![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#146 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() Trouwens wat gaat N-VA van vld en Groen gedaan krijgen dat CD&V niet kan bieden?
|
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
Tenzij ze zich daarvoor zouden schamen, is er geen enkele die de marxistische ideeën genegen zijn. BTW, hoeveel kiezers hebben ze in Antwerpen binnengehaald door het verzet tegen Oosterweel? |
|
![]() |
![]() |
#149 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja...... hoe zou dat toch komen ?
Misschien wordt je hier wat wijzer van ? http://www.knack.be/nieuws/belgie/ma...al-145795.html 'Het was dan ook een nogal vertwijfelde Bart De Wever die op het VRT-debat uitriep: 'niets in mijn programma is te nemen of te laten'. Laatst gewijzigd door Henri1 : 28 mei 2014 om 19:07. |
![]() |
![]() |
#152 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 28 mei 2014 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tiocfaidh ar la en zo van die toestanden. |
|
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het niet met de CD&V, dan is de kans verkeken denk ik. Nu ja, politiek is een raar beestje. Hoe de CD&V ers zich nu gedragen, daar gaan mijn tenen van krullen. Nog erger dan toen ik Tobback zo hoorde liegen tijdens de campagne ![]() |
|
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
Het domste wat je kunt doen is, al je kaarten op een coalitie zetten. Mogelijkheden open houden en het initiatief houden ,dat is het enige dat N-VA zal moeten doen. Met doemdenkers kom je niet verder. Politiek bedrijven is strategisch denken en handelen en je niet laten meesleuren met emoties. |
|
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zit in een "hoping for the best, while expecting the worst" fase. Lijkt me veel gezonder dan die idiote van de pot gerukte ideeen die ik hier soms lees met een heeeel groot "Mieke hou je vast een de takken van de bomen" gehalte. Laatst gewijzigd door stuyckp : 28 mei 2014 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Vlaams: met CD&V en O-VLD Federaal:Met MR- CDH-Ecolo Keuze 2 Vlaams: met O-VLD en Groen Federaal: met MR-CDH-Ecolo Keuze 3 Vlaams:met CDV en O-VLD Federaal:met MR en PS Als dit allemaal is mislukt blijft helaas een tripartite over en geeft BDW zijn opdracht terug aan de koning. Inmiddels zijn we dan in september aangekomen. |
|
![]() |