![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Dat is heel eenvoudig. Dat is elk antwoord vrij van kortzichtigheden en niet gevoed door achterhaalde visies/wereldbeelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zult u moeten aantonen dat een kind in normale omstandigheden geen nood heeft aan een vader én een moeder. Ik heb trouwens nog nergens gelezen dat deze dubbele component achterhaald zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij Jan, stelt iets. Dus, is het aan jou om dat aan te tonen. Weliswaar met rede. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ken je 'de betaalbare liefde'.....? Ook een goed boek...voor wie het goed vindt.
Dat gaat ook over de psyche van mannen en vrouwen.....eigenlijk hebben we elkaar enkel nodig om te neuken. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 mei 2015 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde, ben jij voor mij absoluut geen referentie met betrekking tot het aanwijzen van een boek waarin 'feiten' zouden staan beschreven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister-President
|
![]() Net als u stelt dat enkel "normale" gezinnen met een vader en een moeder (eerder een uitzondering tegenwoordig, ma bon), dus het is ook aan u om die stelling te bewijzen...
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen zijn er al wat 'oudere' kinderen, die al wat langer in zo'n huiselijke situaties van holebi-gezinnen opgevoed worden, die 'bestudeerd' kunnen worden.
Ikzelf ken van ver een homo-paar dat er zo twee opvoedt. Verder ken ik geen kinderen die opgevoed worden in een gezin waar ze geplaatst zijn door het gerecht. Al of niet het tweede, derde .... gezin waar ze zo "geparkeerd" worden. Ik ken ook geen kinderen die uitsluitend in instellingen opgevoed worden. Al of niet door religieuze vrouwen (of hoe moet je die noemen: nonnen, of kloosterzusters ??) Ik ken één gast die door zijn vader is opgevoed, na een ernstig incident (psychiatrisch/crimineel) met de moeder. Hoe dan ook: de wet is er al lang. Ik voel niet de minste noodzaak om de b. wetgeving nu te wijzigen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongetwijfeld speelt seksualiteit een rol in het mensenleven. Of wat dacht u?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die stelling, heeft u nog steeds niet onderbouwd met rede. Dat kan u ook niet. het enige wat u doet is ontwijken en rond de pot draaien. Dat zegt meer dan genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |