![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, u gooit het allemaal door elkaar. De toenmalige politieke leiders in Griekenland hebben doelbewust bedrog gepleegd en hun staatshuishoudkundige balansen bijgekleurd. Als u het omgekeerde beweert, wil ik wel eens een bron zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#147 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat klopt, net zoals de banken hun klanten misleiden... Banken worden gered, gewone mensen kunnen creperen.
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Op de man spelen is soms verleidelijk, maar blijft maar flauw...ik ben niet overtuigd dat ik gelijk heb, maar momenteel begrijp ik uw standpunt niet. Je doet alsof de Duitsers het te volgen voorbeeld zijn, terwijl Duitsland socio-economisch zware problemen kent. Dat is naar mijn mening ook de reden van hun onverzettelijkheid tegenover de Grieken. Toch vind ik nog steeds dat de Duitsers een zeer gevaarlijke arrogantie ten toon spreiden. Ierland en andere getroffen landen hebben dan weer wel recht van spreken, hun verzet tegen Griekse schuldherschikking is legitiem en begrijpbaar.
![]() |
![]() |
#151 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Met geld van de gemeenschap weliswaar, klein futiel detail. Ik ga niet uitweiden over de schuldencrisis, maar het ging hem wel over gangsterpraktijken binnen de bankwereld>...Er waren andere oplossingen dan de banken zo goed als onvoorwaardelijk tegemoet te komen. Het is behoorlijk irritant dat men nu de burger wijsmaakt dat we zo boven onze stand geleefd hebben en moeten besparen. Wat niet wegneemt dat ik voorstander ben van een kleine overheid, maar men moet niet afkomen met goedkope praatjes om het grootkapitaal uit de wind te zetten.
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat kunt ge daaruit afleiden? Is Europa bestuurt door een stel naïeve onbekwame kinderen, of zijn het een stel eerste klas gangsters die kost wat kost Griekenland onder hun vleugels wenste te krijgen en die de bevolking van de andere lidstaten bedrogen hebben door te doen alsof ze niet op de hoogte waren van de Griekse bodemloze put. Welk van de twee is het volgens u en eender welk van de twee dat het is, wat zijn we vooruit met een dergelijk Europa? En nu graag echte antwoorden op de vraag en geen niets zeggend gelul van ," Je gooit alles dooreen". Ik stel hier alleen maar een vraag, ik kan niets dooreen smijten. Het is het een of het is het ander, iets tussenin bestaat er niet. Ofwel waren ze er van op de hoogte, en doen ze nu alsof ze er niets van wisten, ofwel hebben ze zich laten bedotten ? Maar eender wat het antwoord mag zijn, met een dergelijk Europa zijn we geen kloten vooruit. Laatst gewijzigd door Garry : 1 februari 2015 om 02:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je welke garantie dat je hebt inzake je spaargeld op de bank? Dat de politici zelf er als eerste voor zullen zorgen dat ze alla Karel De Gucht als eerste hun eigen spaargeld zullen veiligstellen en dat gij en ik, wanneer de bank failliet gaat, quasi al ons spaargeld gegarandeerd kwijt zijn. Laatst gewijzigd door Garry : 1 februari 2015 om 02:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Griekenland moet nog 320 miljard terugbetalen aan zijn Europese "partners" en Tsipras weet niet hoe snel hij zijn kak terug moet intrekken na zijn stoere praat de eerste dagen na zijn overwinning:
http://www.express.be/business/nl/ec...rom/210989.htm Als de Europese steun wegvalt dan pas zullen ze in Griekenland de ware betekenis van het woord armoede leren kennen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De echte foefelarij tot nu toe zit hem wel bij door de overheid en door de vakbond geleide instellingen: arco, poging tot waarborg nadat het kot was afgebrand (en dan nog op bedrieglijke gronden) en ethias, in leven roepen van een waarborg voor tak21'ers, enkel en alleen omdat ethias het warm kreeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het artikel is heel duidelijk. Juist daarom neemt u liever de tijd vele regels te schrijven over iets helemaal anders dan wat er in het artikel naar voor wordt gebracht.
|
![]() |
![]() |