![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien ik nooit briefjes schreef "je désire rencontrer le révérend untel" (dat was dan op zijn kamer) was mijn best mogelijke kaart de rose. Dit gezegd zijnde was het onderwijs top en élitair. Moest het te herdoen zijn en nog bestaan zou ik net hetzelfde kiezen. Toen legde men de lat nog hoger. Nu legt men ze lager om alle sukkels en luiaards willens nillens mee te sleuren. Laatst gewijzigd door Gipsy : 18 mei 2014 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, 't is moeilijk, dat geef ik toe. Maar dat een partij zich als uitgesproken religieus presenteert, lijkt me toch niet wenselijk. Al was het maar omdat het een soort van chantage kan zijn om de aanhangers van de betreffende religie op hen te laten stemmen. De meeste katholieken zijn gelukkig wel al zodanig "ontvoogd" en niet meer bang voor de hel, dat dat nog maar weinig zal meespelen, maar ik denk dat toch nogal wat moslims zich verplicht zouden voelen op een Islampartij te stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij bent toch ook vrij de visies te accepteren die je wil of niet soms? Het gaat erover scholen meer pedagogische vrijheid te geven, slimme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
alhoewel... moest ik het nu herdoen ( in huidige geest, ervaring en relativisme ) dan zou ik misschien nog aarden, er het grappige van inzien en het in mijn voordeel aanwenden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is dat al een afknapper. Ze stellen zich daarmee ook niet echt grandioos visiegericht mee op en niet open naar alle burgers. ( idem dito voor een partij die bv totaal niet religieus geïnspireerd zou zijn en iets zou stellen in trend van : we wensen meer voordelen voor ouders van jonge gezinnen ) Citaat:
En voor moslims idem dito ... en daar heb je niet zoiets als één partij |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Belgie direct splitsen bijvoorbeeld .Uit euro & eu stappen . ,... geen enkele andere partij komt in de beurt.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Ik zeg niet dat het hier perfect is, je moet bv niet applaudisseren voor homoparades maar het wel toelaten, dat zijn 2 verschillende zaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gast, wat die homo's uitvreten is niet mijn probleem. Dat mag van mijn part het ranzigste zijn dat er bestaat zolang het maar niet in het openbaar gebeurt.
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om leugens te vertellen en/of om zaken die ze liever niet in de wereld zien gewoon dood te negeren. Want blijkbaar was dat wat je stoorde |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zeer zeker 't geldt in principe voor elke partij met een monopolie betreffende de levenshouding/levensbeschouwing waar ge bij wilt horen onafgezien waar dat verlangen vandaan zou komen. ( vaak traditioneel van vader op zoon ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Schepen
|
![]() Vlaams Belang, waarom ? :
1. rechtlijnig en consequent, geen bochtenwerk, klare en duidelijke taal 2. standpunt over Europa, sterk eurokritisch 3. migratie en islamkritisch 4. niet politiekcorrect 5. onafhankelijk vlaanderen enz... |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, naargelang het eigen gedachtengoed, zal men wel goed en slecht populisme hebben. Laatst gewijzigd door Bob : 18 mei 2014 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |