![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie denk je dat de "communicatieadviseur" van Verhofstadt betaalde?
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuurt u gemiddeld 15 zendingen per dag? Of verstuurt u één of meerdere keren per maand grote hoeveelheden post (nieuwsbrieven, facturen, offertes, brochures) ? Dan is de frankeermachine dé oplossing die u tijd en geld zal besparen. Met de frankeermachine frankeert u zelf al uw dagelijkse post voor binnen- en buitenland, pakketten en aangetekende zendingen. U laadt uw frankeermachine bovendien online op, zodat u niet meer naar het postkantoor hoeft om postzegels. Als volksvertegenwoordiger voor eigen correspondentie over een frankeermachine beschikken lijkt me een beetje overkil.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn kabinet ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Europees Commissaris
|
![]() Fuck, waar de Vlaming/Belg aandacht aan geeft. Wtf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De fiscus kan hier grote problemen van maken. Ik vermoed dat N-VA voornamelijk bestaat uit VZW's. Die moeten een maatschappelijk doel hebben. Brieven van volksvertegenwoordigers frankeren is geen maatschappelijk doel.
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nuja, ik heb je ondertussen zo, als intrigant, onderhand leren kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() FFS grow up.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk....
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN