Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 26 oktober 2004, 18:18   #141
PAJOT
Banneling

Standaard

[size=7]NOOIT ![/size]

ZE ZULLEN HAAR NIET HEBBEN, DE SCHONE ZIEL VAN 'T KIND !
PAJOT is offline  
Oud 26 oktober 2004, 18:27   #142
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
[size=7]NOOIT ![/size]

ZE ZULLEN HAAR NIET HEBBEN, DE SCHONE ZIEL VAN 'T KIND !
Kom kom, hang niet zo de dramaqueen uit... Het is maar een kwestie van tijd voor onze eerbiedwaardige politici adoptie door holebi-koppels mogelijk maakt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 26 oktober 2004, 18:31   #143
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Kom kom, hang niet zo de dramaqueen uit... Het is maar een kwestie van tijd voor onze eerbiedwaardige politici adoptie door holebi-koppels mogelijk maakt.
zo decadent zijn ze gelukkig nog niet! ze zullen er wel voor opletten zo'n blunder te doen!
jan hyoens is offline  
Oud 26 oktober 2004, 18:48   #144
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
zo decadent zijn ze gelukkig nog niet! ze zullen er wel voor opletten zo'n blunder te doen!
Tja, ik hoorde jouw soort hetzelfde verkondigen met betrekking tot de openstelling van het burgerlijk huwelijk voor partners van hetzelfde geslacht. And behold!
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Raf is offline  
Oud 26 oktober 2004, 18:51   #145
bartje
Minister-President

Standaard

Yep Vanden Berghe heeft hier ook een ganse tijd zitten zeggen dat er dit nooit zou komen, en zie maar.
En van de adoptie zal dit net hetzelfde zijn, ik ga er geen termijn op zetten maar komen doet het er zeker.

Ik wacht trouwens nog steeds op het citaat waar ik zou gezegd hebben dat kinderen me geen reet kunnen schelen. Kan je dat hier effe plaatsen jan Hoeyens waar ik dat gezegd heb.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren

Laatst gewijzigd door bartje : 26 oktober 2004 om 18:52.
bartje is offline  
Oud 26 oktober 2004, 18:52   #146
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Tja, ik hoorde jouw soort hetzelfde verkondigen met betrekking tot de openstelling van het burgerlijk huwelijk voor partners van hetzelfde geslacht. And behold!
..... één grote mislukking!

In 2003 sloten 789 homokoppels een samenlevingscontract af, maar per tien gesloten contracten werden er liefst zeven ontbonden. Dat blijkt uit cijfers van minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael.
Het samenlevingscontract was de voorloper van het homohuwelijk, dat geen groot succes kent. In Franstalig België bestaat er nauwelijks belangstelling voor en grootsteden als Antwerpen en Gent telden in 2003 respectievelijk 77 en 40 homohuwelijken. Homo-echtscheidingen zijn er nog niet, omdat de wet nog niet lang genoeg van kracht is
jan hyoens is offline  
Oud 26 oktober 2004, 18:55   #147
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

In 2003 sloten 789 homokoppels een samenlevingscontract af, maar per tien gesloten contracten werden er liefst zeven ontbonden. Dat blijkt uit cijfers van minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael.
Het samenlevingscontract was de voorloper van het homohuwelijk, dat geen groot succes kent. In Franstalig België bestaat er nauwelijks belangstelling voor en grootsteden als Antwerpen en Gent telden in 2003 respectievelijk 77 en 40 homohuwelijken. Homo-echtscheidingen zijn er nog niet, omdat de wet nog niet lang genoeg van kracht is
En dan?
Musketo is offline  
Oud 26 oktober 2004, 18:58   #148
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
En dan?
voor de slechtzienden:
[size=7][/size]
[size=7]één grote mislukking![/size]
jan hyoens is offline  
Oud 26 oktober 2004, 18:59   #149
bartje
Minister-President

Standaard

En dan, is dat een reden om het homohuwelijk niet te laten doorgaan.
Ik wacht nog steeds op het desbetreffende citaat waar ik zou aangehaald hebben dat kinderen me geen reet kunnen schelen.
Natuurlijk is voor de HOMOHATERS die topic die Hoeyens hierboven plaatste aangename kost hé, want stond ook al op de website van het homohatende Vlaams Blok. Het is meer en meer duidelijk dan ooit, het Vlaams Blok is zo homohatend of ze maar kunnen zijn. Dit heeft dit forum in een grote meerderheid van de gevallen héél duidelijk bewezen.

bartje is offline  
Oud 26 oktober 2004, 19:02   #150
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
En dan, is dat een reden om het homohuwelijk niet te laten doorgaan.
Ik wacht nog steeds op het desbetreffende citaat waar ik zou aangehaald hebben dat kinderen me geen reet kunnen schelen.
Natuurlijk is voor de HOMOHATERS die topic die Hoeyens hierboven plaatste aangename kost hé, want stond ook al op de website van het homohatende Vlaams Blok. Het is meer en meer duidelijk dan ooit, het Vlaams Blok is zo homohatend of ze maar kunnen zijn. Dit heeft dit forum in een grote meerderheid van de gevallen héél duidelijk bewezen.
Wat ga je doen als diene kleine u uit uw schoonheidsslaapje houdt? Hem gaan ruilen? een kind is geen modieus speelgoedtje!
jan hyoens is offline  
Oud 26 oktober 2004, 19:03   #151
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat ga je doen als diene kleine u uit uw schoonheidsslaapje houdt? Hem gaan ruilen? een kind is geen modieus speelgoedtje!
Dan gaan ze die troosten hé, dat is nou eenmaal wat goede ouders doen.
Musketo is offline  
Oud 26 oktober 2004, 19:04   #152
bartje
Minister-President

Standaard

Uit mijn schoonheidslaapje???? Ik zou er dag en nacht voor dat kind staan, en dat mag je letterlijk intrepreteren, ik ben zelfs bereid om mijn job er gedeeltelijk voor op te geven zodat ik het een vredige, liefdevolle opvoeding kan geven met enorm véél respect en het waarden meegeven!!

