Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2015, 11:06   #141
Fille van de Foor
Gouverneur

Fille van de Foor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
wat was de beloning in jouw tijd? Een Mars of bestond dat toen nog niet?
Een 'ZIP'! De lekker harde 'multidisciplinaire' candybar.

Oud 26 juni 2015, 11:10   #142
Fille van de Foor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Een beetje dus zoals je de gek die meent dat hij Napoleon is, ook aanspreekt met "Bonjour, mon empereur!"
Of de vuile smeerlap die erop staat 'eerwaarde' te worden genoemd.
Oud 26 juni 2015, 11:21   #143
Fille van de Foor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dan is dit element op zich geen bepaling van de moraliteit ervan.
Er is dan ook niemand die zich daarop beroept. Ook al wil jij en een handvol andere religioten dat als een onwrikbaar feit naar voor schuiven.

Het enige wat men met het aanhalen van die genetische gedetermineerdheid wil bereiken, is de ontkrachting van flutargumenten dat homoseksualiteit "onnatuurlijk" of zelfs ronduit tegen de natuurlijke orde oftewel gods wil zou zijn. Het kent een genetische oorsprong, buiten de vrije wil van het individu om, en behoort aldus geheel tot het domein van de natuur.

En verder is het feit dat iets genetisch bepaald is en/of tot "de natuur behoort" geen vrijgeleide om het in de maatschappij aanvaardbaar te maken of te houden. Dat is wat jij er probeert van te maken bij gebrek aan intellectuele bagage om een eerlijke discussie te kunnen voeren.
Oud 26 juni 2015, 11:25   #144
Fille van de Foor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Wat heeft het anders voor zin met dit gegeven hier binnen deze discussie af te komen?
Het woord "genetisch" is in deze thread voor het eerst gebruikt in post #34. Je mag nu eens drie keer raden wie de auteur daarvan was...
Oud 26 juni 2015, 12:12   #145
Fille van de Foor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Aha. Volgens u markeert er niets aan de man die zich Napoleon waant. U moet dat toch dringend eens vertellen aan al die psychiatrische instellingen waar zulke mensen behandeld worden.
Wanneer de man die zich Napoleon waant verder geen gevaar vormt voor zichzelf of de maatschappij laat men hem doorgaans gewoon met rust en belandt hij zelfs niet in een psychiatrische instelling. Nee, dan komt hij wellicht - zoals de talloze anderen die zichzelf begenadigde artiesten wanen - met z'n kop op televisie in een avondvullend ontspanningsprogramma of talkshow.
Oud 26 juni 2015, 12:26   #146
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Van een man een vrouw maken door operatie. Weet iemand of daar foto's van te vinden zijn want ik ben zeer benieuwd of dat daar vanonder er hetzelfde uitziet als iemand die als vrouw geboren is?
En ik zal u op voorhand al van antwoord dienen: ik ben geen viespeuk maar ik ben wel zéér nieuwsgierig.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2015, 12:31   #147
Fille van de Foor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
het is verkeerd en dat is de essentie.
Says who?
Oud 26 juni 2015, 12:31   #148
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Ik hoop oprecht dat 1 van de kinderen van Drukazz homo blijkt te zijn. Dat zou Karma op zijn best zijn
Misschien is dat kind dan verstandig genoeg en komt hij daar nooit mee naar buiten tegenover zijn begripvolle papa.
Oud 26 juni 2015, 13:14   #149
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor Bekijk bericht
Een 'ZIP'! De lekker harde 'multidisciplinaire' candybar.

Zip Junior...erg toepasselijk
(en die knipoog is naar u, niet naar de situatie want dat is te walgelijk voor woorden)
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2015, 13:15   #150
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Misschien is dat kind dan verstandig genoeg en komt hij daar nooit mee naar buiten tegenover zijn begripvolle papa.
En het ergste is dat dat soort mensen dan nog van zichzelf denken goeie zielen te zijn.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Oud 26 juni 2015, 13:41   #151
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Van een man een vrouw maken door operatie. Weet iemand of daar foto's van te vinden zijn want ik ben zeer benieuwd of dat daar vanonder er hetzelfde uitziet als iemand die als vrouw geboren is?
En ik zal u op voorhand al van antwoord dienen: ik ben geen viespeuk maar ik ben wel zéér nieuwsgierig.
ja hoor, de schede wordt gemaakt met het weefsel van de penis, de schaamlippen met het weefsel van de balletjes.
Men kan dus ook klaarkomen.

Alleen: het is een doodlopend straatje. Geen baarmoeder of andere vrouwelijke innerlijke organen natuurlijk.

Vandaar mijn commentaar: het gaat hier enkel over iemand die er uitziet als vrouw, maar niet over een vrouwelijk persoon.

Ik vind het dus niet correct dat zulke mensen kunnen meedingen in Miss-verkiezingen. Een echte vrouw hoort er niet uit te zien als een man met plastieken boobs.

Dit is een vrouw:

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 26 juni 2015 om 13:44.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2015, 16:06   #152
coro
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Bs'd

Ik zie daartoe geen reden.
Geen wonder, dat verbaast me nu geenszins se van je!

Door je infantiele quotes schoffeert je alle ouders met een holebi-kroost want volgens jouw idiote stelling zijn die dus allemaal a) te weinig gelovig, en b) hebben ze zonen en dochters niet netjes opgevoed.

Hoog tijd om een afspraak te maken met een psychiater man!!
Ik mag maar hopen dat je niet met dergelijke uitspraken dicht in mijn buurt staat. Een klacht heb je zeker en vast aan je been.

Ik hoop uit de grond van MN hart dat minimum de helft van je nazaten anders geaard zijn dan jouw ideaalbeeld. Dit zou de beste straf zijn dat je verdient, al was het maar om enkele van je debiele quotes .
coro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2015, 16:14   #153
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coro Bekijk bericht
Geen wonder, dat verbaast me nu geenszins se van je!

Door je infantiele quotes schoffeert je alle ouders met een holebi-kroost want volgens jouw idiote stelling zijn die dus allemaal a) te weinig gelovig, en b) hebben ze zonen en dochters niet netjes opgevoed.

Hoog tijd om een afspraak te maken met een psychiater man!!
Ik mag maar hopen dat je niet met dergelijke uitspraken dicht in mijn buurt staat. Een klacht heb je zeker en vast aan je been.

Ik hoop uit de grond van MN hart dat minimum de helft van je nazaten anders geaard zijn dan jouw ideaalbeeld. Dit zou de beste straf zijn dat je verdient, al was het maar om enkele van je debiele quotes .
Alhoewel ik je emoties volledig begrijp, je wil niet dat een kind in zo'n gezin moet opgroeien. Wat een hel moet dat zijn voor dat kind?
Een kind aanvaarden zoals het is, zit er in die families spijtig genoeg niet in.
Abortus is verboden maar iemand's geest proberen te aborteren is geen probleem.

Gelovigen mogen niet oordelen want enkel hun ingebeeld vriendje mag dat zogezegd; ik ken geen andere mensen die zo snel hun walgelijk oordeel klaarhebben en non stop delen met al die het wil (of niet wil) horen.

Leven en laten leven, zolang het maar wettelijk is.
Oud 26 juni 2015, 16:15   #154
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Vernieuwing is niet noodzakelijk verbetering. De wereld op z'n best hoef je niet te vernieuwen.
en voortgaand op uw berichten, waren dat wat u betreft de middeleeuwen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2015, 16:17   #155
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Ow snap!

Citaat:

Homohuwelijk in heel Amerika gelegaliseerd

Het Amerikaanse Hooggerechtshof heeft vrijdagmiddag het homohuwelijk in heel de Verenigde Staten gelegaliseerd. Het verbod op het homohuwelijk in een aantal staten werd als onwettig beschouwd.

Het Hooggerechtshof oordeelde dat het huwelijk tussen twee mensen van hetzelfde geslacht niet in strijd is met de grondwet. Binnenkort kunnen homoseksuele koppels dus met elkaar trouwens in heel de Verenigde Staten, al kan het wel nog enkele dagen of weken duren vooraleer het ook in alle staten officieel is ingevoerd.

Tot nu toe was het homohuwelijk al toegestaan in 37 staten. De 13 staten die een verbod hadden op het homohuwelijk, moeten het huwelijk tussen 2 mensen van hetzelfde geslacht vanaf nu dus toelaten.

Historische beslissing

Negen rechters van het Hooggerechtshof bogen zich de voorbije weken over de vraag of de Amerikaanse grondwet holebikoppels het recht geeft om te trouwen. Vier rechters vonden van niet, maar vijf rechters vonden van wel, wat maakt dat het verbod op het homohuwelijk ongedaan werd gemaakt. De beslissing is een historische overwinning voor de voorvechters van gelijke rechten voor holebi’s.

Massachusetts was in 2004 de eerste staat die het verbod op het homohuwelijk ophief, op een moment dat het homohuwelijk in het land nog taboe was. Pas vanaf 2013 volgden de meeste andere staten. De meerderheid van de Amerikanen is al langer voor het homohuwelijk.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20150...mpaign=seeding

Laatst gewijzigd door Schelfie : 26 juni 2015 om 16:17.
Schelfie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2015, 16:21   #156
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik vind het dus niet correct dat zulke mensen kunnen meedingen in Miss-verkiezingen. Een echte vrouw hoort er niet uit te zien als een man met plastieken boobs.
Of in tienkamp vrouwen zoals ik hierboven aangaf. De misbruiken liggen voor de hand. Geen fictief voorbeeld trouwens.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 26 juni 2015 om 16:26.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2015, 16:26   #157
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Weten wij nog wel hoe een echte vrouw eruit ziet? Ik denk in elk geval niet zoals de ongeschreven internetwetten het nu opleggen: zonder heupen, met een sixpack en met benen die nog nooit een meter gestapt hebben.

Ik vind het frappant dat anno 2015 Marilyn Monroe een vette pad zou genoemd zijn terwijl zij een rasechte sexbom was.
Oud 26 juni 2015, 16:40   #158
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Ow snap!
Congratulations!

Oud 26 juni 2015, 18:22   #159
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Of in tienkamp vrouwen zoals ik hierboven aangaf. De misbruiken liggen voor de hand. Geen fictief voorbeeld trouwens.
Niet fictief? Waarom vind ik daar dan niks van terug op vriend google?

Ben je zeker dat je het een en ander niet aan het verwarren bent met Caster Semanya, de Zuid-Afrikaanse 800m-loopster die geboren werd met zowel vrouwelijke en mannelijke geslachtskenmerken en waar een tijdje controverse is rond geweest?
SMI94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2015, 18:30   #160
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Obama
Als alle Amerikanen gelijk behandeld worden, dan zijn wel allemaal meer vrij'
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be