Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 21 januari 2016, 22:17   #141
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik vrees dat dit een overdreven optimistisch boodschapje is. Er zullen inderdaad onder de islamitische inwijkelingen gevallen zijn waarbij jonge koppels zich in hun procreatie liever "Europees" gaan gedragen. Maar volgens mij zullen dat tot nader order uitzonderingen zijn. In de meeste islamitische gezinnen zal alles nog altijd gebeuren volgens de richtlijnen en het humeur van de pater familias. En wanneer die pater familias zijn broek op het bed gooit dan is het zijn echtgenote geraden om zijn gezag te eerbiedigen en "hem te laten doen".
Ik liet het juist zien omdat het juist gaat over alle allochtonen, en niet over de uitzonderingen! Zelf vond ik het niet opmerkelijk of te optimistisch, omdat ik het al zag bij bekenden.

Het aantal kinderen per vrouw is niet afhankelijk van het soort geloof.
Hier waren eerst ook autochtone mega gezinnen en nu niet meer, ook niet onder gelovigen, ook al hebben zij het wel langer volgehouden.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 21 januari 2016 om 22:21.
atmosphere is offline  
Oud 21 januari 2016, 22:17   #142
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
De mening van een homohater?
Die homo's hoef je niet te " normaliseren "hoor, ze zijn namelijk al normaal, wakker worden, dit is 2016 en achterlijkheid over mensen met een andere seksuele geaardheid zoals homo's is geen "normale" mening meer.
Ze getuigt van onwetendheid en domheid.
Anno 1980 was homofilie "normaal". Ondertussen is het volgens hen discriminatie om homo's te weigeren voor bloeddonaties of -transfusies.
Anno 2000 was transgender "normaal", anno 2010 was het "normaal" dat die vrouwen mannentoiletten en -douches gebruiken en vice versa, ondertussen kan je in New York als werkgever een boete krijgen als je zo'n gek met zijn ware maar niet-geprefereerde gender titel aanspreekt want dat zijn traumatische "micro-agressions".
Anno 2014 was het voor linkse ouder "normaal" dat hun prepuberale zoon of dochter in de lagere school transgender was.
Anno 2015 liepen er volwassen mannen rond die denken zesjarige meisjes te zijn, en de linkse kerk zag dat het "normaal" was.
Anno 2016 laten vrouwen zich door moslims verkrachten in Europa en dienen geen klacht in, want dat is "normaal".
Naar de aard van het progressivisme kan je binnen 10 jaar huisdier te trouwen, en is dat "normaal".

En het boeit mij eigenlijk geen flikker welke degeneratieve shit mensen in hun bed doen, en ik wil helemaal niet de indruk geven de seksuele kallotenmoraal te verkondigen. Maar kom mij niet verkondigen wat "normaal" is omdat de links-progresieve kerk naar haar ideologie telkens de grens van de moraliteit, het fatsoen en aanvaardbare verlegt.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 21 januari 2016 om 22:37.
AnarchoChristophe is offline  
Oud 21 januari 2016, 22:23   #143
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Tegenover niemand. Je vraag is belachelijk.

De kans is immers groot dat relatief veel mensen binnen Pegida tegen het normaliseren van homoseksualiteit is, en terecht lijkt mij.
Waarom is dat terecht ??
atmosphere is offline  
Oud 21 januari 2016, 22:33   #144
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Het migratiewapen: De briljantste oorlog aller tijden tegen het Westen.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=223553
Een complottheorie.

U spreekt over de grote hoeveelheid alleenstaande mannen, welke onderdeel zouden zijn van het invasie leger, waar dus kennelijk een bepaalde sturing achter zit, of een samenzwering.
voor wie ook maar 3 minuten langer nadenkt zal duidelijk worden dat er gewoon andere redenen zijn voor het hoge percentage mannen die hier alleen komen (of ze een gezin hebben weten we vaak niet eens).

In oorlogen zijn het juist de jonge mannen die voornamelijk omkomen, een veel hoger percentage dan vrouwen en kinderen.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 21 januari 2016 om 22:38.
atmosphere is offline  
Oud 21 januari 2016, 23:20   #145
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Een complottheorie.

U spreekt over de grote hoeveelheid alleenstaande mannen, welke onderdeel zouden zijn van het invasie leger, waar dus kennelijk een bepaalde sturing achter zit, of een samenzwering.
voor wie ook maar 3 minuten langer nadenkt zal duidelijk worden dat er gewoon andere redenen zijn voor het hoge percentage mannen die hier alleen komen (of ze een gezin hebben weten we vaak niet eens).

In oorlogen zijn het juist de jonge mannen die voornamelijk omkomen, een veel hoger percentage dan vrouwen en kinderen.
Kan zijn dat ik als man meer kans heb om in een oorlog te sterven maar mocht er hier oorlog uitbreken dan is het in veiligheid brengen van mijn vrouw en kinderen mijn eerste prioriteit: ik trek mijn plan wel en ga desnoods bij het verzet.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline  
Oud 21 januari 2016, 23:33   #146
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom is dat terecht ??
Omdat je je op glad ijs begeeft. Wanneer je onwenselijkheid gaat normaliseren, ga je al snel perversiteiten normaliseren.

Verder creëer je een maatschappij waar mensen blij MOETEN zijn met mensen die 'anders' zijn.
Nietzsche is offline  
Oud 21 januari 2016, 23:36   #147
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
De mening van een homohater?
Die homo's hoef je niet te " normaliseren "hoor, ze zijn namelijk al normaal, wakker worden, dit is 2016 en achterlijkheid over mensen met een andere seksuele geaardheid zoals homo's is geen "normale" mening meer.
Ze getuigt van onwetendheid en domheid.
Nee, homo's vind ik niet 'normaal'. Maar zolang ik niet geconfronteerd word met hun ranzigheden, vind ik het allemaal best.

Alleen zaken als homoadoptie, homohuwelijk zijn een lachertje.
Nietzsche is offline  
Oud 21 januari 2016, 23:37   #148
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Anno 1980 was homofilie "normaal". Ondertussen is het volgens hen discriminatie om homo's te weigeren voor bloeddonaties of -transfusies.
Anno 2000 was transgender "normaal", anno 2010 was het "normaal" dat die vrouwen mannentoiletten en -douches gebruiken en vice versa, ondertussen kan je in New York als werkgever een boete krijgen als je zo'n gek met zijn ware maar niet-geprefereerde gender titel aanspreekt want dat zijn traumatische "micro-agressions".
Anno 2014 was het voor linkse ouder "normaal" dat hun prepuberale zoon of dochter in de lagere school transgender was.
Anno 2015 liepen er volwassen mannen rond die denken zesjarige meisjes te zijn, en de linkse kerk zag dat het "normaal" was.
Anno 2016 laten vrouwen zich door moslims verkrachten in Europa en dienen geen klacht in, want dat is "normaal".
Naar de aard van het progressivisme kan je binnen 10 jaar huisdier te trouwen, en is dat "normaal".

En het boeit mij eigenlijk geen flikker welke degeneratieve shit mensen in hun bed doen, en ik wil helemaal niet de indruk geven de seksuele kallotenmoraal te verkondigen. Maar kom mij niet verkondigen wat "normaal" is omdat de links-progresieve kerk naar haar ideologie telkens de grens van de moraliteit, het fatsoen en aanvaardbare verlegt.
2 !
Nietzsche is offline  
Oud 22 januari 2016, 01:06   #149
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht

Achtereen een nieuwe hype bij onze jeugd: shemale. Masturberen terwijl je met de eigen tieten aan het spelen bent. Safe sex krijgt een nieuwe dimensie.

bf62 is offline  
Oud 22 januari 2016, 02:49   #150
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een complottheorie.

.
Zo denkt of dacht de staatsveiligheid er toch ook over.