Nog steeds wacht ik op waar ik zou gezegd hebben dat de kinderen me geen reet kunnen schelen?

bartje is offline  
Oud 26 oktober 2004, 19:08   #153
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Uit mijn schoonheidslaapje???? Ik zou er dag en nacht voor dat kind staan, en dat mag je letterlijk intrepreteren, ik ben zelfs bereid om mijn job er gedeeltelijk voor op te geven zodat ik het een vredige, liefdevolle opvoeding kan geven met enorm véél respect en het waarden meegeven!!

Nog steeds wacht ik op waar ik zou gezegd hebben dat de kinderen me geen reet kunnen schelen?
en kanje mij dat garanderen van de andere homo's?
jan hyoens is offline  
Oud 26 oktober 2004, 19:10   #154
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Laat mij je er nog maar eens eventjes op wijzen dat een samenlevingscontract niet hetzelfde is als een huwelijk. De modaliteiten om beide contracten te ontbinden zijn zo verschillend als dag en nacht, om maar eens één voorbeeld te noemen.

Hoeveel hetero-koppels gaan er jaarlijks uit elkaar (en niet altijd op een erg beschaafde manier trouwens), heb je die cijfers ook al eens bekeken?

Citaat:
Raf is offline  
Oud 26 oktober 2004, 19:10   #155
bartje
Minister-President

Standaard

Ja dat kan ik garanderen, daar zou je nog in schrikken. MAar er zijn er die dan ook niet geschikt zijn om een kind groot te brengen net zoals dit bij hetero's voorkomt. Want als ik heden ten dage soms jongeren zie, schaam ik me echt héél diep wat voor een mentaliteit ze hebben. Totaal geen enkele vorm van respect en waarden meer.
Iets wat ik mijn kind zeker zou bijbrengen met alle liefde, geborgenheid en tederheid!

bartje is offline  
Oud 26 oktober 2004, 19:11   #156
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en kanje mij dat garanderen van de andere homo's?
Kan jij dat garanderen van hetero's?

Citaat:
Raf is offline  
Oud 26 oktober 2004, 19:16   #157
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Ja dat kan ik garanderen, daar zou je nog in schrikken. MAar er zijn er die dan ook niet geschikt zijn om een kind groot te brengen net zoals dit bij hetero's voorkomt. Want als ik heden ten dage soms jongeren zie, schaam ik me echt héél diep wat voor een mentaliteit ze hebben. Totaal geen enkele vorm van respect en waarden meer.
Iets wat ik mijn kind zeker zou bijbrengen met alle liefde, geborgenheid en tederheid!
nee, je kan dat niet garanderen! en inderdaad er zijn al genoeg slechte heterofiele ouders, laat er ons aub geen slechte homofiele ouders aan toevoegen!
jan hyoens is offline  
Oud 26 oktober 2004, 19:18   #158
bartje
Minister-President

Standaard

Ik kan je dat niet garanderen ik zeg gewoon dat je nog zou schrikken. Nu des te meer misschien een kans om kinderen in een liefdevol homogezin te laten opgroeien in plaats van in een heterogezin waar geen enkel respect is en kinderen zomaar aan hun lot overgelaten worden.

Ik wacht nog steeds waar ik zou gezegd hebben dat kinderen me geen reet kunnen schelen. Waarom antwoord je niet op deze vraag?

bartje is offline  
Oud 26 oktober 2004, 19:19   #159
bartje
Minister-President

Standaard

HEb je dan liever dat een man alleen een kind adopteert met alle gevolgen van dien als die iets zou tegenkomen? Is dat jullie doelstelling? Want zo zal het gebeuren hoor!!!

bartje is offline  
Oud 26 oktober 2004, 19:23   #160
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Ik kan je dat niet garanderen ik zeg gewoon dat je nog zou schrikken. Nu des te meer misschien een kans om kinderen in een liefdevol homogezin te laten opgroeien in plaats van in een heterogezin waar geen enkel respect is en kinderen zomaar aan hun lot overgelaten worden.

Ik wacht nog steeds waar ik zou gezegd hebben dat kinderen me geen reet kunnen schelen. Waarom antwoord je niet op deze vraag?
Sorry, maar een kind is mij te dierbaar om er mee te experimenteren! Wat gaat er gebeuren indien we binnen 20 jaar massaal alle door homo's geadopteerde kinderen in psychische instellingen moeten stoppen!
en wat die reet betreft, nee je zegt het niet expliciet,dit leidt ik enkel uit je vorige topics waar je het nooit hebt over het welzijn van het kind (dit heb je pas gedaan nadat ik er over begon!) maar enkel over je "rechten"! Met zo'n egoïstische ingesteldheid zal je nooit een goed "vader" worden!
jan hyoens is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be