![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zwartgeschilderd als entertainer voor een uitsluitend blank publiek dat hem bekogeld. Zo moet Piet evolueren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister-President
|
![]() Kreeg meer en meer hoop op een goede, objectieve, deftige tekst waarin de onzin van het zogezegd racisme in zwarte piet wordt aangekaard.
Toen kwam ik bij deze zin... Citaat:
COnclusie: Boechtredenering dat vrijwel niemand zal doen inzien waarom zwarte piet racistisch zou zijn...
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk eerder dat linkse dictators hun uitgevonden excuses willen opdringen in naam van zwarten dan dat de klachten van henzelf komen.
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij onze Noorderburen gaat het eer ook 'leuk' aan toe.
‘Het werkelijke doel van Kick Out Zwarte Piet is eigenlijk Kick Out Nederland’ Zo word je Zwarte Piet!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
Misschien is de zwarte piet hetze wel een 'rechts complot' om te tonen dat de multiculturele sanenleving niet werkt want we kunnen zelfs geen folklore van elkaar verdragen precies.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() Dienen we misschien wat meer folklore van over de oceaan te importeren ter vervanging van Sinterklaas? Of gaan degenen die zich nu druk maken over zwarte Piet dan consequent zijn en het ridiculiseren van slachtoffers van criminele feiten aanklagen?
|
![]() |
![]() |