Citaat:
“We moeten dringend onze gedachten samenbrengen over hoe deze massale mensenstroom van vluchtelingen naar hier tot stand is gekomen”, zegt ze, “Want wat nu gebeurt, is niet toevallig. Deze exodus is georganiseerd of georkestreerd. Door mensen die onze maatschappij willen destabiliseren. En helaas kunnen we niet anders dan zeggen dat de veiligheid in ons land door deze situatie niet verbeterd is.”

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150913_01865039
daiwa is offline  
Oud 22 januari 2016, 04:58   #151
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Kan zijn dat ik als man meer kans heb om in een oorlog te sterven maar mocht er hier oorlog uitbreken dan is het in veiligheid brengen van mijn vrouw en kinderen mijn eerste prioriteit: ik trek mijn plan wel en ga desnoods bij het verzet.
Het gaat toch voornamelijk over alleenstaande mannen?
"bij het verzet gaan "? veel te simpel gedacht , het barst er van de verschillende strijdende partijen.

Uw hele gezin in een klote bootje stoppen is ook een groot risico overigens.
atmosphere is offline  
Oud 22 januari 2016, 05:34   #152
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
=daiwa;7970885]Zo denkt of dacht de staatsveiligheid er toch ook over.

“We moeten dringend onze gedachten samenbrengen over hoe deze massale mensenstroom van vluchtelingen naar hier tot stand is gekomen”, zegt ze, “Want wat nu gebeurt, is niet toevallig.
Klopt, er is is daar totale chaos en oorlog , mensen vluchten overal heen , ook naar landen in die regio.
Citaat:
Deze exodus is georganiseerd of georkestreerd. Door mensen die onze maatschappij willen destabiliseren. En helaas kunnen we niet anders dan zeggen dat de veiligheid in ons land door deze situatie niet verbeterd is.”
We zijn met z'n allen mede verantwoordelijk voor deze toestand !

Zo idioot kom je het zelden tegen!! bijvoorbeeld: interracial marrige als een 'fout' iets zien
haha! dat is nu juist erg verstandig, het zorgt voor sterke nakomelingen.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 22 januari 2016 om 05:57.
atmosphere is offline  
Oud 22 januari 2016, 05:52   #153
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Nee, homo's vind ik niet 'normaal'. Maar zolang ik niet geconfronteerd word met hun ranzigheden, vind ik het allemaal best.

Alleen zaken als homoadoptie, homohuwelijk zijn een lachertje.
linkshandige mensen zijn ook niet normaal , want ze wijken af van de norm
maar verder zijn ze wel normaal.
Bij u proef ik toch duidelijk een moreel oordeel, alsof gay zijn een keuze is, en niet genetisch bepaald.

Moeten we Terug naar vroeger? alles wat vreemd is verborgen houden, ook al weten we dat juist dit veel meer problemen geeft, lekker conservatief veel incest gevallen, priesters die kinderen misbruiken, enz
nee, we moeten vooruit in deze materie en niet achteruit, want daarvan weten we al zeker dat het dan erger word.
atmosphere is offline  
Oud 22 januari 2016, 09:37   #154
Chapiro
Provinciaal Statenlid

Chapiro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kizzy Bekijk bericht
In onze Westerse landen hebben we inmiddels een dermate ontwikkelde beschaving, democratie en tolerantie bemachtigd dat opportunistische groepen die vlotjes en bovendien op onze kosten tegen ons misbruiken om ons, 'de westerlingen' -en meteen ook onze normen' vrijheden en waarden- compleet uit te roeien.

Wat nu gebeurt is eenvoudigweg een herhaling van de grote volksverhuizingen in de vroege Middeleeuwen en d�*t heeft toen geresulteerd in het verdringen van de oorspronkelijke bevolking naar het Westen en het settelen van hele nieuwe bevolkingsgroepen vanuit het Oosten.

De druk van Europa, de wereld en de 'politiek correcten' om die 'arme vluchtelingen' op te vangen, graaft in een razendsnel tempo onze ondergang, zelfs uitroeiing, m�*�*r dat mag je niet zeggen, want dan ben je een racist.
Wat de zogenaamde vluchtelingen zèlf zeggen over hoe ze de boel hier gaan overnemen, hoe onze dochters in boerka zullen lopen, hoe homo's en lesbiennes afgeslacht zullen worden, hoe we vanzelf zullen verdwijnen omdat wij nu ons eenmaal minder talrijk voortplanten, etc...; d�*t wordt vakkundig uit demediagehouden. Alleen pro-vluchteling-propaganda en feel-goodberichtgeving wordtgebracht.
Dit gaat onvermijdelijk eindigen in een grote slachting en wij zullen nièt de winnaars zijn...

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...sthouden.dhtml
Baba Vaga (Roemeense zieneres) voorspelt WWIII als volgt.
Zij voorziet dat het onbetrouwbare Iran een bom gooit op het prachtige Rome.
Deze bom is van nucleaire aard.
Nostradamus voorspelt WWIII als volgt.
Frankrijk begint met de weerstand tegen moslims, maar het leger van Allah heeft zich reeds gevestigd binnen Europa (vluchtelingen)
Dit voor of omstreeks 2020.
Chapiro is offline  
Oud 22 januari 2016, 09:37   #155
Chapiro
Provinciaal Statenlid

Chapiro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kizzy Bekijk bericht
In onze Westerse landen hebben we inmiddels een dermate ontwikkelde beschaving, democratie en tolerantie bemachtigd dat opportunistische groepen die vlotjes en bovendien op onze kosten tegen ons misbruiken om ons, 'de westerlingen' -en meteen ook onze normen' vrijheden en waarden- compleet uit te roeien.

Wat nu gebeurt is eenvoudigweg een herhaling van de grote volksverhuizingen in de vroege Middeleeuwen en d�*t heeft toen geresulteerd in het verdringen van de oorspronkelijke bevolking naar het Westen en het settelen van hele nieuwe bevolkingsgroepen vanuit het Oosten.

De druk van Europa, de wereld en de 'politiek correcten' om die 'arme vluchtelingen' op te vangen, graaft in een razendsnel tempo onze ondergang, zelfs uitroeiing, m�*�*r dat mag je niet zeggen, want dan ben je een racist.
Wat de zogenaamde vluchtelingen zèlf zeggen over hoe ze de boel hier gaan overnemen, hoe onze dochters in boerka zullen lopen, hoe homo's en lesbiennes afgeslacht zullen worden, hoe we vanzelf zullen verdwijnen omdat wij nu ons eenmaal minder talrijk voortplanten, etc...; d�*t wordt vakkundig uit demediagehouden. Alleen pro-vluchteling-propaganda en feel-goodberichtgeving wordtgebracht.
Dit gaat onvermijdelijk eindigen in een grote slachting en wij zullen nièt de winnaars zijn...

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...sthouden.dhtml
Baba Vanga (Roemeense zieneres) voorspelt WWIII als volgt.
Zij voorziet dat het onbetrouwbare Iran een bom gooit op het prachtige Rome.
Deze bom is van nucleaire aard.
Nostradamus voorspelt WWIII als volgt.
Frankrijk begint met de weerstand tegen moslims, maar het leger van Allah heeft zich reeds gevestigd binnen Europa (vluchtelingen)
Dit voor of omstreeks 2020.

Laatst gewijzigd door Chapiro : 22 januari 2016 om 09:40.
Chapiro is offline  
Oud 22 januari 2016, 11:52   #156
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Did Nostradamus predict ISIS rise? 16th century warnings of terror reign and what's NEXT

Prophecies of Nostradamus Part 5: World War III

Ik denk dat er véél mensen zijn die WW3 met rasse schreden ziet naderen daar moet je echt geen ziener voor zijn.

We halen ons dat zelf op onze 'nek', laat ze maar verder infiltreren op alle mogelijke diensten en andere, laat ze maar verder binnenstromen de strijders 5000, 10.000, 35.000, 45.000 en meer ...

Macedonië laat duizenden vluchtelingen door

Ze laten naar het schijnt alleen diegenen door die naar Duitsland of Oostenrijk willen 'vluchten' lachertje zeker.

