![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Misschien kiest hij in het vervolg voor de zwakste in de maatschappij, in plaats van de dader in bescherming te nemen. Laatst gewijzigd door bartelx : 6 april 2015 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nadien heeft de relatie nog een hele tijd aangehouden. "Mensen zoeken excuses om niet te doen wat ze moeten doen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat dan natuurlijk de vraag opwerpt waarom er meer 'rechtsen zitten te posten dan 'linksen'......en het antwoord is dan natuurlijk dat die posts vanuit de rechtse partijen aangestuurd worden..... ![]() Voor de rest ....... laat iedereen zijn/haar gang gaan en als er een paar te gortig worden....negeerlijst ![]() Ach ja, warrige pseudo(?)filosofische tekstflarden, daar lees ik dus over, hé...
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 6 april 2015 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje empathie voor slachtoffers mag hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dus? Ik begin te snappen waarom er zo weinig vrouwen durven klacht neer te leggen. Er lopen nog teveel mensen zoals jij rond.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dacht ik ook al. Maar of die rechtse partijen zullen voordeel halen vanuit hun aangestuurde posts betwijfel ik ten gronde. Ik denk eerder dat sommige posts zeer nadelig uitvallen; zeker wanneer blijkt dat er totaal niks inhoud uit te voorschijn komt. Maar die eer geldt niet uitsluitend voor de rechtse posts. Links durf zich ook bezondigen aan dit euvel maar wel in mindere mate. Soms denk ik zelfs dat sommige posts opgemaakt zijn met de bedoeling; om de vermeende kant van de schrijver ervan; belachelijk te doen overkomen. Men kan honderd keer roepen en tieren hoe goed men zichzelf acht maar het uiteindelijk resultaat kon wel eens zijn dat men geacht wordt niet te beschikken over al zijn geestesvermogens. Jezelf teveel de hemel in prijzen kan soms wel averechts effect hebben. Er is een oud Vlaams spreekwoord dat het essentieel verwoord. Eigen lof stinkt (gewoonlijk toch) Of ik zal het anders stellen : "Goed bier hoeft geen promotie" En meestal heeft het proberen van wijzigen van de smaakpupillen van de drinker geen enkel resultaat. Het kan eenmaal lukken maar dan moet de drank beter zijn. En zover zijn we nog niet. Ikzelf ben wel zeer kritisch. Ik wacht af. Want ik weet bij ondervinding dat Vlaamse woorden en eden soms totaal geen waarde hebben. Het is hier een bananen-republiek en ik zie voorlopig geen beterschap in het vooruitzicht. Maar de termijn is nog lang. En de afrekening maken op het einde doe ik zeker. En bij mij moeten ze niet komen jammeren mochten ze voor de zoveelste keer gekloot worden. Want ik zie een voor de hand liggend scenario dat wel eens bewaarheid zou kunnen worden. Zelfs crocodillentranen worden vervelend bij herhaling. De postjes hebben ze al voorlopig. Maar een rechtvaardiger maatschappij moet nog komen. En daar vrees ik voor. ![]() Gelukkig heb ik geen glazen bol. Maar ik heb wel gezworen dat ik geen tweede keer meer zal vloeken als het verkeerd afloopt met die dappersten aller Galliërs. Feitelijk heb ik er zelfs geen zaken meer mee. Er zijn nieuwe Vlamingen gekomen. Gediplomeerden weliswaar. De oudjes hebben afgedaan. Container-voer. Sorteren is hier de boodschap. Ook dat is Vlaams. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 6 april 2015 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig maar. ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 6 april 2015 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mogelijk tegen uw wil. Maar mocht het zo zijn dan blijkt dat U zich niet bewust zou zijn dat het hier een debat-forum is. Dan kan ik U alleen maar een job aan bevelen bij "cirque Soleil" Ze hebben daar een nieuwe clown nodig. Wat dacht U van de naam "Pipo"? ![]() Zijn voornaamste taak bestaat uit "smiliekes" produceren. ![]() En af en toe een frisse scheet laten past ook in het gamma. Daar lachen de kleintjes nog het hardst mee. Succes verzekerd dan ! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 6 april 2015 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb geen nominaties nodig. Kijk even rond op dit forum en U gaat meerdere kandidaten vinden die meer voor een nominatie in aanmerking komen. ![]() Je moet ze wel bijtijds op de hoogte brengen want ze beseffen het zelf niet. Dat kostuumpje op die foto; was dat soms uw pakje waarmee je in Aalst recent opstapte? Altijd plezant zeker om de beest uit te hangen? ![]() Incognito de dappere Galliër spelen; daar vind je op dit forum genoeg exemplaren van. Vooral in groep voelen ze zich zeer mannelijk. Daarom zetten ze die groepen op een voetbalterrein zo ver mogelijk uit mekaar. Afzonderlijk hebben ze niet veel te vertellen maar......in groep worden ze plots helden. Denken ze toch van zichzelf. ![]() Ferm zebra-kostuumpje hoor. Bewaar het maar goed. Volgend jaar is het terug carnaval. Of behoor je ook tot de groep die dat feest een gans jaar viert? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het heeft me veel geld gekost om de zaak die ze op basis van dat briefje tegen me aanspande te winnen, maar als ik had verloren en haar schadeclaim had moeten betalen had het me nog veel meer gekost. Op een gegeven moment nam ik persoonlijk contact op met de arts die haar dat briefje had geschreven om haar te vragen of ze zo fideel wilde zijn die "kneuzingen" wat beter te omschrijven. Toen ik bleef volhouden dat ik haar niet had aangeraakt, stelde ze schoorvoetend dat kneuzingen ook kunnen vastgesteld worden aan de hand van waarnemingen bij de patiënt, m.a.w. als de dokter ergens op duwt en het "slachtoffer" zegt "auw", is er sprake van vastgestelde kneuzingen. En dan plots, volslagen uit het niets, vertrouwde ze me toe dat ze me eigenlijk wel geloofde, omdat ze het "slachtoffer" intussen al wat beter kende. Maar daar wou ze dan niet verder op ingaan... Toen ik haar vroeg of ze dit op papier wilde zetten was haar antwoord: "mag ik niet vanwege het beroepsgeheim". Toen ik haar in mijn naïviteit antwoordde dat ik haar zou laten oproepen als getuige, vertelde ze ietwat ongemakkelijk dat ik dat niet kon vanwege de vertrouwensband met haar patiënte en dus opnieuw het beroepsgeheim... Daar sta je dan... Toen ik op de griffie mijn dossier wou inzien, smeet de vrouw het letterlijk vanop een afstand én vanuit de hoogte neer. Toen ik bij de politie een verklaring moest afleggen krek hetzelfde verhaal. Het interesseert die mannen niet bijster veel wat jij beweert eens een procureur beslist heeft van een zaak te maken van die aanklacht. Want ja, ik was die smeerlap... Ik heb dat proces uiteindelijk gewonnen, maar alleszins niet dankzij haar dokter. Ik had het geluk dat mijn "slachtoffer" haar mond had voorbij gepraat tegen een vriendin die ook met mij een goeie relatie had. Ik wil ook helemaal niet insinueren dat Stevaert niks misdaan heeft of dat zijn vermeend slachtoffer liegt.... Maar verdikkie, vergeet die opmerking maar van die eenzijdige verklaring. Als vent van twee koppen groter dan een vermeend slachtoffer van amper twintig dat er op de koop toe fantastisch uit ziet, ben je gegarandeerd de pineut. En voor iedereen automatisch de klootzak!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze zag hem graag, en dus bleef ze er maar bij. Om hem dan na 3 jaar toch aan te geven toen de relatie beëindigd was. Tussendoor geeft ze ook nog aan dat haar vriend haar ook bedroog, en zoals ik het opvat zeker ook al voor de feitelijke verkrachting. Minimaliseer ik verkrachtingen als ik vrees dat men met zo'n verhalen de doos van Pandora opent? Ik snap niet hoe door iedereen een dergelijk naïef verhaal op nieuwssites kan toegejuicht worden als bewijs van Stevaerts schuld én de domheid van de uitspraak van die rector. Want draai het en keer het zoveel je wilt: als dit verhaal klopt dan heeft dat meisje (ze is toch zelf psychologe?) dringend zelf psychologische bijstand nodig.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies of psychologen zijn supermensen ....
Hoeveel mannen die klop krijgen van hun wijf durven daarvoor klacht indienen ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |