Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 17 mei 2014, 17:30   #141
Otherwise
Parlementsvoorzitter

Standaard

Mijnheer PatrickVe,

Als iemand op zijn 18e ziek wordt, dan heeft die nog niet de kans gehad alleen maar aan zichzelf te denken, zoals je voorstelt.
Het egoism van het blauwe denken bezorgt me nog steeds kotsneigingen....
Otherwise is offline  
Oud 17 mei 2014, 17:35   #142
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Als iemand op zijn 18e ziek wordt, dan heeft die nog niet de kans gehad alleen maar aan zichzelf te denken, zoals je voorstelt.
Het egoism van het blauwe denken bezorgt me nog steeds kotsneigingen....
Een egoïst is iemand die nooit aan mij denkt, he

Iemand die op 18 jaar ziek wordt, en dat voor een lang deel van zijn leven zal blijven, is hopelijk een uitzonderingsgeval. Er zijn zijn ouders, er kunnen leningen aangegaan worden die hij kan afbetalen als hij beter wordt, hij kan om een donatie op internet vragen, ...

Je gaat toch geen uiterst onefficient systeem opzetten waar veel misbruik van gemaakt wordt, omdat er een paar uitzonderlijke gevallen zijn waar alles tegenzit he.

Als je op je 18de ziek bent, en er is geen hoop op beterschap die maakt dat je iets nuttigs zal kunnen doen in je leven, dan is het misschien beter om euthanasie te vragen zou ik zeggen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 17 mei 2014 om 17:39.
patrickve is offline  
Oud 17 mei 2014, 17:45   #143
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Slagers en bakkers zijn de ondernemers die de belastingen betalen. De multinationals betalen hier niks, ze moeten zelfs nog omgekocht worden met subsidies om hier te blijven. Goed dat er terug een partij is voor de slagers en de bakkers.
Maar wat jij blijkbaar niet wil inzien is dat diezelfde multinationals zorgen voor meer dan 45% van de private tewerkstelling en voor meer dan 50% van het Vlaams BNP .
Dus volg je grote goeroe maar die door het afschaffen van de notionele interest de multinationals zal wegjagen en daarmee Vlaanderen in de armoede zal laten belanden.
speurneus is offline  
Oud 17 mei 2014, 17:52   #144
Otherwise
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Een egoïst is iemand die nooit aan mij denkt, he

Iemand die op 18 jaar ziek wordt, en dat voor een lang deel van zijn leven zal blijven, is hopelijk een uitzonderingsgeval. Er zijn zijn ouders, er kunnen leningen aangegaan worden die hij kan afbetalen als hij beter wordt, hij kan om een donatie op internet vragen, ...

Je gaat toch geen uiterst onefficient systeem opzetten waar veel misbruik van gemaakt wordt, omdat er een paar uitzonderlijke gevallen zijn waar alles tegenzit he.

Als je op je 18de ziek bent, en er is geen hoop op beterschap die maakt dat je iets nuttigs zal kunnen doen in je leven, dan is het misschien beter om euthanasie te vragen zou ik zeggen.
Beste PatrickVe,

Ik ben er niet van overtuigd dat jijzelf sinds je 18e ook maar van enig nut bent geweest voor de maatschappij. Ware het daarom beter geweest had je jezelf geeuthanaseerd op je 18e? Man, ik val hier steil achterover over de onbeschaamdheid van je egoistische policies die je hier etaleert. Je bent gewoonweg niet beter dan een varken...
Otherwise is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be