![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister-President
|
![]() Die worden opgehitst door bepaalde soorten media die garen proberen te spinnen uit de onrust en commotie die dat met zich teweegbrengt ! Prem gaf in 'Reyers Laat' van woensdag zeer tekenend aan dat het programma 'Pauw & Witteman' kampte met tegenvallende kijkcijfers en dat ze daarom om meer volk te lokken uitgebreid inspeelden op deze pedoproblematiek. Zou me overigens ook niet verbazen als er bij NRC Handelsblad ook sprake is van coomerciële motieven ! Wat natuurlijk bijzonder platvloers en walgelijk is. Riooljournalistiek ten top !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarom willen mensen pedo's niet in de buurt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister-President
|
![]() Beweer ik dat ergens in mijn post ? Het ging over de 'relativiteit' van pedofilie in bepaalde andere culturen. Uw reactie daarop heeft daar niets mee van doen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() U heeft het nu eens juist, heel die mediahetze daarrond in Nederland en nu ook in ons land is ontaard in pure volksverlakkerij en 'brood en spelen'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wijs u op het besef van pedo's over kinderen en hun rechten, iets wat u blijkbaar graag relativeert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister-President
|
![]() Nee, dat is waar. Hier sterven 'maar' elk jaar tientallen kinderen in het verkeer door onoplettende chauffeurs of verongelukken 'maar' enkele tientallen kinderen in huis-, tuin- en keukenongevallen te wijten aan onoplettendheid door de ouders !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat schreef ik niet, en dat weet u ook. Integendeel ik geef de media gelijk, verdachtmakingen over kijkcijfers vind in walgelijk. De media heeft als taak dit onder de aandacht te brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erst over niet bestaande kinderslachtoffers van drugsdealers in ons land en dan sleur je er nu verkeersdoden bij, blijf eens bij het onderwerp! Je " relativeren" neemt wel vreemde vormen aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister-President
|
![]() Goede kwaliteitsvolle journalistiek en deontologie zijn een zeldzaam goed geworden. Alles om de commerciële belangen te behartigen en het kl**tjesvolk aan zich te binden. Desnoods op de kap van mensenlevens zoals hier het geval dreigt te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Minister-President
|
![]() Er zijn pedo's die inderdaad die rechten van kinderen minimaliseren, maar er is ook een groep die dit wel beseffen, maar niet aan de drang kunnen weerstaan. En vooral deze laatste groep zou ermee geholpen dat ze zich meer openlijk konden laten behandelen en onder therapie plaatsen voor het 'te laat' is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister-President
|
![]() Ik sleur dit erbij om aan te tonen dat kinderen aan diverse gevaren worden blootgesteld en het absurde aan te tonen van het feit dat er een massahisterie is ontstaan rond pedo's, maar dat we het blijkbaar wel aanvaardbaar vinden dat kinderen op talloze andere manieren ook worden aangetast in hun (lichamelijke) integriteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Das dan net de reden waarom ouders niet in leefgemeenschappen willen wonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Minister-President
|
![]() Excuseer me, maar dat is ongetwijfeld de domste reactie van de dag. Losstaand van je suggestieve ondertoon, raakt je vergelijking ook kant noch wal. Alsof ouders met een beetje inzicht dat in hun achterhoofd zouden houden in het maken van een woonkeuze ! Surrealistischer dan dat moet het niet worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dierlijke instincten zijn daarom nog niet fout. Justitie hun werk laten doen,echt,meen je het? Is hij gelyncht dan?Oh, een beetje bedreigd,tja,niet leuk hé. Genocide op pedo"s?zijn jullie een volk dan? Afkomstig uit pedoland?Waar ligt dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar die die de kinderrechten minimaliseren zijn niet welkom.Oef zeg. Tzijn alleen maar die die niet aan de drang kunnen weerstaan die welkom zijn. Alléz,nu ben ik gerustgesteld. |
|
![]() |
![]() |