Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 februari 2015, 21:11   #141
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Waarom die afwijzende denigrerende toon?
Voel je je te goed voor het oudste beroep ter wereld?

Da's een pluspunt.
Er lopen heel wat perverten rond die maar al te graag wat extra €uro's neertellen om een dwergachtige met spleetogen af te rijden en te raggen tot ze op mama roept.
Bedankt Henk

(I wil vooral geen Aids of een andere vieze ziekte)
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2015, 21:14   #142
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Voor kindjes en een gezin zorg je zelf...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2015, 21:21   #143
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Afwijzingen krijgt iedereen. En ik ben ook meer dan twee jaar aan één stuk werkloos geweest en twee voltijdse opleidingen gevolgd.
Die hebben mij niet rechtstreeks aan een job geholpen maar extra troeven boden ze wel.
Geestelijk gestoord is wel een beetje vaag...

Ik kan mij éne knie zover draaien dat mijn twee voeten exact in de tegengestelde richting wijzen. Samen met mijn nek die ik kan kraken zoals Bruce Lee is dat een gevolg van samen met een ladder van een meter of negen naar beneden te duiken een paar jaar terug. Ik ben ook zwaar diabetisch. Vijf maal per dag spuiten en vier maal bloed prikken om te testen plus vier verschillende pillen...
Plus nog een aantal kleinere mankementen.
En ik denk er zelfs niet aan mij gehandicapt te laten verklaren.
Dat zou ik pas overwegen indien het echt niet meer gaat.
Mja CJ .. Het zit eigenlijk zo dat ik - nu dat m'n rechten op dop afliepen, ik niet bij het Ocmw voor leefloon terecht kon als ik niet eerst m'n zogezegde andere rechten op uitkering zou uitputten (in m'n Vdab dossier stond namelijk vermeld dat ik volgens hen een geestelijke gehandicapte - autisme spectrum stoornis of psychotische aanleg - daar zijn ze nog niet uit - zou zijn) ... Dus bon, ik heb in die zin opgevolgd wat het Ocmw me zei van te doen, anders in de kou op straat ...
Oud 8 februari 2015, 21:21   #144
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Bedankt Henk

(I wil vooral geen Aids of een andere vieze ziekte)
Verder dan wat met de vinger wijzen of onnozele, denigrerende commentaar verkopen, komt men hier blijkbaar niet, hé?

Jij hebt oplossingen nodig. In elke Staat die naam waardig zijn er die ook, alleen leef je in België, waar mensen de facto minder rechten en perspectieven hebben dan huisdieren. Ga je hier onderuit, hoe kortstondig dan ook, dan ben je verloren. Er was sowieso nooit genoeg werk voor iedereen. De VDAB en alles wat daarbij hoort, is een gruwelijk lege doos.

Mijn advies? Ga toch bij je psychiater en laat je geestesziek verklaren. Schizoïde persoonlijkheidsstoornis met terugkerende psychotische klachten. En dat de wereld kan ontploffen.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2015, 21:26   #145
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geen dank.
Ik help maar wat graag iemand aan het werk.

Heb ik dan gotfertoemme ooit ergens beweerd dat je je vunzige rijstkakkers-mossel moet laten uitwonen ZONDER condoom?
lol, een condoom kan knappen by the way, en oh: op m'n vijftigste zal ik daar op vervroegd pensioen mogen, of bestaat er daar misschien een niche voor oude spleetogen dozen? want dat zou super zijn! XD /sarcasm off
Oud 8 februari 2015, 21:30   #146
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
lol, een condoom kan knappen by the way, en oh: op m'n vijftigste zal ik daar op vervroegd pensioen mogen, of bestaat er daar misschien een niche voor oude spleetogen dozen? want dat zou super zijn! XD /sarcasm off
Tsja, als ge nog te lamlendig zijt om uw gele reet op en neer te bewegen, dan is het een totaal kansloze boel.
Oud 8 februari 2015, 21:31   #147
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Verder dan wat met de vinger wijzen of onnozele, denigrerende commentaar verkopen, komt men hier blijkbaar niet, hé?

Jij hebt oplossingen nodig. In elke Staat die naam waardig zijn er die ook, alleen leef je in België, waar mensen de facto minder rechten en perspectieven hebben dan huisdieren. Ga je hier onderuit, hoe kortstondig dan ook, dan ben je verloren. Er was sowieso nooit genoeg werk voor iedereen. De VDAB en alles wat daarbij hoort, is een gruwelijk lege doos.

Mijn advies? Ga toch bij je psychiater en laat je geestesziek verklaren. Schizoïde persoonlijkheidsstoornis met terugkerende psychotische klachten. En dat de wereld kan ontploffen.
Thanks thanks Ik ga dat sowieso opvolgen die FOD-aanvraag, als dat goed verloopt dan heb ik op die manier een financieel vangnet zonder al de zever van de Vdab en consoorten!
Oud 8 februari 2015, 21:31   #148
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tsja, als ge nog te lamlendig zijt om uw gele reet op en neer te bewegen, dan is het een totaal kansloze boel.
lol
Oud 8 februari 2015, 21:51   #149
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Ik zou denken dat zolang er geen sluitende vaststelling van wat je nu net mankeert het OCMW niks kan eisen. En willen ze wel iets dan zouden ze uw medische kosten voor dit onderzoek ook moeten betalen.
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2015, 11:35   #150
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Ik zou denken dat zolang er geen sluitende vaststelling van wat je nu net mankeert het OCMW niks kan eisen. En willen ze wel iets dan zouden ze uw medische kosten voor dit onderzoek ook moeten betalen.
mja
Oud 9 februari 2015, 18:27   #151
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht

Het is dan ook K&K.

