![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Mag Bart De Wever melden dat de Koning bij Hitler op de koffie ging ? | |||
1. Neen. Hij houdt zich beter bezig met de problemen van deze eeuw. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,09% |
2. Ja. Hij moet de problemven van vorige eeuw oprakelen. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 27,27% |
3. Hij zou als politicus beter zijn academisch gelijk voor zich houden. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,55% |
4. Bart De Wever hoeft niet te stellen dat de collaboratie fout was. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,09% |
5. Bart De Wever wordt beter terug academicus. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,55% |
6. Bart De Wever mag zijn respet uiten voor colloberateurs. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,55% |
7. Bart De Wever dient het ontslag van Jan Jambon te vragen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,09% |
8. Bart De Wever zou beter de Waalse rol in de colaboratie in de verf zetten. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 27,27% |
9. Bart De Wever moet aandringen op amnestie. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,55% |
10. Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 27,27% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoel jij met "een regering tot overgave dwingen" ? Tot hiertoe hebben nog geen constructieve alternatieve gehoord van de oppositie. De PS voelt zich in haar sas in haar oppositierol.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij staat door zijn gevorderde leeftijd dichter bij de generaties die de collaboratie hebben meegemaakt. Als amnestie gestemd wordt in het parlement zullen ze nog oudere krokodillen horen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 23 oktober 2014 om 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, ik laat jouzelf stellen dat Philippe Moureaux ook een andere keus heeft:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, ik laat jou zelf stellen dat Philippe Moureaux ook een andere keus heeft:
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen problemen en heb jou niet nodig om mij onbestaande problemen aan te meten.
![]() |
![]() |