Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 januari 2017, 15:33   #141
chris k
Staatssecretaris

chris k's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ik vraag mij eerder af wat er zou gebeuren als mijn zoon zou thuiskomen met een moslima.
Dan moet er een stukje af ...willen of nie
chris k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2017, 16:05   #142
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik krijg de indruk dat rechts Vlaanderen nogal wat moeite heeft met individuele beslissingen van mensen.

Blijkbaar wil rechts Vlaanderen hun mening, hun wil, hun idee van cultuur, opdringen aan iedereen. En wie daar niet mee akkoord is, is een verrader, een moslimknuffelaar, een naïeveling of zelfs een sos.

Arm Vlaanderen.....
Doe geen moeite! Natuurlijk zal het hier en daar wel lukken, maar "ze" staan genoeg bekend voor hun streken en hun gevoel van meerderwaardigheid tov de ongelovigen. In procent uitgedrukt, hoe zou het zitten met de goede en de slechte afloop? Vooral als een moslimmeisje trouwt met een ongelovige bvb...
In zijn geheel genomen zijn moslims een pest voor de niet-moslimmaatschappij waar ze opduiken. In de ganse wereld.

Laatst gewijzigd door andev : 22 januari 2017 om 16:07.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2017, 16:19   #143
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Het is niet omdat mensen naast mekaar leven dat ze niet dezelfde rechten hebben.
Er lopen hier al te veel lieden rond die meteen vinden dat ze over al de rechten die in onze maatschappij gangbaar zijn moet kunnen beschikken om er schaamteloos van te kunnen profiteren. Bij wijze van dank dringen ze dan hun achterlijkheid op aan ons, met hun halal, kopvodden, offerfeest enz en staan te juichen als hun soortgenoten ergens een aanslag hebben gepleegd op de ongelovigen waarvan ze profiteren en verachten!
Buiten met die smeerlapperij, we hebben ze evenveel vandoen als de zwarte pest. In een maatschappij voor moslims is er enkel maar plaats voor moslims, ook als ze een ander land zijn binnengetrokken is dat hun doel.
Oud 22 januari 2017, 16:30   #144
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ze eten geen varkensvlees op het werk is ook al een schande??

ik ken mensen die geen vlees uit! maar echt geen enkel vlees hé! die zijn dan pas totaal niet aangepast zeker?
Onlangs een getuigenis van een vrouw in een politiek programma (RTL Ce n'est pas tous les jours dimanche) op tv:
in de school van haar dochtertje krioelt het al van de moslims. Tijdens het middageten zal er als vanzelfsprekend alleen halalbrol worden opgediend voor iedereen, uit gemakzucht en ten gerieve van die vreemde invallers. Haar dochtertje had een sandwich met ham meegekregen... en werd die uit haar handjes geslagen door een moslimjochie die van "die vuiligheid" niets moest hebben en dat niet kon aanzien!
Dat moslimonkruid zouden ze door het raam naar buiten moeten kieperen!
Maar dat gedrag van die kleine aap, is geen schande zeker? Zal later ook een burger worden van ons land maar hoort er niet thuis!

Laatst gewijzigd door andev : 22 januari 2017 om 16:34.
Oud 22 januari 2017, 16:42   #145
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
de vraag is gewoon of integratie moet gelijk staan aan assimilatie. ik vind van niet. Zolang iedereen zich houdt aan de wetten van het land, mag iedereen zijn of haar cultuur beleven hoe hij/zij dat wil.

Wil er iemand nooit paardenvlees eten? mij goed, maar dat gaat me niet weerhouden om paardenworsten te eten.

Wil er iemand met een vergiet op z'n hoofd door de straten lopen? mij goed, maar ik ga dat niet doen.

Wil er iemand elke week naar een oud gebouw om daar een oude man brood te zien eten? Mij goed, maar dat doe ik niet.
Juist. Indien iedereen zich zou houden aan de wetten van het land waar hij/zij vertoeft zou het moeten lukken. Maar we hebben het hier over een bevolkingsgroep met een bepaalde godsdienst die wil dat die godsdienst de wetten van het land bepaalt en aanpast zoals zij dat willen.
Van de vele soorten vreemdelingen die er overal rondlopen zijn enkel de moslims door die ziekte aangetast vandaar dat ze overal ongewenst zijn en ongeschikt om in je maatschappij op te nemen. Het is niet omdat "ze niet allemaal zo zijn" dat men deze vaststelling niet kan/mag maken. Moslims die zich niet als "moslim" gedragen maar als één van de burgers van het land zullen geen problemen geven of krijgen. Tenzij van hun eigen achterlijke soortgenoten...

Laatst gewijzigd door andev : 22 januari 2017 om 16:49.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be