![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (I wil vooral geen Aids of een andere vieze ziekte) ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() Voor kindjes en een gezin zorg je zelf...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij hebt oplossingen nodig. In elke Staat die naam waardig zijn er die ook, alleen leef je in België, waar mensen de facto minder rechten en perspectieven hebben dan huisdieren. Ga je hier onderuit, hoe kortstondig dan ook, dan ben je verloren. Er was sowieso nooit genoeg werk voor iedereen. De VDAB en alles wat daarbij hoort, is een gruwelijk lege doos. Mijn advies? Ga toch bij je psychiater en laat je geestesziek verklaren. Schizoïde persoonlijkheidsstoornis met terugkerende psychotische klachten. En dat de wereld kan ontploffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja, als ge nog te lamlendig zijt om uw gele reet op en neer te bewegen, dan is het een totaal kansloze boel.
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister-President
|
![]() Ik zou denken dat zolang er geen sluitende vaststelling van wat je nu net mankeert het OCMW niks kan eisen. En willen ze wel iets dan zouden ze uw medische kosten voor dit onderzoek ook moeten betalen.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En of ze een psychiater heeft, is me voorlopig niet helemaal duidelijk. Maar zelfs als ze een psychiater heeft die ze regelmatig bezoekt, dan nog denk ik dat een "schizoïde persoonlijkheidsstoornis met terugkerende psychotische klachten" iets te hoog gegrepen is, vermits moest ze daar werkelijk last van hebben, dan zat ze nu al in invaliditeit, zij het dan de soort die je krijgt na een jaar ziekenkas. En als ze daar vroeger nooit last van had, dan denk ik niet dat ze de psychiater kan overtuigen van het feit dat dit dan plots opgekomen is. En zelfs als ze de psychiater kan overtuigen, dan nog zal ze na de afwijzing door het FOD en het aantekenen van beroep van harentwege, de gerechtspsychiaters moeten overtuigen. En dat zijn hoegenaamd niet het soort mensen die je iets kan wijsmaken, daarvoor hebben die reeds te veel gezien en meegemaakt.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 9 februari 2015 om 18:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het je lukt geef me dan eens de juiste informatie.
Ik ge me ook een hoek af laten verklaren. Veel gemakkelijker in het leven.
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach kom Bembem , weldra ben je de gelukkigste mens ter wereld. Huren aan dik 150 euro en elke dag een gratis voedselpakket , zelfs thuis geleverd en dan nog circa 150 euro voor verwarming electriciteit en water .
Van uw 817 euro ga je dus om en bij de 500 euro over houden om te verbrassen (om de 2 maand 14 dagen Kos all in misschien , het is maar een sugestie). Meer nog , je kan overal waar je kan extra schulden maken , je uitkering is toch onbeslagbaar. Kortom de toekomst lacht je toe. Straks word ik nog jaloers. ![]() Je hebt dat goed aangepakt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|