![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik zal uw raad onthouden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als ge moogt van uw madam. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de infrastructuur ....en vooral de hygiëne zijn niet op alle plaatsen gelijk. Het is ook normaal dan een koppeltje goed uitziende dertigers met enige opleiding niet direct is geïnteresseerd om een dikbuikige onhygiënische platvloerse vijftiger toe te laten bij hun liefdespel ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 juli 2015 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar idd; de duurdere, exclusieve clubs zijn van een heel ander kaliber en over het algemeen geldt de "soort trekt soort aan"-mantra voor heel het swinggebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb het meer voorzien op vrouwen van rond de veertig. Met van die jonge poezen maak ik weinig kans, en dat interresseert mij ook minder. Ga daar maar eens mee naar het restaurant, met zo ééntje van 25, en dan komt die kelner, die even oud is als zij, in haar décolleté loeren, en vraagt " en voor uw dochter mijnheer ? " met een hypocriete glimlach... Dan zijn we weer weg voor ambras in die tent. ![]() Of ga er mee naar een dancing, sleept ze u mee in zo een immense zaal waar iedereen onder xtc staat te huppelen op technomuziek, om zot te worden. ![]() Nee, geef mij maar een goed verzorgd vrouwtje van rond de veertig, liefst gescheiden, die het klappen van de zweep kent, en er nog goesting in heeft. D�*t zijn de besten. Je moet dan natuurlijk vallen op één die niet liever met jongens van 20 gaat natuurlijk, want zo een trezen lopen er ook veel rond tegenwoordig. Een degelijke vrouw versieren als je 50 bent, geen miljonair bent, en ook geen Adonis, het is een hele uitdaging. ![]() Dat maakt het spannend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is simpel hoor: het leuke voor die mensen is gewoon dat ze dan nog lelijker mensen tegenkomen waardoor ze opgelucht kunnen ademhalen omdat ze dan denken dat ze zo lelijk nog niet zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Blijf vooral in uw confortzone, neem geen risico's. Als je niks probeert, kun je ook geen blauwtje lopen. En denk maar dat je een mooie kerel bent, één die er mag wezen ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En ik ben eerder een toog-psycholoog hoor. D�*�*r leer je pas de menselijke psyché kennen. Mensen met een glaasje op laten de maskers vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ook is het waar dat waar vroeger een vrouw van 40 haar pijlen richtte op een man tussen de 40 en 55 dat die nu eerder mikken op iemand tussen 30 en 40 ![]() ![]() Die uitdagingen heb ik wel gehad.....Er gaat ook dikwijls veel tijd en energie nutteloos aan verloren.Een zekere leeftijd wordt de tijd die je nog rest te kort om er nog onzorgvuldig mee om te gaan. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 juli 2015 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |