Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 september 2004, 16:09   #141
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
laatste zin idem min de twee laatste woorden.

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 18:41   #142
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ik verwachtte uiteraard niet, dat je het ging toegeven 8)
Ik ga niet toegeven aan zaken waar ik me absoluut niet schuldig aan maak, enkel en alleen maar om jou te plezieren. Alleen al het feit dat je hoopt met zulke mensen op het forum te maken te hebben, geen zier schelende over het vrouwelijke slachtoffer in dat geval, spreekt boekdelen over de waarden en normen die een linkie-winkie door het leven met zich meesleept.
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 19:19   #143
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Ik ga niet toegeven aan zaken waar ik me absoluut niet schuldig aan maak, enkel en alleen maar om jou te plezieren. Alleen al het feit dat je hoopt met zulke mensen op het forum te maken te hebben, geen zier schelende over het vrouwelijke slachtoffer in dat geval, spreekt boekdelen over de waarden en normen die een linkie-winkie door het leven met zich meesleept.
Sunshine, jongen, je wordt gepest.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 19:40   #144
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Sunshine, jongen, je wordt gepest.
Pffffff ... noem jij dat pesten ? Als dat pesten was dan heeft dit geen enkel effect op me gehad. Als dit het zwaarste geschut moet voorstellen dat linkie-winkies in huis hebben .... laat me niet lachen !
Oud 28 september 2004, 19:43   #145
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tut tut tut, een vrouw is in de ogen van ultra rechtse nationalisten zoals jij, enkel en alleen een "kweekzeug" die vooral voor het nageslacht moet zorgen. 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 20:06   #146
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Pffffff ... noem jij dat pesten ? Als dat pesten was dan heeft dit geen enkel effect op me gehad. Als dit het zwaarste geschut moet voorstellen dat linkie-winkies in huis hebben .... laat me niet lachen !
Pesten was inderdaad niet het juiste woord. [size=3]Ze lachen je uit, ok[/size]... Zo.. daar, het is eruit.
Oud 28 september 2004, 20:08   #147
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pesten was inderdaad niet het juiste woord. [size=3]Ze lachen je uit, ok[/size]... Zo.. daar, het is eruit.
Daar dienen forumnarren dan ook voor 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 20:10   #148
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Daar dienen forumnarren dan ook voor 8)
'k Vind het gewoon tragisch als mensen het zelf niet doorhebben.
Oud 28 september 2004, 20:19   #149
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
'k Vind het gewoon tragisch als mensen het zelf niet doorhebben.
hopelijk is het gewoon iemand die een spelleke speelt, want je wenst niemand zulke domheid toe.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 20:21   #150
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
hopelijk is het gewoon iemand die een spelleke speelt, want je wenst niemand zulke domheid toe.
Die domheid interesseert me niet zo , maar die bekrompen mentaliteit is nogal storend...
Oud 28 september 2004, 20:28   #151
ingenious

Standaard

Citaat:
Die domheid interesseert me niet zo , maar die bekrompen mentaliteit is nogal storend...
het is inderdaad storend. zou zo'n karikatuur echt bestaan? het ligt er echt te dik op om serieus te nemen, niet?

Citaat:
Oud 28 september 2004, 20:31   #152
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
het is inderdaad storend. zou zo'n karikatuur echt bestaan? het ligt er echt te dik op om serieus te nemen, niet?
Nemen rechtse forumleden hen eigenlijk serieus? 'k Vroeg me het even af want met deze soort zal de rechtse naam en faam er niet op verbeteren.
Oud 28 september 2004, 20:35   #153
ingenious

Standaard

Citaat:
Nemen rechtse forumleden hen eigenlijk serieus? 'k Vroeg me het even af want met deze soort zal de rechtse naam en faam er niet op verbeteren.
awel, tot hier toe heb ik alleen van tzuvar gelezen dat hij geen fan van sunshine is, maar dat hij wel vindt dat we te veel op zijn kap zitten. verder heb ik nog geen afkeurende reacties uit rechtste hoek gezien.

Citaat:
Oud 28 september 2004, 20:40   #154
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
awel, tot hier toe heb ik alleen van tzuvar gelezen dat hij geen fan van sunshine is, maar dat hij wel vindt dat we te veel op zijn kap zitten. verder heb ik nog geen afkeurende reacties uit rechtste hoek gezien.
Ooh... dit is interessant. Bij deze verlies ik al mijn respect voor de recht'sen.
Oud 28 september 2004, 20:44   #155
ingenious

Standaard

Citaat:
Ooh... dit is interessant. Bij deze verlies ik al mijn respect voor de recht'sen.
ik zou ook wel wat meer afkeurende reacties willen zien, maar eerlijk gezegd, heb ik ook nog niet veel linksen zien reageren tegen bloxbuster of black girlke. ik ga er vanuit dat rechts die al genoeg de grond inboort, en dat ik het dus niet meer moet doen .

