Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 december 2014, 14:51   #141
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Ik ben noch liberaal, fascist of 'flikker', noch homo of lesbisch, alleen een mens die anderen respecteert ook al zijn ze niet als ik. Maar ik respecteer alleen mensen die ook respecteren. Dat sommigen hun geloof misbruiken om hun haat en gebrek aan relativering te kunnen verantwoorden daar kan ik geen respect voor opbrengen.
Bs'd

Fijn dat je dat met ons hebt willen delen Jakob.
Eliyahu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 14:53   #142
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu Bekijk bericht
Bs'd

Boodschap overgekomen? Waarschijnlijk niet.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 14:55   #143
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Als we tegen kerstdag alle joden uitroeien, hebben we met nieuwjaar ook geen anti-semitisme meer.
Bs'd

Dat zou je nog wel eens vies tegen kunnen vallen.

Joden haten doen ze altijd en overal. Met of zonder joden.
Oud 8 december 2014, 14:57   #144
DewareJakob

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Oh, ge vindt van u eigen dat ge ne goeie mens zijt?
Zijn er geen landen waar ze het (legaal) met schapen, kamelen en geiten doen maar homo's weerzinwekkend vinden?
Oud 8 december 2014, 15:01   #145
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

ik mis carolus al een beetje...
Oud 8 december 2014, 15:05   #146
DewareJakob

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Nieuwsgierig onder welke naam hij hier opnieuw gaat staan...
Oud 8 december 2014, 16:11   #147
coro
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Nieuwsgierig onder welke naam hij hier opnieuw gaat staan...
Ik heb hem vlug door en geloof me, van zodra het zover is, stuur ik het meteen weer door naar de moderators.
Die man heeft ze kennelijk niet allemaal meer op een rijtje.
Overigens zijn hier nog een aantal anderen met middels hun debiele uitspraken op het randje van 'ban' balanceren.
coro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 16:38   #148
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat om de feiten, niet of jij je herkent in die feiten.
Die feiten zouden nochtans betrekking hebben op mensen zoals ik. Of word ik om een of andere reden gespaard? Zijn we dan toch het gedrag van een minderheid schaamteloos aan het extrapoleren naar een hele gemeenschap? (cfr. het artikel waarmee deze discussie werd geopend)

De cijfers die je aanhaalt geven alleen weer dat mannen die seks hebben met andere mannen een groter risico lopen op bepaalde ziektes. Dat ontkent ook niemand, op een verdwaalde zot na. Ze geven echter niet weer hoeveel homoseksuelen binnen de totale subpopulatie deze ziektes onder de leden hebben. Nochtans is dat een cruciaal gegeven in het licht van het artikel waarmee dit topic is begonnen, waarin homoseksuelen als grote ziekteverspreiders worden afgeschilderd en best allemaal gedood worden.

Citaat:
En hier hebben we PubMed, US National Library of Medicine, National Institutes of Health, toch waarachtig niet een instelling die verhaaltjes verzint: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16050624

Gay obituaries closely track officially reported deaths from AIDS.
Cameron P1, Cameron K.
Author information
Abstract

The age distribution of AIDS deaths of males who have sex with males [MSM] was estimated from obituaries in the Washington Blade, a gay newspaper. Statistics from the 2003 HIV/AIDS Surveillance Supplemental Report are highly congruent with deaths of MSM due to AIDS from these obituaries. Death due to AIDS in old age was most frequent for heterosexuals and least frequent for MSM who were drug abusers. Obituaries in the Washington Blade are thus consistent with and may be representative of deaths due to AIDS among MSM. The latest CDC report tends to strengthen the overall finding based upon obituaries: that the lifespan of MSM (MSM dat is males who have sex with males, oftewel homo's) is shortened two to three decades by AIDS and, possibly, other causes.
Methodologisch is het onzinnig om je onderzoek te baseren op overlijdensberichten in een homotijdschrift. Zulke berichten zijn volstrekt niet representatief. In de jaren tachtig en negentig was de publicatie van zulke overlijdensberichten trouwens een manier om binnen de homogemeenschap de aandacht te vestigen op het probleem. Als een homo aan een allergie voor wespensteken stierf, gaf dat doorgaans geen aanleiding tot de publicatie van een overlijdensbericht in een homotijdschrift. Omgekeerd werd aids als doodsoorzaak in de mainstream media vaak verzwegen omdat het nog als een "homoziekte" werd gepercipieerd.

Citaat:
Kijk nou! Homo's leven 20 tot 30 jaar korter dan hetero's! En dat van zeer hoogwaardige bronnen! (uit 2005)
Er wordt helemaal geen vergelijking met heteroseksuelen gemaakt. Ik lees daar enkel dat aids het leven van seksueel actieve homomannen verkort met 20 �* 30 jaar. Het lijkt er dus eerder op dat homo's met aids worden afgezet tegen homo's zonder aids, maar erg duidelijk is het niet.

Citaat:
Dus beste duikboot, als je niet snel je leven verandert, dan moet je je voorbereiden op een leven met smerige ziekten, hoogstwaarschijnlijk HIV+ dus je leven lang zware medicijnen slikken, een rot leven wat 20 tot 30 jaar korter duurt dan het leven van een normaal mens.
Veilig vrijen kan wonderen doen.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 16:57   #149
geertvdb

Standaard

Citaat:
Bs'd

Het grote verschil is natuurlijk dat ik geen leugens vertel.

Iedereen kan de feiten controleren.
Hoe kan ik in godsnaam controleren dat uw God bestaat?
Heeft die een email adres of zo?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 17:09   #150
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coro Bekijk bericht
Ik heb hem vlug door en geloof me, van zodra het zover is, stuur ik het meteen weer door naar de moderators.
Die man heeft ze kennelijk niet allemaal meer op een rijtje.
Overigens zijn hier nog een aantal anderen met middels hun debiele uitspraken op het randje van 'ban' balanceren.
<Ja, ok, maar niet te rap, ik vind dat wel leuk om ermee te dollen. Gun ons eerst een beetje fun.
Oud 8 december 2014, 17:11   #151
geertvdb

Standaard

Citaat:
Bs'd

Zeg Eli, zo'n stout filmpje van 2 knappe vrouwen die mekaar kussen, doet u dat niets? Kijkt ge daar niet stiekem naar? Ge weet wel, 's avonds laat als uw God slaapt.
Oud 8 december 2014, 17:17   #152
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Is-ie al geband?

Nou, uitermate jammer. Ik vond hem wel geinig.

Hadden we nu eens een boeiende topic, is het mooie liedje al weer gedaan...

Oud 8 december 2014, 17:31   #153
coro
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Is-ie al geband?

Nou, uitermate jammer. Ik vond hem wel geinig.

Hadden we nu eens een boeiende topic, is het mooie liedje al weer gedaan...

Oei, sorry, mij excuses. Zal het in het vervolg nog een dagje langer tolereren.
Van Eli en die randdebiel beginnen meteen mn tenen te krullen. Nog erger kun je het toch niet hebben? Ja toch?
Oud 8 december 2014, 17:37   #154
coro
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Die feiten zouden nochtans betrekking hebben op mensen zoals ik. Of word ik om een of andere reden gespaard? Zijn we dan toch het gedrag van een minderheid schaamteloos aan het extrapoleren naar een hele gemeenschap? (cfr. het artikel waarmee deze discussie werd geopend)

De cijfers die je aanhaalt geven alleen weer dat mannen die seks hebben met andere mannen een groter risico lopen op bepaalde ziektes. Dat ontkent ook niemand, op een verdwaalde zot na. Ze geven echter niet weer hoeveel homoseksuelen binnen de totale subpopulatie deze ziektes onder de leden hebben. Nochtans is dat een cruciaal gegeven in het licht van het artikel waarmee dit topic is begonnen, waarin homoseksuelen als grote ziekteverspreiders worden afgeschilderd en best allemaal gedood worden.

Methodologisch is het onzinnig om je onderzoek te baseren op overlijdensberichten in een homotijdschrift. Zulke berichten zijn volstrekt niet representatief. In de jaren tachtig en negentig was de publicatie van zulke overlijdensberichten trouwens een manier om binnen de homogemeenschap de aandacht te vestigen op het probleem. Als een homo aan een allergie voor wespensteken stierf, gaf dat doorgaans geen aanleiding tot de publicatie van een overlijdensbericht in een homotijdschrift. Omgekeerd werd aids als doodsoorzaak in de mainstream media vaak verzwegen omdat het nog als een "homoziekte" werd gepercipieerd.

Er wordt helemaal geen vergelijking met heteroseksuelen gemaakt. Ik lees daar enkel dat aids het leven van seksueel actieve homomannen verkort met 20 �* 30 jaar. Het lijkt er dus eerder op dat homo's met aids worden afgezet tegen homo's zonder aids, maar erg duidelijk is het niet.

Ach Duikboot, trek je het niet aan joh! Verspil je energie toch niet aan infantielen als Eli. Leef je leven en heb vooral lief met de mensen die jou lief hebben. Dat was toch De les die de Heer ons heeft meegegeven. Het is duidelijk dat Eli dat niet snapt; verloren moeite om hem daarvan te overtuigen. Laat hem in zijn waanidee!
Oud 8 december 2014, 18:30   #155
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Bs'd

Hoe kom je er bij dat de onderzoeken betrekking hebben op een minderheid?

