![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er is maar één ding dat eerlijk verdeeld is in de wereld, en dat is gezond verstand. Iedereen vindt dat hijzelf daarvan ruim bedeeld is. We zouden dus beter een "gezond verstand-taks" moeten invoeren, waarvan de basis gelegd wordt door de score die je jezelf mag geven op je jaarlijkse belastingsaangifte. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Abraham_Maslow .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 29 juli 2015 om 07:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik op mijn mate van gelukkig zijn zou belast worden hield ik niets meer over van mijn eerder kleine pensioentje. Het enige dat mijn geluksgevoel een heel klein beetje mildert is de Belgische politiek.
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 29 juli 2015 om 08:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen 200 jaar is het verdubbeld.
![]() |
![]() |
#147 |
Europees Commissaris
|
![]() Ma jong, men wil zelfs het cashgeld afschaffen en je negatieve interest laten betalen op je geld.
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schuld vervierdubbelt in die tijd als ze niet afbetaald wordt.
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ook, maar dan krijgen we met zekerheid de bankrun die tot nu toe vermeden werd.
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al hun eisers een schoon briefje sturen en vragen er van af te zien.
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ok ik ben al daar dat ik de basisbehoeften belast: - water is al goed belast dankzij de groene - energie of comfortabel huis, dat is iets te weinig belast een woning 1000euro/100m2 per jaar, lijkt mij redelijk en voeg er een 0.6euro/M3 energietaks op aardgas bij - belast de voeding, we beginnen met de suikers dat zal zeker al een goede stap vooruitzijn, een sinn-tax doet het altijd - nu nog de zuurstof belasten;.;; EEN CARBON TAX IS in feite een soort zuurstoftaks, want je bindt zuurstof met de koolstof. De humane emissie en methaanproductie schatten en belasten zou ook deel van het verhaal kunnen zijn. We exhaleren tot een halve ton CO2 per jaar, dat loopt dus op tot 15euro. T'is toch weer een goeie denkpiste voor een taxshift. _______ Dan veiligheid; Daar kun je toch wel mensen voor doen betalen. Als ze de flikken oproepen krijg je een faktuurtje in clusief BTW, arato van 50euro per uur, wordt doorgesluisd en zo kun je een fantastische taxshift bedenken voor al onze security die we zitten te geven aan onze politici die vinden dat zij ozogoed moeten beschermd worden tijdens een defilé ____________ Sociale behoeften: belast facebook, elk profiel mag 100euro per jaar betalen. Moet verbonden worden aan een eID kaart en wie dit niet doet binnen de korste keren krijgt een forfaitaire boete van 200euro. Is een taxshift van 1miljard; Fantastisch hé ______________ Zelfwaardering: got shit hoe belast je da ? Dikkenekkerij of zo die je belast ? Hoe kun je uw zelfvertrouwen belasten ? Zelfactualisatie: ja dat is simpel, onderwijs betalend maken, daar moeten we niet aan twijfelen, begin met 30% van de kostprijs door te rekenen aan de ouders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals DSK in dat West-Vlaams hotel de eis stelde "il me faut wifi". En men bracht hem huit filles ... .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Europees Commissaris
|
![]() Als er geen cash meer bestaat ? Dat is net de reden waarom ze dat willen.
![]() |
#156 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zo worden de flippo's misschien terug populair. ![]()
![]() |
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kleine herinnering : in de jaren dertig hebben ze in de VS zelfs goud verboden voor burgers.
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staaf je beweringen eens met een link, dan weten we tenminste waar het over gaat. Je weet evengoed als ik dat het onmogelijk is om cash geld af te schaffen. Er wordt wel geprobeerd om de handel in het zwart onder controle te krijgen. Dat lukt voor Jan Modaal die bij de notaris zelfs geen 5000 euro cash meer kwijt kan, maar dat lukt niet bij de grote jongens. Dat lukt zelfs niet bij bepaalde politici. ![]()
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vandaag de drugs. Allemaal onder controle, zeker?
![]() |
![]() |
#160 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Sommige zullen echter moeilijker te handhaven zijn dan andere.
![]() |