Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 februari 2014, 21:37   #141
nabat54
Minister-President

nabat54's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Vergeef het hem !
Waarschijnlijk leeft hij in de waan dat Dewinter, naast Gabriëls, ook een ex-voorzitter van de N-VA is geweest.

goeie
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2014, 21:37   #142
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
en nog geen 2 uur later na het opstartten van deze draad en 4 posts verder.....gaat het al over BDW , de voorzitter van de N-VA en niet meer over Dewinter van het VB.

Al het schuim/kwijl van u kin verwijderd VLB ?
Dit topic gaat over Filip De Winter zijn interventie op de gemeenteraad die voorgezeten wordt door Bart De Wever.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2014, 21:37   #143
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Onmacht is zeer menselijk tegenover dit soort parasieten.

Of ga jij ook netjes praten met degene die je kind op een gruwelijke wijze heeft verkracht?
Dewinter heeft bij mijn weten niemand verkracht. Heel wat beschaafde politici daarentegen hebben wel mensenlevens op hun geweten (o.a. Obama, de messias van progressief Vlaanderen en Nederland)
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2014, 21:48   #144
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
De forumleden die mij lang genoeg kennen kunnen mij moeilijk van anti-Vlaams Belang of dergelijke beschuldigen. Maar ik vind dat Dewinter de laatste tijd een beetje belachelijk aan het doen is. Het zal de afgang van zijn partij niet stoppen, integendeel.

Hieronder weer eens een niet te snuggere tussenkomst:

Dewinter: "Willen we echt gelijke rechten voor hermafrodieten?"

Ik heb nooit wat men noemt een "degout" gehad van het Vlaams Belang, maar Dewinter heb ik nooit gelust.

Het enige dat je van die man kan zeggen is dat hij zowel verantwoordelijk is voor de opgang van zijn partij als voor haar afgang. Ze hadden hem nooit de hoofdrol mogen toebedelen.

Waarmee ik niet heb gezegd dat ik het niet eens ben met een groot deel van zijn discours. De problemen die we tegenwoordig door de massale immigratie en met de moslims hebben bewijzen trouwens zijn gelijk. Hij heeft er alleen veel teveel een "heiligendag" van gemaakt, en dit ten koste van wat voor een Vlaams-nationalistische partij prioritair hoort te zijn.
Oud 25 februari 2014, 21:50   #145
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Dewinter heeft bij mijn weten niemand verkracht. Heel wat beschaafde politici daarentegen hebben wel mensenlevens op hun geweten (o.a. Obama, de messias van progressief Vlaanderen en Nederland)
Dat klopt. Bij mijn weten heeft trouwens geen enkele Belanger verkracht of gemoord.
Oud 25 februari 2014, 21:54   #146
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb nooit wat men noemt een "degout" gehad van het Vlaams Belang, maar Dewinter heb ik nooit gelust.

Het enige dat je van die man kan zeggen is dat hij zowel verantwoordelijk is voor de opgang van zijn partij als voor haar afgang. Ze hadden hem nooit de hoofdrol mogen toebedelen.

Waarmee ik niet heb gezegd dat ik het niet eens ben met een groot deel van zijn discours. De problemen die we tegenwoordig door de massale immigratie en met de moslims hebben bewijzen trouwens zijn gelijk. Hij heeft er alleen veel teveel een "heiligendag" van gemaakt, en dit ten koste van wat voor een Vlaams-nationalistische partij prioritair hoort te zijn.
Het VB is ook de enige partij die zijn nek durft uitsteken. FDW is dikwijls heel cru, maar heeft hij daarom ongelijk? Nog nooit heb ik degelijke argumenten gehoord of gelezen, die aantonen dat FDW totaal verkeerd is. Behalve natuurlijk het platte scheldwoord 'racist', dat tegenwoordig voor alles wordt gebruikt.

Indien het VB had willen meeregeren, hadden zij al lang water bij de wijn gedaan en met de wolven meegehuild in het bos. Het VB is de enige partij die ondanks alles bij zijn standpunten blijft. Spijtig genoeg heeft de NVA schrik om zelf een duidelijk standpunt in te nemen in verband met immigratie, islam, profitariaat en criminaliteit. Toch belangrijke punten in onze maatschappij.