Ze gaan over de homogemeenschap in zijn totaliteit.

Citaat:
De cijfers die je aanhaalt geven alleen weer dat mannen die seks hebben met andere mannen een groter risico lopen op bepaalde ziektes. Dat ontkent ook niemand, op een verdwaalde zot na.
Zijn we het daar in elk geval over eens.

Citaat:
Ze geven echter niet weer hoeveel homoseksuelen binnen de totale subpopulatie deze ziektes onder de leden hebben. Nochtans is dat een cruciaal gegeven in het licht van het artikel waarmee dit topic is begonnen, waarin homoseksuelen als grote ziekteverspreiders worden afgeschilderd en best allemaal gedood worden.

Het artikel over die overlijdingsberichten is niet het enige en zeker niet het eerste wat aangeeft dat homo's 20 tot 30 jaar korter leven dan anderen.

Het is wel een heel recent artikel, daarom postte ik het.

Ik kan wel even kijken of ik nog wat andere onderzoeken daarover kan vinden, dat zal wel niet al te moeilijk zijn.
Oud 8 december 2014, 18:31   #156
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo heeft ieder zijn waarheid.
Bs'd

De meeste normale mensen hebben DE waarheid.

Mensen die het niet zo nauw nemen met de waarheid worden ineens filosofen en hebben het over zijn waarheid.
Oud 8 december 2014, 18:38   #157
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Bs'd

Hoe kom je er bij dat de onderzoeken betrekking hebben op een minderheid?

Ze gaan over de homogemeenschap in zijn totaliteit.

Zijn we het daar in elk geval over eens.

Het artikel over die overlijdingsberichten is niet het enige en zeker niet het eerste wat aangeeft dat homo's 20 tot 30 jaar korter leven dan anderen.

Het is wel een heel recent artikel, daarom postte ik het.

Ik kan wel even kijken of ik nog wat andere onderzoeken daarover kan vinden, dat zal wel niet al te moeilijk zijn.
Bs'd

Modelling the impact of HIV disease on mortality in gay and bisexual men.

http://ije.oxfordjournals.org/content/26/3/657.abstract

CONCLUSION: In a major Canadian centre, life expectancy at age 20 years for gay and bisexual men is 8 to 20 years less than for all men. If the same pattern of mortality were to continue, we estimate that nearly half of gay and bisexual men currently aged 20 years will not reach their 65th birthday. Under even the most liberal assumptions, gay and bisexual men in this urban centre are now experiencing a life expectancy similar to that experienced by all men in Canada in the year 1871.
Oud 8 december 2014, 18:39   #158
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Zou jij er dan erg rouwig om zijn?

Maar homo's hebben m.i. religieuze en psychologische hulp nodig. Het praktiseren van homoseksualiteit is en blijft een zonde en zou ik dus nooit goedkeuren. Overspelige homo's (officieel getrouwd met een vrouw) mogen wat mij betreft de doodstraf krijgen, op voorwaarde dat er geloofwaardige getuigen van de daad zijn.
Volgens mij wordt het tijd dat jijzelf je bij een psychiater aanmeldt.
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 19:04   #159
Eliyahu
Banneling

Standaard

Bs'd

Does homosexual activity shorten life?

US National Library of Medicine National Institutes of Health

Cameron P1, Cameron K, Playfair WL.
Author information
Abstract

Previous estimates from obituaries and pre-1994 sex surveys suggested that the median age of death for homosexuals is less than 50 yr. Four contemporary databases were used to test that estimate: (1) obituaries in the homosexual press from 1993 through 1997 reflected treatment success for those with AIDS but suggested a median age of death less than 50 years; (2) two large random sexuality surveys in 1994--one in the USA and the other in Britain--yielded results consistent with a median age of death for homosexuals of less than 50 years; (3) the median age of those ever married in Denmark, Sweden, and Norway was about 50 years, while that of the ever homosexually partnered was about 40 yr; further, the married were about 5 times more apt to be old and 4 times less apt to be widowed young; and (4) intravenous drug abusers and homosexuals taking HIV tests in Colorado had almost identical age distributions. The four lines of evidence were consistent with previous findings suggesting that homosexual activity may be associated with a lifespan shortened by 20 to 30 years.
Oud 8 december 2014, 19:08   #160
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Boodschap overgekomen? Waarschijnlijk niet.
Bs'd

Misschien kan je even uitleggen wat de boodschap was?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be