Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 november 2015, 14:19   #141
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Euhm Panda? Europa smeet er 3 miljard naar!!!!!!
En dat is dan aan Libanon, Turkije he.
Zij investeren intern MASSAS GELD EN MIDDELEN aan ex jihad strijders die vrouwen en kinderen vermoorden. Die hun slachtoffers de borstkas opensneden en het hart rauw opaten.
Onze EU doet dat en werkt daar aan mee!
Erdogan vroeg enkele dagen geleden 3 miljard in ruil voor hulp bij het tegenhouden van vluchtelingen. En kreeg daar overigens geen akkoord op. Zowel libanon als turkije heeft miljoenen vluchtelingen opgenomen en krijgt welliswaar VN steun maar draagt het grootste deel zelf.

Waar je het haalt dat libanon ex strijders helpt weet ik niet... Hezbollah zou die direct oppakken en afknallen. Bij de turken zijn er vermoedens dat ze een dubbel spel spelen, dat is waar.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 14:22   #142
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Erdogan vroeg enkele dagen geleden 3 miljard in ruil voor hulp bij het tegenhouden van vluchtelingen. En kreeg daar overigens geen akkoord op. Zowel libanon als turkije heeft miljoenen vluchtelingen opgenomen en krijgt welliswaar VN steun maar draagt het grootste deel zelf.

Waar je het haalt dat libanon ex strijders helpt weet ik niet... Hezbollah zou die direct oppakken en afknallen. Bij de turken zijn er vermoedens dat ze een dubbel spel spelen, dat is waar.
Dus Europa gaf geen 3 miljard aan buitenlands beleid om vluchtelingen tegen te houden? Ik hoorde anders.

Ik zeg niet dat Libanon ex strijders helpt.
Onze staat doet dat door ze in open centra te steken en leefloon te geven.

Wat Turkije en Libanon doen kan mij geen fak interesseren.
Het is mijn staat die haar ogen sloot en radicalisme verder laat woekeren terwijl ze eigen volk hervormd hebben.

Jullie werken een giga clash in handen en zullen daar mee de vruchten van oogsten, dat beloof ik u plechtig !
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 14:23   #143
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
hoeveel daarvan worden er in Molenbeek gestationeerd ?
Na de vernietiging van Raqqa wordt Molenbeek de nieuwe hoofdstad.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 14:30   #144
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
erna zeg je toch ... :/
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 14:33   #145
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij kan precies haast niet wachten....
Oud 16 november 2015, 14:33   #146
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dit is de manier waarop men die takfiris moet deradicaliseren : http://english.farsnews.com/newstext...13940825000653

100% succes, steeds.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 14:34   #147
Peche
Banneling

Standaard

Pffff waarom kunnen mensen nooit hun eigen links nuanceren zodat klikken overbodig wordt?
Oud 16 november 2015, 15:38   #148
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een tapijt dat iedere vierkante cm treft?
Bij voorkeur militaire doelwitten. Enkel als het niet anders kan .. als ze zich tussen burgers verschuilen wat waarschijnlijk het geval is. Het kalifaat dient vernietigd te worden geen stad mag nog in hun handen blijven dat is de eerste stap. De ideologie zelf dient ook aangepakt te worden en teven ons decennia lang gevoerde politiek correcte beleid. Spreken in de klaslokalen over hoe fout de koloniale periode wel niet was doch er vergeten bij te vertellen dat de islam en zo vele andere hetzelfde hebben gedaan. Politiek correctelingen gaven de islam vleugels. Ik heb net na de aanslagen van 9/11 jaren op Engelstalige moslimfora vertoeft. Ik volgde de gesprekken tussen moslims die het Engels machtig waren, van over de hele wereld, ook die van uit het midden oosten. Ik wist wat politici niet wisten of wilden weten. Ik las hun gedachtengang, het westen werd zo slecht als mogelijk gemaakt met haatcampagnes, leugens en hun islamitische haatteksten helpen daarbij uitstekend. Daarna ben ik de islamitische bronteksten zelf gaan lezen en daarna gaan lezen wat ex-moslims te vertellen hadden en die schreven exact hetgeen ik op moslimfora en in de islamitische bronteksten zelf te weten was gekomen (islamitische bronteksten zijn allemaal online te vinden, in 4 Engelse vertalingen zodat misverstanden uitgesloten zijn en Arabisch sprekende ex-moslims wisten zelfs te vertellen dat de vertalingen goed waren en dat de oorspronkelijke Arabische teksten zelfs nog erger zijn)
Ik ben hetgeen ik te weten was gekomen in 2004 op andere fora zitten verspreiden, doch tot mijn verbazing had de politieke correctheid al te zeer greep op onze samenleving. Ik kreeg al onmiddellijk een negatieve reactie van een 'progressief' liberaal politicus. De nare waarheid schrijven leverde je het label 'onverdraagzame' 'xenofobe' 'racist' en later nog het absurde woord 'islamofoob' om de oren geslingerd 'en ook "je mag niet veralgemenen" terwijl ik het gewoon over de ideologie islam had die 'profeet' Mohammed in de 7de eeuw op de wereld had gezet. De politieke correctheid is een even grote vijand als de islam zelf. Zolang men die niet laat varen kan men de eigenlijke strijd niet eens beginnen.

