![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zegt: 1. Ik ben geen racist. 2. Zwarten zijn dommer. Nu is het geloof dat zwarten dommer zijn per definitie racisme. Je twee stellingen zijn dus tegenstrijdig en dus zeg je uiteindelijk helemaal niets.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of denk je dat elk volk precies even intelligent is misschien? Denk je dan ook dat Pygmeeën gemiddeld even groot zijn dan Noren ? ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 5 augustus 2014 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Is dat niet logisch? In een islamitisch land horen de Moslims, in een Katholiek/atheïstisch land horen de Katholieken/atheïsten. Of gaat u beweren dat het volkomen normaal is een olifant naar antartica te brengen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jean-Marie Le Pen had die eerlijkheid wel. Hij zei: "Je crois en l'égalité des races c'est évident." Waarom durf jij dat niet te zeggen? Waar heb je eigenlijk schrik voor?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor hem bestaat de mensheid exclusief uit wat hij als zijn stamgenoten ziet. (O.a. de Willems-veranda en de oprit lijken herkenningstekens te zijn in zijn stam.) De rest is ongedierte dat mag verdelgd worden.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Je zal héél, héél goed moeten zoeken om ook maar één reactie van mij te vinden met een racistische ondertoon. NOGMAALS: Jouw bewering dat blanken ondervertegenwoordigd zijn in laagbetaalde jobs betwist ik NIET. Dat betekent echter EVENMIN dat er geen rijke zwarten zijn, die een nanny zouden kunnen aanwerven. Het enige wat bovenstaande reactie lijkt te bewijzen is wat ik eerder schreef: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar het valt te zien in welke mate. Hitler zou in Europa zijn en zeggen : "Ik sta hier als blanke hoger dan de neger!". Ik zou in Europa zijn en zeggen : "Ik sta hier als blanke hoger dan de neger!". MAAR... Hitler zou in Afrika komen en zeggen : "Ik sta als blanke hier hoger dan de neger!". Ik zou in Afrika komen en zeggen "Ik sta als blanke hier lager dan de neger!". Dus ja, ik ben dan een racist zeker ![]() Het idee dat één ras hoger staat dan de rest (zoals Hitler zei), vind ik waanzin. Maar het idee dat de autochtoon hoger staat dan de allochtoon vind ik maar gewoon even logisch denken. Maar wie zo logisch durft denken is al een racist hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je dat elk volk gemiddeld precies even intelligent is ? En denk je naar analogie dan ook dat pygmeeën gemiddeld even groot zijn dan Noren ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hangt er ook van af hoe je de intelligentie denkt te meten of zelfs maar te definiëren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
alhoewel, niet soort, maar ras. Dus speciaal voor jou zal ik even de vergelijking aanpassen ![]() Je gaat toch geen Aziatische olifant in Afrika bij de Afrikaanse olifanten steken zeker?? (helaas gaat er dan wel een beetje effect weg van de vergelijking) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb nergens beweerd dat negers verdelgd moeten worden. Leg mij dus maar eens uit hoe u dat heeft afgeleid... Je swi kurjeu... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoeft dergelijke persoonlijke aanvallen en valse beschuldigingen van racisme niet te pikken. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 5 augustus 2014 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik ben tevens ook van de overtuiging dat iedereen een racist is. Hoe ik ook beweer. Ik ben waarschijnlijk volgens de meesten een racist aangezien ik het logisch vind dat autochtoon hoger staat dan allochtoon. Maar dat wil niet zeggen dat ik het ras van de negers niet lager of hoger aanschouw dan die van de blanke Europeanen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Genetisch is er echter geen duidelijke scheidingslijn tussen de verschillende mensenrassen. bron korte inleiding: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb zelf van pontifex eens 8 banpunten gekregen omdat ik negationistisch zou zijn... Ach ja, ik zei dat er geen Joden zullen zijn die zichzelf zullen vergassen. Dat is dus blijkbaar verkeerd. ![]() |
|
![]() |
![]() |