En of ze een psychiater heeft, is me voorlopig niet helemaal duidelijk.

Maar zelfs als ze een psychiater heeft die ze regelmatig bezoekt, dan nog denk ik dat een "schizoïde persoonlijkheidsstoornis met terugkerende psychotische klachten" iets te hoog gegrepen is, vermits moest ze daar werkelijk last van hebben, dan zat ze nu al in invaliditeit, zij het dan de soort die je krijgt na een jaar ziekenkas.

En als ze daar vroeger nooit last van had, dan denk ik niet dat ze de psychiater kan overtuigen van het feit dat dit dan plots opgekomen is.

En zelfs als ze de psychiater kan overtuigen, dan nog zal ze na de afwijzing door het FOD en het aantekenen van beroep van harentwege, de gerechtspsychiaters moeten overtuigen.

En dat zijn hoegenaamd niet het soort mensen die je iets kan wijsmaken, daarvoor hebben die reeds te veel gezien en meegemaakt.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 9 februari 2015 om 18:30.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2015, 20:09   #152
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het is dan ook K&K.

En of ze een psychiater heeft, is me voorlopig niet helemaal duidelijk.

Maar zelfs als ze een psychiater heeft die ze regelmatig bezoekt, dan nog denk ik dat een "schizoïde persoonlijkheidsstoornis met terugkerende psychotische klachten" iets te hoog gegrepen is, vermits moest ze daar werkelijk last van hebben, dan zat ze nu al in invaliditeit, zij het dan de soort die je krijgt na een jaar ziekenkas.

En als ze daar vroeger nooit last van had, dan denk ik niet dat ze de psychiater kan overtuigen van het feit dat dit dan plots opgekomen is.

En zelfs als ze de psychiater kan overtuigen, dan nog zal ze na de afwijzing door het FOD en het aantekenen van beroep van harentwege, de gerechtspsychiaters moeten overtuigen.

En dat zijn hoegenaamd niet het soort mensen die je iets kan wijsmaken, daarvoor hebben die reeds te veel gezien en meegemaakt.
't Is wel degelijk een psychiater hoor Xenophon .. En de papieren zijn ondertussen ingevuld! Hij heeft goed benadrukt dat het om een aangeboren ziekte gaat en dat ik zoveel mogelijk stress dien te vermijden om geen acute aanvallen te krijgen! dus in de praktijk betekent dit voorlopig zoveel mogelijk rust! (hehe) Ook zei ie me dat het FOD me zou aannemen, maar bon eerst zien dan geloven zeker .. Ik moet zeggen dat ik het intussen ook niet meer zo erg vind dat ik de stap heb gezet als voordien, vandaar de 'hehe' (lol). Er is zelfs een soort van last van m'n schouders gevallen, ik zie het althans al wat positiever in!
Oud 10 februari 2015, 23:44   #153
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als het je lukt geef me dan eens de juiste informatie.
Ik ge me ook een hoek af laten verklaren.
Veel gemakkelijker in het leven.
Oud 11 februari 2015, 17:00   #154
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Als het je lukt geef me dan eens de juiste informatie.
Ik ge me ook een hoek af laten verklaren.
Veel gemakkelijker in het leven.
doe ik

maar euh stop alsjeblieft met dat 'hoek af', dat klinkt precies alsof er geen hoop meer voor me is
Oud 11 februari 2015, 19:15   #155
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
doe ik

maar euh stop alsjeblieft met dat 'hoek af', dat klinkt precies alsof er geen hoop meer voor me is
Ach troost u.
Toon mij iemand op het forum waar geen hoek af is.
Beschouw het als een compliment.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2015, 20:33   #156
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ach troost u.
Beschouw het als een compliment.
Bobke
Oud 12 februari 2015, 05:44   #157
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bobke
Ach kom Bembem , weldra ben je de gelukkigste mens ter wereld. Huren aan dik 150 euro en elke dag een gratis voedselpakket , zelfs thuis geleverd en dan nog circa 150 euro voor verwarming electriciteit en water .
Van uw 817 euro ga je dus om en bij de 500 euro over houden om te verbrassen (om de 2 maand 14 dagen Kos all in misschien , het is maar een sugestie).
Meer nog , je kan overal waar je kan extra schulden maken , je uitkering is toch onbeslagbaar.
Kortom de toekomst lacht je toe.
Straks word ik nog jaloers.
Je hebt dat goed aangepakt.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2015, 06:03   #158
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mja CJ .. Het zit eigenlijk zo dat ik - nu dat m'n rechten op dop afliepen, ik niet bij het Ocmw voor leefloon terecht kon als ik niet eerst m'n zogezegde andere rechten op uitkering zou uitputten (in m'n Vdab dossier stond namelijk vermeld dat ik volgens hen een geestelijke gehandicapte - autisme spectrum stoornis of psychotische aanleg - daar zijn ze nog niet uit - zou zijn) ... Dus bon, ik heb in die zin opgevolgd wat het Ocmw me zei van te doen, anders in de kou op straat ...
Kus je beide pollen maar, ik ken tamelijk veel gepensioneerden die het financieel en gezondheidstoestand stukken slechter hebben als jij.
Oud 12 februari 2015, 23:08   #159
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ahum:

Oud 13 februari 2015, 06:30   #160
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ahum:

Daar zit precies toch ook ne serieuze knik in of is dat gezichtsbedrog ?
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be