Citaat:
Wel, een nieuwe DDay met een massa genocide zoals de Russen dat deden in Duitsland. Daarna was niemand nog nazi. En wie dat vandaag nog is, kan niet te ver buiten zijn ideologie treden.
Dat is de komende tijd waar we voor staan, maar zal een dikke 5 jaar duren.
Kijk, het is oorlog. Men kan de kop niet meer in het zand steken. Ik ben op dit forum destijds ook door bepaalde forumleden vanwege mijn onderschrift vies bekeken geweest doch de meesten daarvan zijn beginnen begrijpen wat er te lezen staat na mijn uitleg, ook dat na dat de tijd verstreek ik meer en meer gelijk begon te krijgen, ten andere de islamitsche bronteksten zijn duidelijk. Ja politici en wereldleiders trachten nog steeds het verband tussen islam en terreur te ontkennen, schoorvoetend is heet het nu toch al dat IS voortkomt uit de mainstream islam ... alsof er tijdens 'profeet' Mohammed's bewind een oorspronkelijke islam zou bestaan hebben die tolerant, vredelievend, rechtvaardig en niet barbaars was en zeker vrij van geweld en terreur. Niks is minder waar. IS en co voeren exact uit wat die 7de eeuwers begonnen zijn onder leiding van 'profeet' Mohammed.

Citaat:
Als 20 bommen DE vergeldingsactie waren houd ik mijn hart vast voor het volgende. Volgende maal 5 bommen?
En hoeveel leiders trof men daarbij?
Het gespuis uit die steden verjagen is voldoende. Kijk, met bommen en grondtroepen kan je geen ideologie bestrijden doch wel een kalifaat met de grond gelijk maken. laat ons met het de grond gelijk maken van het kalifaat beginnen. Daarna de politieke correctheid laten varen en de ideologie zelf bestrijden, dat doe je op dezelfde manier zoals men de naziideologie bestreden heeft. En ophouden de geschiedenis te vervalsen, niet enkel over de koloniale periode van onze voorouders spreken en nalaten erop te wijzen dat de islam en andere ideologieën en volkeren net hetzelfde hebben gedaan. Anders geeft men de ideologie (vervult van haat voor de duivelse 'ongelovigen' die allemaal zullen branden in de hel omdat ze weigeren moslim te worden) de islam munitie (meer haat). Leg de smeerlapperij van de islam bloot zodat ze zich beginnen schamen. De domme poiltieke correctheid echter die islamcritici en ex-moslims steeds de mond heeft gesnoerd zit nu met de gebakken ontploffende peren. Geef toe indien men onze landen voor moslims gesloten zou hebben gehouden was de oorlog nu nog veel gemakkelijker te voeren. Nu zijn ze binnen zijn geraakt is iedereen die zichzelf binnen onze grenzen moslim noemt een potentiele vijand. Dus moeten we hen kleur doen bekennen.

