![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mijnheer PatrickVe,
Als iemand op zijn 18e ziek wordt, dan heeft die nog niet de kans gehad alleen maar aan zichzelf te denken, zoals je voorstelt. Het egoism van het blauwe denken bezorgt me nog steeds kotsneigingen.... |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Iemand die op 18 jaar ziek wordt, en dat voor een lang deel van zijn leven zal blijven, is hopelijk een uitzonderingsgeval. Er zijn zijn ouders, er kunnen leningen aangegaan worden die hij kan afbetalen als hij beter wordt, hij kan om een donatie op internet vragen, ... Je gaat toch geen uiterst onefficient systeem opzetten waar veel misbruik van gemaakt wordt, omdat er een paar uitzonderlijke gevallen zijn waar alles tegenzit he. Als je op je 18de ziek bent, en er is geen hoop op beterschap die maakt dat je iets nuttigs zal kunnen doen in je leven, dan is het misschien beter om euthanasie te vragen zou ik zeggen.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 mei 2014 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus volg je grote goeroe maar die door het afschaffen van de notionele interest de multinationals zal wegjagen en daarmee Vlaanderen in de armoede zal laten belanden. |
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben er niet van overtuigd dat jijzelf sinds je 18e ook maar van enig nut bent geweest voor de maatschappij. Ware het daarom beter geweest had je jezelf geeuthanaseerd op je 18e? Man, ik val hier steil achterover over de onbeschaamdheid van je egoistische policies die je hier etaleert. Je bent gewoonweg niet beter dan een varken... |
|
![]() |