![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk niet.
Moslims spelen met hun leven als ze zich bekeren.
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Neeje was zonder. Ik ben quasi gestopt
![]() En zie hoeveel beter dat geworden is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar gaat je betoog tegen drankmisbruik...
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Drank is de duivel Staaf. Dat maakt mensen psychotisch.
Maar wees blij dat de Duivel de scepter zwaait Priost |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Hoe meer ik ontnuchter, hoe meer ik de realiteit zie voor wat ze werkelijk is.
Als men hedendaags zo full of shit en leugens is, hoeveel is er dan waar van onze geschiedenis? Hoeveel is waar van wat er gebeurt aan de andere kant van de wereld? How can one know for sure? |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ene kant erin en de andere kant er weer uit. Maar sommig voedsel is snel verteerd en ander voedsel gaat veel langer mee. Kortom: er is onzin voor elke dag en er is ook de eeuwige waarheid van mijn atoomtheorie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Niemand kan de realiteit nuchter aan...
Of wel kijken ZE weg, verdringt Men het, in denial een leven van leugens. Of ter wel vluchten ZE in substanties. Die anti depresivas zijn ook drugs en als je meteen zonder valt is zulke psychose 10x erger als een agressieve dronken bui, ook langer blijvend. Zie ons de wereld en vooral onszelf ontregelen. " Want dat mag niet en sus moet zo en daar kunt Ge niets aan veranderen. Dat is hoe het is." Voor iedereen respect behalve de eigen Europese paganistische wortels. Ik benijd dat jij Nederlander bent en ik Belg. We hadden nooit ons thuis mogen verlaten. Laatst gewijzigd door Peche : 6 december 2015 om 09:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus jij denkt dat iedereen dronken over straat loopt?
Citaat:
Kortom: niet zo somber. Straks is het weer Kerst en dan komt Nieuwjaar. Citaat:
Maar je mag er ook zelf iets van maken, keuzes genoeg zou ik zeggen. Van terrorist tot vredespacifist. Citaat:
Vereer Wodan als je dat gelukkig maakt. Citaat:
Neen, ik woon al meer dan 30 jaar in dezelfde woning en al mijn hele leven in Amsterdam (slechts voor een half jaar in Kopenhagen bij de scientologen). Wel een beetje saai, maar vooruit dan maar. Of het in Belgie slechter of beter is kan ik niet beoordelen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Harrie, je kop al eens uit je atoomtheorie getrokken en uit de hoerenwereld om te zien wat hedendaagse mondane reality is?
Ff doen voor je zulke dingen jegens My typt. Ik onderneem poging tot normaal te zijn en zie net hoe abnormaal de rest is. MADNESS !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan kijk of luister ik meestal naar muziek en kijk naar films. Het nieuws is altijd weer hetzelfde gezeur over de vluchtelingen en de terroristen. Maar goed: wat zou de wereld zonder problemen zijn? Citaat:
Citaat:
Alleen als ik naar de moderne kunst kijk, dan denk ik bij mezelf: die zijn volkomen krankzinnig geworden. Maar ik raad geen pillen aan ( die onderdrukken alleen maar het probleem), maar mijn kuur is mijn atoomtheorie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() De wereld is alles behalve normaal Harrie.
Dagelijks sterven er mensen, we gaan met leven om in de meest barbaarse omstandigheden en als je een manier vind ermee om te gaan komen ze u dat afpakken en staan ze verwonderd te gapen waarom 1 zo extreem met de realiteit omgaat. Praat men mij grijs aan. Wel fuck het grijze. Het is of ter wel het ene of ter wel het andere. Geen middenwegen meer. I've had it, tried it and failed it. Nu moeten ze echt geen veranderingen meer verwachten. Ik ben overgegaan en kom niet meer terug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gezien de overbevolking zelfs welkom te heten. Stel je voor dat dat niet zo zou zijn? Dan zou de ellende pas compleet zijn. Citaat:
Al te goed zelfs, zodat we juist daarom onze ondergang tegemoet gaan wegens de snel toenemende rijkdom voor iedereen en daarmede straks een tekort aan grondstoffen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ze wou haar stukje van de koek en heeft verkeerd gegokt. Het is een belediging dat Europa ons voor zo dom nam. Maar afgaand op de velen kan ik haar wel best begrijpen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoewel ik dat niet zo zeker weet: misschien wordt het wel een flink kankergezwel. Maar wij zelf hebben ook altijd andere volkeren gepenetreerd en doen dat nog steeds, ook en vooral in het Midden Oosten. Dus goed beschouwd krijgen we nu een koekje van eigen deeg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Ik ga mijn pillen toch maar pakken. De madness must end
![]() Ik heb daarom zo'n ontzagwekkend respect voor je Harrie. Dat je altijd trouw aan jezelf bent gebleven. En ik ben gewoon een weirdo die in iets Hogers gelooft. En dat mag best. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Gouverneur
|
![]() Volgens mij is deze topic een soort verborgen reclame van de big farma voor Psychofarmaca.
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kracht van de Geest heeft me door het leven heen geholpen. En in die zin kan ik jouw positie wel begrijpen, dat je zoiets mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Maar ik heb wel veel om naar uit te kijken. Ik moet gewoon bepaalde zaken loslaten en mijn eigen geest ontplooien. Geen gevoelens onderdrukken.
Man ben ik snel gegaan en heb ik wat meegemaakt ![]() Niets om trots over te zijn en dat volgt je. Maar ik weet ook waar het vandaan komt. Dat was een gekken huis op zich. |
![]() |
![]() |