![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je hebt overduidelijk de finesse niet om die nuances in het taalgebruik te (h)erkennen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() Neen, ik ben niet aan het discussiëren met u. Ik ben u aan het veroordelen; die vrijheid heb ik als niet-religieuze.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent eerder bezig vanuit uw vooroordelen en slechte wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Lees mijn posts en meer nog: probeer te begrijpen wat ik zeg. Ik vrees echter dat het niet voor jou weggelegd is vermits je absoluut geen finesse hebt om nuances in taalgebruik en uitspraken te begrijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister-President
|
![]() Het feit dat je hierover blijft doordrammen, geeft aan dat je weet dat je geloofwaardigheid een non event is.
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij laat het inderdaad koud wat u hierover denkt. Ik sta echter vast in mijn schoenen. Daarom ook durft u de uitdaging niet aan een bericht van me te zoeken waarin ik pedofilie zou goedpraten of minimaliseren. U beseft dat uw beschuldiging slechts op uw eigen kwade wil is gebaseerd. Niet op feiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U had het daar niet over. Wel over het feit dat het zou gaan om aan elkaar tegengestelde wereldbeelden. Liberalisme staat haaks op communisme bijvoorbeeld. Daarom ook kunnen andere denkbeelden een rol spelen in het democratisch werkveld. Misschien wijst u die levensbeschouwingen af, maar dat is dan slechts uw zaak en uw vrijheid. Net zoals het ook de vrijheid is van een burger om zijn democratisch handelen te steunen op bepaalde confessionele opvattingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat hebt u niet gedaan. U brak doelbewust de zin af na "maar", net alsof dat voegwoord zou gevolgd worden door een nuancering over pedofilie. Dit is echter niet het geval. Het gaat om de tegenstelling die zou gezocht worden. Maar goed, u hebt ondertussen aangetoond dat u van kwade wil bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want wijs jij niet alle maatschappelijke verworvenheden voor holebi's, vrouwen, of euthanasie af? Dat is dan jouw zaak en vrijheid maar niet iets waar de samenleving rekening mee moet houden, evenmin mag u dat handelen vanuit uw geloofsovertuigingen opleggen aan anderen. En dan heeft Maori wel een punt, u zegt dat kindermisbruik een zware zonde is, maar dat daarom christenen homofilie nog niet moeten aanvaarden. Ik denk van wel, omdat die rechten via democratische weg verkregen zijn, dat zult dus ook u moeten aanvaarden. En net zoals Maori stoort uw redenering me, homofilie is een seksuele geaardheid, geen keuze of zonde en hoort dus nooit op dezelfde lijn gezet te worden met kindermisbruik. Het is pervers dat u dit wel doet, en dat werd u duidelijk gemaakt, waarbij u de gebruikelijke windmolen speelt, vanop de kansel der " sterke christelijke waarden" toch? Persoonlijk zie ik die waarden als pervers, mensonterend, en in strijd met het recht op zelfbeschikking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"""In de nieuwste Katechismus lijkt de Kerk te aanvaarden dat homofilie een aangeboren aanleg kan hebben, maar roept ze (mede daarom?) op om “deze mensen met respect, begrip en fijngevoeligheid te behandelen” en “iedere vorm van onrechtmatige discriminatie vermijden” """ Bij mijn weten is homofilie, homohuwelijk, enz. hier in België bij wet toegestaan. M.a.w. uw katholieke kerk discrimineert onrechtmatig tegen haar eigen aanbeveling in.....aangezien zij, jij en wij niet kan/kunnen weten of die homofilie ook homosexualiteit inhoudt........ ![]() Maar ik ben er zeker van dat er wel weer een diepzinnige uitleg zal voor zijn.... ![]() ![]() ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 24 juni 2015 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij ontgaat het waarom jullie de democratie blijkbaar als eenrichtingsverkeer zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Kunnen homo's voor de Kerk trouwen Jan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is discriminatie & minachting t.o.v. de holebi's ,
dus wettelijk ontoelaatbaar !! Zoiets is pure stinkende criminele smeerlapperij eerste klas !!!! Zeg me nu eens wat u hier niet aan begrepen hebt ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN