![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Borgen": zeer interessante tv serie op canvas, vanaf dinsdag a.s.
Voor al wie op een aangename manier inzicht wil krijgen in het politiek schaakspel. De serie werd al verkocht aan tv-stations in 183 landen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je daar nu probeert uit te raken door andere voorbeelden aan te halen zal daar niets aan veranderen. Ik heb het in een eerder draadje al eens geschreven dat het zelfbeschikkingsrecht grotendeels in de na-koloniale periode geschreven is, resolutie 1514 en tien jaar later resolutie 2625. Jij komt af met een voorbeeld van 1905, dat niet eens relevant is aangezien het om een scheiding ging met akkoord van de twee landen. Verder wijs ik je er toch op dat het enkel de kliek van de nationalisten kan zijn die naar België toe enig gevaar op veroorzaken van burgeroorlog kan vormen aangezien zij de enige zijn die secessie beogen. Als dat ooit het geval zou zijn, zal het dus jouw kliek zijn die ons zal moeten waarschuwen zodat wij onze voorzorgen kunnen nemen. Kunnen we rekenen op jouw goedertierenheid en burgerzin ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De universiteiten onderwijzen het aan hun studenten. Was er nog iets dat je niet had begrepen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het internationaal publiekrecht, en het zelfbeschikkingsrecht een voorbeeld van het links politiek-correcte gedachtegoed misschien ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De praktijk is �*nders. "De" universiteiten ??? Ik begrijp niet alles wat jij schrijft want ik onmogelijk zo slim zijn als jij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zijn er die denken dat iedereen die niet slaafs de standpunten van de flaminganten deelt links is. Ik beschouw mijzelf niet als links. Maar als rechts staat voor 'dom, kritiekloos en slaafs volgen' van een grote leider en links voor 'een beetje je eigen verstand gebruiken' lijkt het me beter als links gecatalogeerd te staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral als je het tweede deel van zijn laatste zin leest...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kartel VB SP.A?
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is toch al gewoon van in een uniformpje rond te wandelen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als het van uw partij afhangt, eerder een djellaba of niqab
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uw partij(tje) opteert eerder voor een djellaba en/of niqab.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 8 januari 2016 om 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vraag je best aan VB'ers en SPa'ers denk ik.
Maar uiteindelijk meen ik niet dat 'ik hoop dat Belgie in een verre toekomst niet meer bestaat' een uiting van separatisme is. Net zoals wanneer als ik zeg, 'ik hoop dat die van ons in de toekomst niet ziek wordt' van mij geen dokter maakt.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 8 januari 2016 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |