![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#142 |
Gouverneur
|
![]() Of de vuile smeerlap die erop staat 'eerwaarde' te worden genoemd.
![]() |
#143 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het enige wat men met het aanhalen van die genetische gedetermineerdheid wil bereiken, is de ontkrachting van flutargumenten dat homoseksualiteit "onnatuurlijk" of zelfs ronduit tegen de natuurlijke orde oftewel gods wil zou zijn. Het kent een genetische oorsprong, buiten de vrije wil van het individu om, en behoort aldus geheel tot het domein van de natuur. En verder is het feit dat iets genetisch bepaald is en/of tot "de natuur behoort" geen vrijgeleide om het in de maatschappij aanvaardbaar te maken of te houden. Dat is wat jij er probeert van te maken bij gebrek aan intellectuele bagage om een eerlijke discussie te kunnen voeren.
![]() |
![]() |
#144 |
Gouverneur
|
![]() Het woord "genetisch" is in deze thread voor het eerst gebruikt in post #34. Je mag nu eens drie keer raden wie de auteur daarvan was...
![]() |
#145 |
Gouverneur
|
![]() Wanneer de man die zich Napoleon waant verder geen gevaar vormt voor zichzelf of de maatschappij laat men hem doorgaans gewoon met rust en belandt hij zelfs niet in een psychiatrische instelling. Nee, dan komt hij wellicht - zoals de talloze anderen die zichzelf begenadigde artiesten wanen - met z'n kop op televisie in een avondvullend ontspanningsprogramma of talkshow.
![]() |
#146 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Van een man een vrouw maken door operatie. Weet iemand of daar foto's van te vinden zijn want ik ben zeer benieuwd of dat daar vanonder er hetzelfde uitziet als iemand die als vrouw geboren is?
En ik zal u op voorhand al van antwoord dienen: ik ben geen viespeuk maar ik ben wel zéér nieuwsgierig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#148 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien is dat kind dan verstandig genoeg en komt hij daar nooit mee naar buiten tegenover zijn begripvolle papa.
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() (en die knipoog is naar u, niet naar de situatie want dat is te walgelijk voor woorden)
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister-President
|
![]() En het ergste is dat dat soort mensen dan nog van zichzelf denken goeie zielen te zijn.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan dus ook klaarkomen. Alleen: het is een doodlopend straatje. Geen baarmoeder of andere vrouwelijke innerlijke organen natuurlijk. Vandaar mijn commentaar: het gaat hier enkel over iemand die er uitziet als vrouw, maar niet over een vrouwelijk persoon. Ik vind het dus niet correct dat zulke mensen kunnen meedingen in Miss-verkiezingen. Een echte vrouw hoort er niet uit te zien als een man met plastieken boobs. Dit is een vrouw: ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 juni 2015 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Parlementslid
|
![]() Geen wonder, dat verbaast me nu geenszins se van je!
Door je infantiele quotes schoffeert je alle ouders met een holebi-kroost want volgens jouw idiote stelling zijn die dus allemaal a) te weinig gelovig, en b) hebben ze zonen en dochters niet netjes opgevoed. Hoog tijd om een afspraak te maken met een psychiater man!! Ik mag maar hopen dat je niet met dergelijke uitspraken dicht in mijn buurt staat. Een klacht heb je zeker en vast aan je been. Ik hoop uit de grond van MN hart dat minimum de helft van je nazaten anders geaard zijn dan jouw ideaalbeeld. Dit zou de beste straf zijn dat je verdient, al was het maar om enkele van je debiele quotes . |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een kind aanvaarden zoals het is, zit er in die families spijtig genoeg niet in. Abortus is verboden maar iemand's geest proberen te aborteren is geen probleem. Gelovigen mogen niet oordelen want enkel hun ingebeeld vriendje mag dat zogezegd; ik ken geen andere mensen die zo snel hun walgelijk oordeel klaarhebben en non stop delen met al die het wil (of niet wil) horen. Leven en laten leven, zolang het maar wettelijk is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en voortgaand op uw berichten, waren dat wat u betreft de middeleeuwen.
![]() |
#155 | |
Minister-President
|
![]() Ow snap!
Citaat:
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 26 juni 2015 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of in tienkamp vrouwen zoals ik hierboven aangaf. De misbruiken liggen voor de hand. Geen fictief voorbeeld trouwens.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 26 juni 2015 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Minister-President
|
![]() Weten wij nog wel hoe een echte vrouw eruit ziet? Ik denk in elk geval niet zoals de ongeschreven internetwetten het nu opleggen: zonder heupen, met een sixpack en met benen die nog nooit een meter gestapt hebben.
Ik vind het frappant dat anno 2015 Marilyn Monroe een vette pad zou genoemd zijn terwijl zij een rasechte sexbom was.
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben je zeker dat je het een en ander niet aan het verwarren bent met Caster Semanya, de Zuid-Afrikaanse 800m-loopster die geboren werd met zowel vrouwelijke en mannelijke geslachtskenmerken en waar een tijdje controverse is rond geweest? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |