aan? (lol)
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 00:15   #149
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plǝɹǝʍ ǝp Bekijk bericht
Het zijn allemaal primitieve zwarten, hun geloof ( Christen of moslim )is doorspekt met plaatselijke bij-geloven. Hun amuletten zijn daar een onderdeel van.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 00:18   #150
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
En het merendeel der klanten en wandelaars in die straat hebben een donker kleurtje. Is trouwens zo in vrijwel elke hoerenbuurt van elke West Europese stad. Nog niet opgemerkt ? Of ben je er nog nooit geweest ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 01:35   #151
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
En het merendeel der klanten en wandelaars in die straat hebben een donker kleurtje. Is trouwens zo in vrijwel elke hoerenbuurt van elke West Europese stad. Nog niet opgemerkt ? Of ben je er nog nooit geweest ?
laat ze aub. Liever daar dan dat onze dochters niet meer op straat kunnen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 11:07   #152
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
laat ze aub. Liever daar dan dat onze dochters niet meer op straat kunnen.
Waarom niet?

Ze moeten immers niet op straat komen om verkracht te worden.
Ze moeten zelfs niet eens in een vreemd bed gaan liggen.
Hun Belgische partner zal ze wel verkrachten in hun eigen bed.

Citaat:
Een op de vier (24,9 procent) Belgische vrouwen is al ooit door haar partner gedwongen tot seksuele betrekkingen. Dat blijkt uit een online enquête over seksueel geweld en de perceptie ervan. De bevraging gebeurde in januari 2014 bij tweeduizend Belgische mannen en vrouwen tussen 18 en 75 jaar en werd uitgevoerd in opdracht van Amnesty International en SOS VIOL.
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...tot-seks.dhtml

En weerleg dat nu maar eens, iemand dwingen tot seksuele betrekking is verkrachting, of het nu met geweld gebeurd of niet.

En ook deze cijfers zijn waarschijnlijk nog maar het topje van de ijsberg.

Laatst gewijzigd door Jantje : 19 februari 2014 om 11:07.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 11:11   #153
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Waarom niet?

Ze moeten immers niet op straat komen om verkracht te worden.
Ze moeten zelfs niet eens in een vreemd bed gaan liggen.
Hun Belgische partner zal ze wel verkrachten in hun eigen bed.

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...tot-seks.dhtml

En weerleg dat nu maar eens, iemand dwingen tot seksuele betrekking is verkrachting, of het nu met geweld gebeurd of niet.

En ook deze cijfers zijn waarschijnlijk nog maar het topje van de ijsberg.
25% is veel inderdaad.
Velen volgen echter hun islamitische zusters die de godsregel moeten volgen dat indien hun echtgenoot ze wil, zij moeten volgen, ook al staat ze brood te bakken in de gemeenschappelijke oven.

Ik vermoed dat dit voor veel van de 25% belgische vrouwen dus ook wel zal tellen. Hangt ervan af hoe men de vraag heeft gesteld.

"Hebt gij al sex gehad tegen uw goesting met uw echtgenoot"? slechts 25%? ik denk dat het er veel meer zijn. Al was het maar om van zijn gezaag vanaf te zijn. Kom om met de geit! allez!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 19 februari 2014, 11:17   #154
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur

plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Het zijn allemaal primitieve zwarten, hun geloof ( Christen of moslim )is doorspekt met plaatselijke bij-geloven. Hun amuletten zijn daar een onderdeel van.
Hun vermogen tot massaslachtingen is daar ook dieper geworteld dan hun christelijke of islamitische geloof, dat niet meer dan een amuletje is.
plǝɹǝʍ ǝp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2014, 11:21   #155
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
25% is veel inderdaad.
Velen volgen echter hun islamitische zusters die de godsregel moeten volgen dat indien hun echtgenoot ze wil, zij moeten volgen, ook al staat ze brood te bakken in de gemeenschappelijke oven.

Ik vermoed dat dit voor veel van de 25% belgische vrouwen dus ook wel zal tellen. Hangt ervan af hoe men de vraag heeft gesteld.

"Hebt gij al sex gehad tegen uw goesting met uw echtgenoot"? slechts 25%? ik denk dat het er veel meer zijn. Al was het maar om van zijn gezaag vanaf te zijn. Kom om met de geit! allez!
De vraag was, ben je ooit gedwongen tot seksuele betrekkingen, niet heb je ooit tegen je zin seksuele betrekkingen gehad.

En ik denk dat je raar zou opkijken als je de vraag nog anders stelt, vraag maar eens of ze ooit seksuele handelingen hebben moeten gebruiken om iets te bekomen of gedaan te krijgen van hun partner.
Oud 19 februari 2014, 11:46   #156
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De vraag was, ben je ooit gedwongen tot seksuele betrekkingen, niet heb je ooit tegen je zin seksuele betrekkingen gehad.
wat is het verschil volgens jou?
gedwongen met wat? met geweld? met overreding? met dreigementen?

Citaat:
En ik denk dat je raar zou opkijken als je de vraag nog anders stelt, vraag maar eens of ze ooit seksuele handelingen hebben moeten gebruiken om iets te bekomen of gedaan te krijgen van hun partner.
Je moet nooit iets om iets te bekomen. je DOET iets welbewust om iets te bekomen. Soms doe je dat zelfs tegen je zin, "het doel heiligt de middelen" heet dat dan.
Is dat volgens jou dan ook verkrachting? Dan is hoererij dat ook.

Het probleem met zulke onderzoeken is dikwijls dat er geen nuances in aangebracht worden. Zo was er ook 25% (of meer? ik weet het niet meer) huiselijk geweld, maar waarbij een duw op hetzelfde niveau gesteld wordt als een aframmeling. Me dunkt heeft een meerderheid al eens een duw gegeven of gekregen, maar een aframmeling komt daar niet in de buurt.

Daarom kom ik terug op uw voorbeeld: "ben je ooit gedwongen tot sexuele betrekkingen"... gedwongen met wat? en in hoeverre gaan al die verschillende situaties dan onder de noemer "verkrachting" mogen worden gecatalogeerd.

Noteer: ik zeg niet dat er geen verkrachting bestaat binnen het huwelijk, zowel van man naar vrouw, als van vrouw naar man. Maar zulke onderzoeken doen me steeds de wenkbrauwen fronsen.
In een gelijkaardig onderzoek naar ongewenste sexuele intimidatie op het werk moest dat ook ineens op +50% terechtkomen of zoiets. Wij moeten in een hemeltje gewerkt hebben, want niemand had er ooit mee te maken gehad, op een klein incidentje van een onbetamelijk kereltje na. Dat werd onmiddellijk aangepakt en rechtgezet. Had iemand al ooit ongewenste avances gekregen? maar natuurlijk! Ho? moesten we dat mee laten tellen? waarom?
Zulke dingen neem ik dan ook steeds met een korrel zout.

================================================

maar nu vraag ik me toch wel af Jantje, wat deze zogenaamde studie komt doen in een onderwerp over groepsverkrachting van 3 minderjarige kinderen door een hoop Roma zigeuners.

Laatst gewijzigd door circe : 19 februari 2014 om 11:49.
Oud 19 februari 2014, 12:26   #157
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
wat is het verschil volgens jou?
gedwongen met wat? met geweld? met overreding? met dreigementen?

Je moet nooit iets om iets te bekomen. je DOET iets welbewust om iets te bekomen. Soms doe je dat zelfs tegen je zin, "het doel heiligt de middelen" heet dat dan.
Is dat volgens jou dan ook verkrachting? Dan is hoererij dat ook.

Het probleem met zulke onderzoeken is dikwijls dat er geen nuances in aangebracht worden. Zo was er ook 25% (of meer? ik weet het niet meer) huiselijk geweld, maar waarbij een duw op hetzelfde niveau gesteld wordt als een aframmeling. Me dunkt heeft een meerderheid al eens een duw gegeven of gekregen, maar een aframmeling komt daar niet in de buurt.

Daarom kom ik terug op uw voorbeeld: "ben je ooit gedwongen tot sexuele betrekkingen"... gedwongen met wat? en in hoeverre gaan al die verschillende situaties dan onder de noemer "verkrachting" mogen worden gecatalogeerd.

Noteer: ik zeg niet dat er geen verkrachting bestaat binnen het huwelijk, zowel van man naar vrouw, als van vrouw naar man. Maar zulke onderzoeken doen me steeds de wenkbrauwen fronsen.
In een gelijkaardig onderzoek naar ongewenste sexuele intimidatie op het werk moest dat ook ineens op +50% terechtkomen of zoiets. Wij moeten in een hemeltje gewerkt hebben, want niemand had er ooit mee te maken gehad, op een klein incidentje van een onbetamelijk kereltje na. Dat werd onmiddellijk aangepakt en rechtgezet. Had iemand al ooit ongewenste avances gekregen? maar natuurlijk! Ho? moesten we dat mee laten tellen? waarom?
Zulke dingen neem ik dan ook steeds met een korrel zout.