'Knappe koppen' (sarcasme) dachten er iets te hebben op gevonden door de Euro islam uit te vinden. Ze dachten zo met die mooi klinkende sprookjes de islam te kunnen verslaan. Het enige wat ze daarmee bereikten was bekeerlingskes onder de autochtone bevolking terwijl ze met de nare waarheid over de islam te vertellen, moslims wel zouden kwaad hebben (en onze politici zijn bang van boze moslims) gemaakt doch velen de islam zouden hebben doen verlaten aangezien ze die zelf in hun eigenste bronteksten kunnen lezen. Met de mensen blaasjes wijs te maken (zowel niet-moslims als moslims in naam) zoals tot nu toe nog steeds het geval is(premier Michel) gaat men het niet oplossen, integendeel.
Oud 16 november 2015, 16:04   #149
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dit is de manier waarop men die takfiris moet deradicaliseren : http://english.farsnews.com/newstext...13940825000653

100% succes, steeds.
Er zijn wel meer effectieve oplossingen die men om een of andere reden nalaat te implementeren. Putin beklaagt zich erover

Citaat:
Putin also spoke of the urgent need to curb the illegal oil trade by IS.

"I’ve shown our colleagues photos taken from space and from aircraft which clearly demonstrate the scale of the illegal trade in oil and petroleum products," he said.

The motorcade of refueling vehicles stretched for dozens of kilometers, so that from a height of 4,000 to 5,000 meters they stretch beyond the horizon," Putin added, comparing the convoy to gas and oil pipeline systems.
Putin mag niet in Irak bombarderen. Maar je kan je afvragen hoe het komt dat de VS coalitie aldaar niet in staat blijkt kilometerslange colonnes 'IS financiering' te vinden en uit te schakelen. Tussen de lijnen bekritiseert Putin hier de westerse dubbele moraal ten aanzien van IS. Hij zegt eigenlijk "Zie hoe gemakkelijk ze te vinden zijn. Waarom doen jullie er niets aan?"

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 16 november 2015 om 16:05.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 16:48   #150
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wij hoeven ons niet te houden aan de wetten van Geneve als de vijand dat ook niet doet bobke.
Tijden zullen veranderen, en snel.
Dat geloof ik niet.
Omdat de vijand zijn gevangenen doodt moogt ge niet hetzelfde doen.
Dat is nu net onze zwakte, daar maakt de vijand misbruik van.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 16:55   #151
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ik vind zijn vergeldingsactie de schaamte voorbij!
Echt een zwak antwoord van Hollande!
Toch niet, als ge aangevallen wordt moogt ge u verdedigen.
Dat doe je door een tegenaanval.
Als Hollande gevangenen begint te onhoofden, dat zou pas een zwak antwoord zijn.
Oud 16 november 2015, 16:58   #152
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wel met 20 bommen haal je weinig uit he?
Wij dienen ons troepen op Europese bodem te houden en terwijl massale acties via de lucht voeren non stop. 24/7 tot de zwarte vlag een witte is.
Komt nog wel.

Maar zoiets vraagt voorbereiding.
Oud 16 november 2015, 17:14   #153
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Frankrijk gaat alle moskeeën sluiten en alle verenigingen opdoeken die dingen verkondigen gericht tegen de waarden van de republiek (gelijkheid man/vrouw, scheiding kerk/staat enz...).
Het begint me nu toch serieus de goede richting uit te gaan.
De volgelingen van Mo de pedofiele struikrover zullen serieus op hun woorden moeten letten.
Oud 16 november 2015, 17:17   #154
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Frankrijk gaat alle moskeeën sluiten en alle verenigingen opdoeken die dingen verkondigen gericht tegen de waarden van de republiek (gelijkheid man/vrouw, scheiding kerk/staat enz...).
De volgelingen van Mo de pedofiele struikrover zullen serieus op hun woorden moeten letten.
Goed nieuws!
Oud 16 november 2015, 17:18   #155
Peche
Banneling