Ik vind trouwens de houding van FDW schitterend in de debatten. Hij is zeer goed gedocumenteerd, blijft altijd kalm en laat iedereen uitspreken. Zijn tegenstanders daarentegen, wanneer zij in het hoekje worden gedreven, onderbreken hem voortdurend, spelen op de man, beginnen te roepen en te schelden, draaien rond de pot en lopen zelfs weg van de tafel. Belgische politiek op z'n best.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 25 februari 2014 om 22:14.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2014, 22:10   #147
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat klopt. Bij mijn weten heeft trouwens geen enkele Belanger verkracht of gemoord.
Vlaams blok parlementslid Xavier Buisseret kreeg in '98 zes maanden + 5 jaar ontzetting uit burgerrechten voor aanranding van twee minderjarige meisjes.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2014, 22:12   #148
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Vlaams blok parlementslid Xavier Buisseret kreeg in '98 zes maanden + 5 jaar ontzetting uit burgerrechten voor aanranding van twee minderjarige meisjes.
Kan dat ook ineens nakijken voor de andere partijen. Altijd interessant om weten. Vijf bladzijden is meer dan genoeg.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 25 februari 2014 om 22:17.
Oud 25 februari 2014, 22:13   #149
Pjotr 2691
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet de terminologie door elkaar halen: verkrachten is aanranden, maar aanranden niet verkrachten. Al zijn beide laakbaar.
Pjotr 2691 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2014, 22:16   #150
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Het is niet waar. VB onmiddellijk verbieden !!!!!
Het blok heeft hem dan wel mediatiek buitengezet, toch nemen ze er geen afstand van want in 2008 zorgden ze ervoor dat hij een lokaal mandaat kreeg. Alte Kameraden hé...
Het is er nog ene van de goeie ouwe VMO kliek. Die mogen wat meer.
Oud 25 februari 2014, 22:16   #151
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Dewinter heet gewoon gelijk, met al die homo propaganda tegenwoordig.

Ik ga niet zo ver als in Oeganda, waar homo's levenlang zouden kunnen krijgen, maar homoseksuelen moeten stoppen met hun afwijkende geaardheid zo te propageren.

Ik ben dan ook voor een verbod op homopropaganda, dat betekent dat iedereen die homoseksualiteit promoot, homo's en hetero's, kunnen vervolgd worden.

Homo's die samenwonen, maar die daar totaal geen overlast door bezorgen, die dat niet aan de grote klok hangen, die daar over zwijgen en zich normaal gedragen in de maatschappij, die moeten we met rust laten. Zij zullen zich na hun dood wel moeten verantwoorden tegenover de Allerhoogste, maar als het twee volwassen mensen betreft, moeten zij maar hun verantwoordelijkheid nemen voor hun keuze.

Ook wat dit betreft is Rusland eigenlijk een voorbeeldland.

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 25 februari 2014 om 22:18.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2014, 22:18   #152
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pjotr 2691 Bekijk bericht
Niet de terminologie door elkaar halen: verkrachten is aanranden, maar aanranden niet verkrachten. Al zijn beide laakbaar.
Vanwaar voel je dan toch die drang om even de puntjes op de I te komen zetten ? Is Buisseret geen varken misschien ?
Oud 25 februari 2014, 22:20   #153
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
En dan, overal heb je viezeriken en die moeten eruit, zo simpel is dat. Dat is zo in de Kerk, in de politiek, in de sportclub, op school,...

Oud 25 februari 2014, 22:21   #154
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Vanwaar voel je dan toch die drang om even de puntjes op de I te komen zetten ? Is Buisseret geen varken misschien ?
Tuurlijk is dat een varken, zoals er ook velen zijn bij de tradi's. Zoek maar eens op. Vijf bladzijden zijn rap bijeengezocht.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 25 februari 2014 om 22:22.
Oud 25 februari 2014, 22:27   #155
Pjotr 2691
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat ik uw ziekelijke haat beu ben en u er om uw doel te bereiken God en klein pierke bijsleurt.
Op het moment dat men politieke tegenstanders begint te haten, is fascisme niet ver meer.

Laatst gewijzigd door Pjotr 2691 : 25 februari 2014 om 22:31.
Pjotr 2691 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2014, 22:36   #156
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pjotr 2691 Bekijk bericht
Omdat ik uw ziekelijke haat beu ben en u er om uw doel te bereikrn God en klein pierke bijsleurt.
Op hrt5 moment dat men politieke tegenstanders begint te haten, is fascisme niet ver meer.
Het vlaams blok is geen gewone politieke tegenstander, het is iets abject dat om heel goede redenen in een schutkring zit. Fascisten zoals zijzelf zouden korte metten maken met hun tegenstanders mochten ze daar opnieuw de kans toe krijgen. Democratische partijen doen dat niet, beperken zich tot een cordon sanitaire. Een voordeel van in een democratie te leven. Een nadeel is dat we ze zo zullen moeten verslijten, want evolueren doen die primaten toch niet.
Oud 25 februari 2014, 22:38   #157
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. Bekijk bericht
U meent het nog ook? Wie is dat dan wel, die allerhoogste?
Dat zul je wel merken na je dood. Hopelijk heb Zijn regels gevolgd, want Hij beslist over het lot van je ziel.

