![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ooit een Hollandse collega gehad die Delhaize als Delheeze uitsprak. Hij was ook niet zo snugger. Zijn dieet bestond ook voornamelijk uit vleeskroketten en pindasaus, aan zijn vetpens te zien.
Laatst gewijzigd door Weyland : 9 maart 2023 om 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Vertoont de links liberale alliantie van academici en multinationals in NL barsten?" Welke vodden gazet was dat? Moet men dan zo kritisch zijn om elke gazet in een net klein doosje te stoppen? Snel doorgroeien in het bedrijf? "Er ging daar van alles fout, dus er hangt wel een promotie in de lucht bij Herr Commissaris." Verdwenen documenten, hooggeplaatste vriendjes, omkoping, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kortom het is niet zo dat we vakbonden totaal niet kennen, maar zeker in retail sector in het bijzonder de supermarkten, zijn er nog maar weinig mensen in vaste dienst (de hiërarchie is ook vlakker geworden, geen hoofd brood, groente etc.), er is inderdaad een grote schil van oudere scholieren (vakkenvullen) en studenten. Waarom zou dit in België niet kunnen? Zeker omdat zij juist vaak in de avonduren en weekenden dit als bijbaantje hebben, en juist dan willen er toch minder vaste medewerkers werken, win-win-situatie zou ik zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Qua dieet doet mij dit eerder denken aan een Poolse collega van op de werkvloer. Maar een goede kroket, liever een Brabantse met draadjesvlees, dan een Amsterdamse met hamblokjes, is op zijn tijd met mosterd wel lekker; of gewoon de mini-variant, een stel bitterballen. En ik ben wel zo Nederlands, dat ik satésaus ook wel lekker vind, en niet alleen op satéstokjes maar ook bij nasi (goreng), bami (goreng) en frites. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
13.242,86 euro (cijfer voor 2022). Dat is een brutobedrag, na afhouding van de sociale bijdragen. En dus de rode bonden die zich overal mee moeien. |
|
![]() |
![]() |