![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waar haalt u het vandaan dat men zomaar iemand kan aanwerven in het onderwijs? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enzovoort. Allemaal onder het motto "het moet vrij zijn". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoel dat ouders die in het een of ander vertegenwoordigend orgaan van de school zaten, rond kwamen bij de andere ouders, met een petitie.
Omdat de verantwoordelijke (inrichtende macht?) een lerares wilden bedanken voor bewezen diensten, duidelijk omdat haar alleen maar kon verweten worden te gaan samenwonen met een man, nadat haar echtgenoot haar enige tijd daarvoor verlaten had. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 15 november 2014 om 08:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gaat me toch niet zeggen dat die allemaal voorbeeldig presteren ? Ik heb er anders destijds genoeg gekend die gene zak deden. En dan dat communisme in het onderwijs. Of je nu als godsdienstleraar wat zever verkoopt of lineaire algebra geeft aan het laatste jaar van de Latijn - Wiskunde. Het loon blijft gelijk. Laatst gewijzigd door Pericles : 15 november 2014 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 november 2014 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Vreemdeling
|
![]() In de ambtenarij duurt het veel langer vooraleer men iemand ontslaat. Dit gebeurd in de privé uiteraard veel sneller. Het verschil zit hem in het feit dat statutairen een hele waaier aan tuchtsancties kunnen krijgen (gaande van een waarschuwing tot terugzetting in wedeschaal of ontslag). Deze tuchtmogelijkheden heeft men in de privé niet. Van mij mag er voor alle werkenden 1 eengemaakt statuut komen. Maar dat zal toch problemen geven. Denk maar aan de verschillende loonbarema's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Vreemdeling
|
![]() Dat het statuut van de ambtenarij nogal ingewikkeld is, lijkt me ook duidelijk. Maar of het nu de ambtenarenstatuut is dat aangepast wordt aan de rest, of dat van de arbeiders of bedienden, niemand wil graag de voordelen van zijn statuut zien verdwijnen. De vakbonden komen op voor elk statuut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 15 november 2014 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Post scrotum: heb je daarnet op het tv-journaal beelden gezien van "hogere pastoors-celibatairen" die speciaal voor god zongen opdat één bepaalde familie, pas op, een dynastieke familie, voorspraak zou krijgen vanwege die bovennatuurlijke onbekende ? En daar zaten heel wat regeringsleden bij. Ik vind dat raar. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 15 november 2014 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb alle vertrouwen in die mensen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
't moet hier nu ook niet te serieus worden, nu Sinterklaas is gearriveerd. On topic : en, wanneer krijgen we nu eindelijk die opslag ?
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opslag ? Ik pleit voor een verdubbeling van de ambtenarenlonen en de ambtenarenpensioenen. ![]() |
|
![]() |
![]() |