================================================

maar nu vraag ik me toch wel af Jantje, wat deze zogenaamde studie komt doen in een onderwerp over groepsverkrachting van 3 minderjarige kinderen door een hoop Roma zigeuners.
Wel, men spreekt steeds over verkrachtingen door allochtonen, maar ik heb het vermoeden dat de verkrachtingen, zoals deze van die 3 meisjes eigenlijk slechts 0.5% uitmaken van de verkrachtingen die er plaats vinden.
Er zijn trouwens geen gegevens bekend over het gebruik van geweld in die verkrachtingen.
Ik vermoed de twee laatste meisjes zelfs tot op het laatste ogenblik zijn meegegaan in heel de aanloop tot de verkrachting.
Ze zijn immers met hun kleren aan en onbeschadigd terug afgezet geweest door de daders.

Citaat:
Het probleem met zulke onderzoeken is dikwijls dat er geen nuances in aangebracht worden.
Dit gebeurd ook niet bij de media, als ze over dergelijke zaken berichten.
De vraag is dus, hoever hebben de meisjes het zonder weerstand laten gebeuren en welke weerstand hebben ze geboden?
Oud 19 februari 2014, 18:36   #158
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel, men spreekt steeds over verkrachtingen door allochtonen, maar ik heb het vermoeden dat de verkrachtingen, zoals deze van die 3 meisjes eigenlijk slechts 0.5% uitmaken van de verkrachtingen die er plaats vinden.
Er zijn trouwens geen gegevens bekend over het gebruik van geweld in die verkrachtingen.
Ik vermoed de twee laatste meisjes zelfs tot op het laatste ogenblik zijn meegegaan in heel de aanloop tot de verkrachting.
Ze zijn immers met hun kleren aan en onbeschadigd terug afgezet geweest door de daders.

Dit gebeurd ook niet bij de media, als ze over dergelijke zaken berichten.
De vraag is dus, hoever hebben de meisjes het zonder weerstand laten gebeuren en welke weerstand hebben ze geboden?
Twas een beetje wachten op de eerste relativeer mijnheer.Bravo,gevonden.
U heeft een 0.5 percent vermoeden afgeleid uit cijfers die angstvallig verborgen worden gehouden.Dat "verborgen houden" is voor mij al genoeg.
Mijn ongelijk kan natuurlijk bewezen worden door met de echte cijfers naar buiten te komen.Mijn vermoeden word ook gevoed door onze gevangenis en vluchthuizen bewoners.
Of die meisjes onbeschadigd zijn afgezet,en dat het om een valse klacht zou gaan vind ik er wel een beetje over.
Khoop dat jij eens een glas gaat drinken met die brave jongens.Als je dan alleen met een pijnlijke aars word afgezet dan heb je ook geen reden tot klagen.
Oud 20 februari 2014, 05:52   #159
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Twas een beetje wachten op de eerste relativeer mijnheer.Bravo,gevonden.
U heeft een 0.5 percent vermoeden afgeleid uit cijfers die angstvallig verborgen worden gehouden.Dat "verborgen houden" is voor mij al genoeg.
Mijn ongelijk kan natuurlijk bewezen worden door met de echte cijfers naar buiten te komen.Mijn vermoeden word ook gevoed door onze gevangenis en vluchthuizen bewoners.
Of die meisjes onbeschadigd zijn afgezet,en dat het om een valse klacht zou gaan vind ik er wel een beetje over.
Khoop dat jij eens een glas gaat drinken met die brave jongens.Als je dan alleen met een pijnlijke aars word afgezet dan heb je ook geen reden tot klagen.
Ik ga heel veel om met niet Belgen, ik ken hun mentaliteit.
Ik ga dus niet verkondigen dat het brave jongens zijn, verre van.

En de 0.5% vermoeden komt niet uit angstvallig verborgen gehouden cijfers, maar juist uit bekende cijfers van onderzoeken.
Oud 20 februari 2014, 10:05   #160
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ga heel veel om met niet Belgen, ik ken hun mentaliteit.
Ik ga dus niet verkondigen dat het brave jongens zijn, verre van.

En de 0.5% vermoeden komt niet uit angstvallig verborgen gehouden cijfers, maar juist uit bekende cijfers van onderzoeken.
Onderzoeken die niets willen vinden misschien?
Zelfs als mn stelt dat de meeste verkrachtingen in de privésfeer gebeuren,kan mn daar niet uit afleiden dat enkel autochtonen daar aan doen.
Dat er bij moslims geen aangiftes worden gedaan kan veel verklaren.
Verkrachting binnen het huwelijk bestaat daar immers niet.En andere slachtoffers zullen gedwongen door geloof of omgeving zelden aangifte doen.
De grote hoeveelheid moslima's in vluchthuizen doet anders vermoeden.
Misdaadcijfers in Oslo,Kopenhagen gaven anders aan.
Zaken in G-B doen ook.Doofpotonderzoekers worden betaalt om niks te vinden.

Men kan ook het paspoort aan elke persoon in ons land geven,om dan volgend jaar te zien dat er 100 percent Belgen misdaden plegen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be