![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meer aandacht aan schenken, maar ik denk dat alcohol wel vrij prioritair is. Er stierf onlangs nog een jong nuchter koppel in het verkeer. Waar trek ik de grens? Bij overlast. Vooral overlast gemeld door derde, wie is koploper denkt U? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Schoofzak, jij ijverde voor de opvoering van de alcohollimiet in het verkeer, he?
Wist U dat we met een verbod op aanbod (verbod in verkeer zal naïef zijn he ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook zijn er die beperkt toegelaten zijn, net zoals alcohol dus. En er zijn er die enkel door artsen kunnen voorgeschreven en of toegediend worden. Dat is tussen haakjes de reden waarom er een arts in een MUG zit. Omdat die ter plaatse behandelingen kan doen en drugs toedienen die door gewoon verplegend personeel en zelfs ambulanciers niet toegediend mogen worden. Uw opinie is dus op zijn minst een beetje gekleurd door de eigen voorkeuren... Om niet te zeggen dat ze duidelijk slecht geïnformeerd en vooringenomen is... Alcohol is al héél lang als drug erkend in de wetgeving. Zelfs al in de allereerste wetgevingen rond de aanwezigheid van minderjarigen in café's was dat al zo. Dat de houding er tegenover minder en minder tolerant wordt beschouw ik als een positief gegeven. En van mij mag het nog strenger en de straffen beduidend zwaarder. Het is voor mij alvast geen reden om andere drugs, laat staan alle drugs, zo maar te legaliseren. Integendeel... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() On topic blijven he knuffeltrolleke.
Overlast bij alcohol tgo derde vloeit verder omdat types als u zich op de verkeerde zaken blindstaren. Tot ge uw eigen zondes verbergt achter een blinde vlek. Ge moet dat maar eens met professionele mensen bespreken. Genoeg kennis en cijfers over samengevat. Bekijk die ook eens kleurloos objectief en kom er dan eens concreet op terug. Persoonlijke opinies zijn niet ter orde. Feiten zijn van doen. Ik etaleer ze uit en de bewuste lezer merkt al meteen bij enkele de blinde vlek op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Dus de joint moet door een erkend arts toegediend worden?
Moeten ze er weldra bij zijn om het brouwproces te hamdulaliseren? Laatst gewijzigd door Peche : 1 juli 2015 om 13:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() En wat heeft cannabis met medische drugs te maken toegediend door een arts in een ambulance?
Eerlijk, wat heeft U gebruikt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Alhamdoelillah... Sorry, ik ben net zoals de meesten hier... Ana la atakellem al arabi. Niet omdat ik het niet kan maar omdat ik het niet wil... En uiteraard heb ik niet het minste respect voor allah, het verzinsel van Mohammed... U zou, uit respect voor de taal van dit forum, hetzelfde kunnen doen? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Alhamdoelillah... Sorry, ik ben net zoals de meesten hier... Ana la atakellem al arabi. Niet omdat ik het niet kan maar omdat ik het niet wil... En uiteraard heb ik niet het minste respect voor allah, het verzinsel van Mohammed... U zou, uit respect voor de taal van dit forum, hetzelfde kunnen doen? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is juist de reden waarom we er geen andere drug gaan bijnemen. Voor de rest noem ik uw betoog wat gezever in de marge. Ge zijt zelf het levende bewijs dat een verbod niet voldoende werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel jij mij eens welke ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer gaat ge mijn parate kennis over drugs nu eens wat bojschaven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je kan het allemaal lezen op ; www.cannaclopedia.be Veel leesplezier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier geef ik je gelijk..ik twijfelde al hoe je het eigenlijk bedoelde...maar goed kan ook niet anders nuances zijn hier niet altijd duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar op basis van wat beslissen die mensen eigenlijk? Honderden doden per jaar geeft geen probleem, iets wat in grote delen van de wereld meer en meer legaal wordt zou dan slecht zijn. Zelfs de minister van gezondheid laat merken dat ze beter weet. 't Kan zijn dat het een hoop incompetente prutsers is maar ook dat er voldoende centjes en postjes worden gegeven. In het laatste geval denk ik dat er nood is aan een grote kuis... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is uw persoonlijke opinie dan waard? Maar sensibiliseren zag u zitten en de leeftijd opdrijven ook he? Dat is toch al iets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is uw persoonlijke opinie dan waard? Maar sensibiliseren zag u zitten en de leeftijd opdrijven ook he? Dat is toch al iets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Schepen
|
![]() Verbieden van alcohol leidt natuurlijk tot nog meer miserie en voedt alleen maar de criminelen.
Ondertussen in Spanje: Cannabis cultivation decriminalised in Spain http://www.spainbuddy.com/cannabis-c...ised-in-spain/ Niet echt verwonderlijk aangezien Barcelona reeds een 200 cannabisclubs telt. Laatst gewijzigd door lupus : 1 juli 2015 om 17:17. |
![]() |
![]() |