Oud 25 februari 2014, 22:39   #158
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. Bekijk bericht
Dus?
U gaat wel heel ver, om toch maar Bart De Wever te kunnen betrekken in deze discussie.
Vanwaar die bijna zorgwekkende fixatie?
Bart De Wever heeft als burgemeester van Antwerpen een uitgesproken regenboog T-Shirt visie op hermafrodieten in onze samenleving.

Wat jou waarschijnlijk ontgaat is dat Bart De Wever in wezen Filip De Winter volledig gelijk geeft. Jij ziet er direct fixaties te zoeken vanaf het moment dat je "Bart De Wever" ergens leest. Bart De Wever is dé politicus van het afgelopen millennium en zijn gedachtegoed komt meer aan bod op dit forum dan zijn persoon zelf.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2014, 22:41   #159
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het vlaams blok is geen gewone politieke tegenstander, het is iets abject dat om heel goede redenen in een schutkring zit. Fascisten zoals zijzelf zouden korte metten maken met hun tegenstanders mochten ze daar opnieuw de kans toe krijgen. Democratische partijen doen dat niet, beperken zich tot een cordon sanitaire. Een voordeel van in een democratie te leven. Een nadeel is dat we ze zo zullen moeten verslijten, want evolueren doen die primaten toch niet.
Het zijn kleine Hitlertjes die een partij die zich op democratische wijze laat verkiezen namen geeft zoals "primaten, leprozen en mestkevers". Hitler deed dat met de Joden. Jij met een partij die geen vlieg kwaad heeft gedaan.
Oud 25 februari 2014, 22:44   #160
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Dewinter heet gewoon gelijk, met al die homo propaganda tegenwoordig.

Ik ga niet zo ver als in Oeganda, waar homo's levenlang zouden kunnen krijgen, maar homoseksuelen moeten stoppen met hun afwijkende geaardheid zo te propageren.

Ik ben dan ook voor een verbod op homopropaganda, dat betekent dat iedereen die homoseksualiteit promoot, homo's en hetero's, kunnen vervolgd worden.

Homo's die samenwonen, maar die daar totaal geen overlast door bezorgen, die dat niet aan de grote klok hangen, die daar over zwijgen en zich normaal gedragen in de maatschappij, die moeten we met rust laten. Zij zullen zich na hun dood wel moeten verantwoorden tegenover de Allerhoogste, maar als het twee volwassen mensen betreft, moeten zij maar hun verantwoordelijkheid nemen voor hun keuze.

Ook wat dit betreft is Rusland eigenlijk een voorbeeldland.
2222222

Op de duur gaan hetero's nog beschouwd worden als abnormaal. Het wordt gewoon ziekelijk. Men wil ons doen geloven dat homo's in alles beter zijn en de perfectie benaderen, zelfs in het opvoeden van kinderen. Want intrafamiliaal geweld zou bij hun niet bestaan. Fabeltjes die niet overstemmen met de werkelijkheid. Homo's claimen dat zij 'recht' hebben op kinderen. In de natuur kunnen zij geen aanspraak maken op nakomelingen, omdat zij strikt genomen niet copuleren volgens de voorplantingsnormen. Trouwens hebben adoptiekinderen ook geen recht op een vader én een moeder?

Homo's mogen voor mijn part doen wij zij willen, maar ze moeten er niet mee te koop lopen. Die gay-parades zijn gewoonweg wansmakelijk en choquerend.

Ik heb het verhaal gekend van een homokoppel in Hoboken. Aan hun woning werd regelmatig brand gesticht en vandalisme gepleegd. De daders waren volgens de homo's VB'ers die een eind verder een vergaderlokaal hadden. De media werden ingeschakeld en het verhaal kwam verschillende malen op TV, in de kranten en de boekjes. De linkse media namen er dankbaar gebruik van en men had het voortdurend over die arme homo's en die slechte VB'ers. Om het verhaal kort te maken, uiteindelijk werd bewezen dat de homo's zelf de verschillende branden hadden gesticht en het vandalisme gepleegd. De homo's wilden gewoon in de belangstelling komen om het slachtoffer uit te hangen en het VB te beschadigen. Denkt u dat er ooit VERONTSCHULDIGINGEN OF RECHTZETTINGEN zijn gebeurd in de media tegenover het VB? NOOIT - OFTENIMMER.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 25 februari 2014 om 22:47.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be