Citaat:
Oud 28 september 2004, 21:06   #156
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
ik zou ook wel wat meer afkeurende reacties willen zien, maar eerlijk gezegd, heb ik ook nog niet veel linksen zien reageren tegen bloxbuster of black girlke. ik ga er vanuit dat rechts die al genoeg de grond inboort, en dat ik het dus niet meer moet doen .
Zo is dat.
Oud 28 september 2004, 22:21   #157
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Links grut heeft nooit respect gehad voor rechtsgezinden. Vandaar ook dat je geen respect moet terugverwachten van ons. Trouwens, jullie weten niet eens wat het woord respect betekent. Eigen volk durven verwaarlozen en de criminele allochtoon en moslimterrorist bejubelen en als eerste-rangsburger beschouwen, en dan het durven hebben over respect. Laat me niet lachen. En de linkse partijen die jullie aanhangen nemen het niet zo nauw met stemmen die symbool staan voor de wil van het Volk wanneer het hun niet belieft of in hun kraampje niet past. Ze houden via wetswijzigen er een schijndemocratie op na, op handen gedragen door linkie-winkies zoals jullie. Het woord respect is een woord dat jullie nooit of te nooit zullen begrijpen. Linkie-winkies hebben het gewoon niet in zich. Ga gerust maar verder zowel je bruine vrienden als in burka gecamoufleerde vrienden steunen in hun wandaden en criminaliteit.
Oud 28 september 2004, 22:29   #158
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Links grut heeft nooit respect gehad voor rechtsgezinden. Vandaar ook dat je geen respect moet terugverwachten van ons. Trouwens, jullie weten niet eens wat het woord respect betekent. Eigen volk durven verwaarlozen en de criminele allochtoon en moslimterrorist bejubelen en als eerste-rangsburger beschouwen, en dan het durven hebben over respect. Laat me niet lachen. En de linkse partijen die jullie aanhangen nemen het niet zo nauw met stemmen die symbool staan voor de wil van het Volk wanneer het hun niet belieft of in hun kraampje niet past. Ze houden via wetswijzigen er een schijndemocratie op na, op handen gedragen door linkie-winkies zoals jullie. Het woord respect is een woord dat jullie nooit of te nooit zullen begrijpen. Linkie-winkies hebben het gewoon niet in zich. Ga gerust maar verder zowel je bruine vrienden als in burka gecamoufleerde vrienden steunen in hun wandaden en criminaliteit.
Tjeminee...

- Ik ben niet links noch rechts.
- Ik mag nog niet stemmen dus ik aanhang geen enkele partij.

En ik heb wel respect voor rechts'ers , echter niet voor jouw speciale volkje.
Oud 28 september 2004, 22:33   #159
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Uiteraard zie je niet veel afkeurende reacties. We vertegenwoordigen een veel groter meerderheid in dit land dan je wel zou durven aannemen, een trots en fier Volk dat z'n eigen soort niet verloochent en opkomt om hun rechtmatige plaats in de wereld in te nemen, een Volk dat met de dag groeit en groter wordt. Het Blok hou je op geen enkele manier tegen, daar deze de wil van het Volk vertegenwoordigd, niet van angsthazen zoals jullie die zich tegen de wil van het Volk trachten te verzetten. Je gaat het nooit tegenhouden. Hoe meer je je ertegen verzet, hoe sterker we worden, net zoals een vlieg in het genieus gewoven web van de spin. Verzetten is zinloos en verstrikt je enkel harder in het web. Hetgeen voorbestemd is plaats te vinden zal geschieden. Nu reeds storts het Linkse beleid langzaam inelkaar. Het Blok hoeft enkel maar toe te zien en z'n tijd af te wachten om de fakkel over te nemen. Een fakkel die hem nooit meer ontnomen zal worden.

Wat Black Girlke betreft, er zijn veel vermoedens van forummers dat het hier gaat om een alter ego van thePiano, bedoelt om z'n frustraties kwijt te geraken. Doch, dit is slechts een vermoeden en kan niet bewezen worden, tenzij thePiano dit al dan niet toegeeft. Wie Black Girlke ook mag zijn, tegen mij is ze niet opgewassen. Ik blaas haar moeiteloos met een Arische windzucht omver !
Oud 28 september 2004, 22:39   #160
ingenious

Standaard

Citaat:
Uiteraard zie je niet veel afkeurende reacties. We vertegenwoordigen een veel groter meerderheid in dit land dan je wel zou durven aannemen, een trots en fier Volk dat z'n eigen soort niet verloochent en opkomt om hun rechtmatige plaats in de wereld in te nemen, een Volk dat met de dag groeit en groter wordt. Het Blok hou je op geen enkele manier tegen, daar deze de wil van het Volk vertegenwoordigd, niet van angsthazen zoals jullie die zich tegen de wil van het Volk trachten te verzetten. Je gaat het nooit tegenhouden. Hoe meer je je ertegen verzet, hoe sterker we worden, net zoals een vlieg in het genieus gewoven web van de spin. Verzetten is zinloos en verstrikt je enkel harder in het web. Hetgeen voorbestemd is plaats te vinden zal geschieden. Nu reeds storts het Linkse beleid langzaam inelkaar. Het Blok hoeft enkel maar toe te zien en z'n tijd af te wachten om de fakkel over te nemen. Een fakkel die hem nooit meer ontnomen zal worden.

Wat Black Girlke betreft, er zijn veel vermoedens van forummers dat het hier gaat om een alter ego van thePiano, bedoelt om z'n frustraties kwijt te geraken. Doch, dit is slechts een vermoeden en kan niet bewezen worden, tenzij thePiano dit al dan niet toegeeft. Wie Black Girlke ook mag zijn, tegen mij is ze niet opgewassen. Ik blaas haar moeiteloos met een Arische windzucht omver !
black girlke en bloxbustern zijn nepprofielen van iemand van rechtste signatuur, niet van links. ze maken links compleet ongeloofwaardig, dus zal het piano zeker niet zijn.

hopelijk is sunshine een nepprofiel van een linkiewinkie, want als je echt meent wat je hier allemaal uitkraamt, ben je een even zielige karikatuur als bloxbuster en black girlke.

verder toch even opmerken dat sp-a en groen! in de laatste peiling vooruit gingen, tot zover de instorting van links.

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be