Standaard

Smiley,

Ik lees dat U daarin heel belezen bent. Maar je moet ook eens buiten de doos durven denken. Als ik dat doe en dat komt uit, wat zijn de gevolgen daarna? Als ik daar iets herregel, hoe gaan de mensen in dat vak reageren? Enzovoort. Het is een zeer complexe situatie geworden, maar geen onmogelijke. Ik heb lang gedacht een topic te openen “Islam FT Maatschappij”. Waarin Europa dan de Islam een rechtmatige status zou geven binnenin een veld dat spoort met onze normen en waarden. Dat dit nooit gedaan is geweest lijkt wel duidelijk, en dat er totaal geen controle is over waar we voor staan nog meer. Het “overvalt” hen, terwijl als je het ze met een megafoon zou toeroepen weken op voorhand ze nog geen kramp moven. Dus het is nog complexer ermee naar de politiek te gaan of er politiek iets aan te doen. Alles is “geregeld”.
Ik hoor U nog humaner als mij bezig. De ideologie zit in het hoofd. Als zij dus zo denken en daar nog steeds wonen, en niet vluchtten en al die haat in zich hebben jegens ons, zou ik niet inzien waarom zij aan deradicaliseren zouden moeten doen? Het kalifaat van grondgebied afnemen maakt hen ook tegelijk kalifaat af.
Als zij hadden gewacht en een offensief hadden gepleegd dat iedere vierkante cm trof was het kalifaat in één dag weg. Wederom, oliebelangen en waarom kan Rusland in weken wat het Westen niet in jaren kan? Wederom, oliebelangen. The bigger picture mag hier niet ontgaan worden en ook de moslims die hier al generaties wonen zijn daar dupe van. Ik denk echt niet dat het gros staat te wachten om onder de knoet gehouden te worden door paar radicale zotten die nergens hun filosofie kwijtkunnen, dus hier maar hun emperium oprichten.

Ik ben nooit tegen uw persoon of ondeschrift gebotst denk ik en ik weet als geen ander hoe het kan zijn persoonlijk aangesproken te worden op een levensfilosofie. Dat persoonlijk worden is al een enorme bijdrage aan het verloederen van dit forum, en waar topics goed zouden kunnen runnen worden ze gegijzeld door oneliners en is er zelden tot nooit essentie of context. Mensen willen hun gal spuwen, maar het blijft al jaren steken en we leiden nergens heen. We blaten allemaal naast elkaar, ik opteer naar eendracht. Maar wederom, wil ik niet a la Vlaams Belang te werk gaan. Ik wil met gematigden samen mijn maatschappij verder beleven in vrede, ze behouden, er niet voor vechten. Nu dit nog allemaal kan, hoop ik dat wij als volk met zijn allen dit debacel kunnen overstijgen.
Let wel, op onze eigen Europese bodem gevormd naar de evolutie die wij al eeuwen volgen. Dat is outside the box, no ideology limits us, we keep breaching our own limits, equality!

Ik denk dat wij het moeten doen man, zonder de politiek, want ze lijken ons niet te horen en zijn te bang stappen te ondernemen.
Wederom, ik opteer naar vrede behouden en er niet voor vechten. Behouden volgens onze cultureel erfgoed, dat in volle evolutie en ontwikkeling is. Een nieuw perspectief, maar misschien heb ik mijn bril iets te roze laten aandampen nu?

Laatst gewijzigd door Peche : 16 november 2015 om 17:23.
Oud 16 november 2015, 17:19   #156
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het is vooral het moment om hier in elke moskee afluister-apparatuur te installeren, zodat de staatsveiligheid kan horen wat daar zoal verteld wordt.

Niet akkoord ?? ->->-> SLUITEN !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 16 november 2015 om 17:20.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 17:28   #157
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
het is vooral het moment om hier in elke moskee afluister-apparatuur te installeren, zodat de staatsveiligheid kan horen wat daar zoal verteld wordt.

Niet akkoord ?? ->->-> SLUITEN !
Ik lees nu dat Hollande de veiligheidsraad wil bijeenroepen om een resolutie te stemmen IS totaal te vernietigen.
Oud 16 november 2015, 17:29   #158
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Toch niet, als ge aangevallen wordt moogt ge u verdedigen.
Dat doe je door een tegenaanval.
Als Hollande gevangenen begint te onhoofden, dat zou pas een zwak antwoord zijn.
Ze zouden het beter aan de Russen hebben gevraagd dan he?
KABOEM
Oud 16 november 2015, 17:32   #159
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ze zouden het beter aan de Russen hebben gevraagd dan he?
KABOEM
Putin kan haast niet wachten om er totaal berzerk tegenaan te gaan.
Volgens wat ik kan lezen wil hij een landleger van 150.000 man inzetten.
Oud 16 november 2015, 17:36   #160
Peche
Banneling

Standaard

Ja de WMD zullen ze waarschijnlijk niet gebruiken omdat ze dat gebied later gaan gebruiken om de gematigden terug te lokken.
En dat wordt een genocide van grondtroepen zoals ze des tijds de nazi's aanpakte.
De beer is wakker, en ze mogen hun broeders hun aanslagen in Rusland dankbaar zijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be