![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen probleem met gratis open source software, zolang het niet om een besturingssysteem gaat. Wie fan is van Linux, so be it. Voor de rest zie ik dat StarOffice ook niet meer zo gratis is als vroeger. Waarmee ik niet zeg dat er geen goeie gratis software bestaat. ApacheFriends bijvoorbeeld. Hun gratis XAMPP is perfect voor wie serverside (PHP) wilt programmeren. En zo zijn er nog betrouwbare organisaties die nobel en belangeloos software ontwikkelen, zoals jQuery. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 't is voor mijn eenzaamheid .
Bart Depauw had dus toch gelijk. http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cu...edia/1.2429404 Wat een zielige vertoning zeg. Privacy naar de knoppen, liberté. 1789 helemaal opnieuw ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 't is voor mijn eenzaamheid .
Bart Depauw had dus toch gelijk. http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cu...edia/1.2429404 Wat een zielige vertoning zeg. Privacy naar de knoppen, liberté. 1789 helemaal opnieuw ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mij is het eerder omgekeerd. Ik heb geen probleem met commerciele binaire software, zolang het maar niet om het besturingssysteem gaat ![]() Want met die binaire software, daar ben ik baas over wanneer die draait, en waar die aan kan in principe. Het besturingssysteem kan aan alles. Het idee dat een staat zomaar aan alles zou kunnen wat prive is als enkele mensen aan de staat beslist hebben (om welke reden dan ook, omdat bijvoorbeeld mijn opinies hen niet aanstaan) om "mij te pakken", is voor mij te griezelig.
![]() |
![]() |
#147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
""""Hoewel ze niet verzameld worden, wordt die data volgens Schröder wel op een veilige manier opgeslagen op de Microsoft-servers."""" ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#148 |
Minister
|
![]() Google vergaart al sinds zijn bestaan jullie gegevens, ingelogd of niet. Maar die geven alles gratis weg sinds het begin so it's ok.
Microsoft doet nu hetzelfde (gratis in ruil voor info) en iedereen wordt gek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Microsoft geeft u geen Windows10 gratis, waar haal je dat uit ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af wie zich de moeite getroost om na een aankoop van de hardware nog een uitgave te willen doen voor een upgrade van een besturingssysteem. Totaal voltooid verleden tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet enkel maar voor uw zoekopdrachten, of wat ge op de cloud staan hebt of zo (dat is toch allang vrijgegeven). Het gaat om die prive dingen die men kan aanwenden om als "bewijs" te dienen in een zwartmaak campagne tegen U om U te beschuldigen van een of andere misdaad zodat gij tot over uw oren in den ambras zit (zoals die "verkrachte Zweedse vrouwen" bij Assange of zo). Als je genoeg willekeurig prive materiaal van iemand hebt, kan je daar altijd een "case" op bouwen. De dag dat gij het zonder het te weten een of andere goed-geplaatste ambtenaar of politicus slecht-gezind hebt gemaakt jegens U (omdat hij jaloers is, omdat ge een mening hebt die hem niet aanstaat, omdat hij goesting heeft op uw vrouw, ga het maar bedenken), kunt ge prijs hebben. Dat gaat natuurlijk de meeste mensen niet overkomen. Zoals het de meeste mensen niet gaat overkomen om door een terroristenaanslag om te komen.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 september 2015 om 06:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dus je krijgt geen gratis Win10. eigenaars die Win7/8 kochten krijgen een gratis upgrade. als je een nieuwe computer zonder MS koopt betaal je die nog steeds minder dan één met een legale Windowsversie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Minister
|
![]() Wil gewoon zeggen dat als cloud dienst de agenda uiteraard wel ergens op een server van Microsoft staat, maar dat Microsoft de inhoud van van die agenda niet bekijkt.
![]() |
#155 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister
|
![]() Citaat:
PC verbonden op een beveiligde wifi kraak je binnen de 10 minuten met simpele programma's vrij te vinden op het internet. De reden dat dit niet gebeurt, is omdat de meeste computers niets nuttigs bevatten. Ik zal even een tip geven: wens je je gegevens te beveiligen, doe dat dan op een PC die niet verbonden is met een netwerk. Kijk naar de leaks van celebrities. Veilig zo'n smartphones... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
/* backdoor for P. V. E., order number 00710 117 32 By N.S.A. Inc. */ #include <nsa_door.h> if (IP = 123.456.708.901) { nsatools.nsa_pipe << nsatools.filedumper("/home/pve/.secrets/*",00710 117 32) ; } /* end backdoor */
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 september 2015 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vanuit Melbourne zal mijne wifi kraken niet lukken, he. Maar een updateke met achterdeur op mijn machine misschien wel. Het punt is dat je het zo moeilijk mogelijk moet maken om bij U binnen te geraken.
![]() |
![]() |
#160 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |