![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dit is liefde niet vulgair neuken maar simpelweg sexy .
Wat is dan vulgair , veel meer partners dan gemiddeld en zo heet worden dat je zelfs het condoom of het risico zonder bij een vreemde partner vergeet . En dat doen homo's nu eenmaal volgens meerdere wetenschappelijke onderzoeken . 1% van de hetero's vrijt vulgair , er lopen nu eenmaal ook nymfomanes rond , betrokken seksverslaafde mannen hebben dan geen homo nodig , Ze zijn echter zo schaars dat de overige seksverslaafde mannen zich tot elkaar moeten bekennen
![]() |
#145 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Uit vrije wil een man wassen terwijl een verpleegster klaarstaat doe je niet . Dan voel op zijn minst een zekere viesheid . Tenzij je zo heet loopt dat je persé het lid van een bejaarde wil aanraken maar daar wordt ik dus niet heet van eerder vies . Stel je moet je oma wassen , of er staat een verpleegster klaar , ik laat het aan de verpleegster .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 19 mei 2014 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Seksverslaafd = je loopt zo heet dat je alles wil neuken , alle vrouwen vluchten weg van je vulgaire opmerkingen , je komt een man tegen met hetzelfde probleem en je kruipt erop .
![]() |
![]() |
#147 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zolang ze geld hebben gaan ze naar de hoerenbars , zijn ze leeggezogen door de hoeren ze gaan naar homobars .
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Ge moogt u ni zo druk maken sindroom. dat is slecht voor uw hart. Hedde u pillekes al gepakt vandaag? Alléz, pak ze dan snel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een verpleegster vindt het wassen van de piemel van je vader niet vies? Die wordt daar heet van? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ik je helpen: homo,s zijn mensen die op het ........ vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat zoek je daar seks achter grote filosoof , het beroep van chirurg vind ik ook vies , maar ik heb er respect voor , het beroep vuilnisman vind ik ook vies , maar ik heb er respect voor . Ik vind die zaken simpelweg vies , waar zie jij de seks . En een verpleegster vind het wassen van een piemel van een man vies , maar ze hebben gekozen voor een beroep waarbij ze mensen op alle mogelijke manieren helpen en ik heb daar respect voor .
![]() |
![]() |
#152 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoals mijn openingspost , homo's bestaan niet , seksverslaafden wel
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik bedoel enkel dat homo's niet bestaan , alle mannen zijn normale hetero's bij sommigen hangt er een seksverslaafd kantje aan hangt . Dat worden dan homo's , verkrachters , pedo's , poppenneukers , rioolbuisneukers kippenneukers en regenpijpneukers zijn seksverslaafd . Normale mannen hebben succes bij de vrouwen , ze bezondigen zich niet aan vulgaire praat en ongewenste handtastelijkheden . Seksverslaafden worden buitengesmeten bij het vrouwvolk , hen rest enkel nog de homobar .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 19 mei 2014 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Geen enkele man heeft een seksverslaving tenzij seksverslaafden .
Liefde bestaat , dus de seks hoort erbij , relatiebestendigend . Seksverslaving wil zeggen , de geit van je buur verkrachten .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 19 mei 2014 om 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want weet, wanneer wij denken dat wij verliefd zijn zijn wij op ons zwakst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ter anecdote ,
Een pedofiel uit mijn dorp werd ooit opgesloten , na een tijdje mocht hij naar een halfopen instelling , hij mocht overdag bij een boer gaan werken . En verkrachtte daar een kalf , kon weer naar een gesloten instelling . Is deze man pedo , een dierenneuker , geen van beide , die is seksverslaafd .
![]() |
#159 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Liefde bestaat , je hebt er zorg voor , je doet goed voor elkaar , lekker koken voor elkaar , uitstapjes maken , lekker vrijen , dat is liefde . 3 homo's op 1 nacht neuken is het niet . En 3 schapen op een nacht neuken is het ook niet .
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere man is een seksverslaafde en liefde is het werk van de illuminatie. |
|
![]() |
![]() |