Beseft men nu nog steeds niet dat, dat legers zijn die men aan het binnenhalen is?
Oud 22 januari 2016, 21:38   #157
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Klopt, er is is daar totale chaos en oorlog , mensen vluchten overal heen , ook naar landen in die regio.
Maar alle jongvolwassen rapefugees vluchten naar hier.
Citaat:
We zijn met z'n allen mede verantwoordelijk voor deze toestand !
Jij misschien wel. Ik neem geen enkele verantwoordelijkheid voor de puinhoop van de links-progresieve dildocratie.
Citaat:
Zo idioot kom je het zelden tegen!! bijvoorbeeld: interracial marrige als een 'fout' iets zien
haha! dat is nu juist erg verstandig, het zorgt voor sterke nakomelingen.

Als je een dindu met een IQ van 80 bent, zijn je nakomelingen van een interraciaal huwelijk inderdaad sterk in vergelijking. Als je de dindu niet bent, heb jij, en vooral je kind, wel het shitty end van die deal gekregen.

Gelukkig is zelf-segregatie een gegeven. Gelukkig voor ons , of we waren allemaal de low-median IQ bruine goop van South Park, maar ook gelukkig in onze natuurlijke geschiedenis, of evolutie was onbestaande.
Oud 22 januari 2016, 21:49   #158
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Was dat een politiek punt van de linkse kerk?
Citaat:
Bij u proef ik toch duidelijk een moreel oordeel, alsof gay zijn een keuze is, en niet genetisch bepaald.
Er is dan ook geen aanwijzing dat "gay zijn" genetisch bepaald zou zijn en geen keuze. Eigenlijk toont jouw woordkeuze trouwens weinig nuance en kennis van de biologie.
Wel enorm fascinerend, hoe voor links-progressieven iets als ras niet kan bestaan en IQ geen genetische component heeft, maar homofilie volledig genetisch is. Zou dubbeldenk genetisch zijn?
Citaat:
Moeten we Terug naar vroeger?
Ja, heel ver.
Citaat:
alles wat vreemd is verborgen houden, ook al weten we dat juist dit veel meer problemen geeft,
Alles wat subversief en degeneratief is, ja, en dat gaat veel minder problemen geven als die linkse cucks iets nuttigs vinden om voor te leven ipv social justice of de immer durende sociale revolutie.
Citaat:
lekker conservatief veel incest gevallen, priesters die kinderen misbruiken, enz
Dat is een grote no-no he. Behalve natuurlijk als het incest is tussen bv. Pakistanen, waar 70 procent met hun neven of nichten trouwen, of als die priesters moslims zijn en die misbruiken kindhuwelijken. In dat geval is het een verrijking voor de links-progressieven. Izdeykulcha!
Citaat:
nee, we moeten vooruit in deze materie en niet achteruit, want daarvan weten we al zeker dat het dan erger word.
Dat is net het links-progressieve probleem, de constante staat van revolutie. Overwinning na overwinning boeken en het is nooit genoeg, nooit links genoeg. Telkens verder de grenzen verleggen van wat gezond en moreel is.
Ik herhaal het nogmaals, en ik durf daar mijn hand voor verwedden. Binnen de 10 jaar gaan we een beweging van redelijke grootte binnen de links-progressieve kerk zien, die bestialiteit en dierenhuwelijken willen legaliseren. Tenzij iemand een origineler idee heeft van wat hun volgende grote zaak gaat zijn, want waar kan je van hieruit nog verder naar links?

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 22 januari 2016 om 21:54.
Oud 22 januari 2016, 22:20   #159
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Bij u proef ik toch duidelijk een moreel oordeel, alsof gay zijn een keuze is, en niet genetisch bepaald..
Je moet je progressieve narrative eens updaten, je loopt 5 jaar achter (een eeuw in de progressieve jaartelling). Het is niet voor niks dat je al even niets meer leest in pravda-kranten als DeWereldMorgen over genetica en homoseksualiteit. De tijd van "het sociale construct" is aangebroken.

Halverwege tussen het feit dat men geen vals onderzoek kan produceren over genetische homoseksualiteit en het bereiken van de homoseksuele emancipatie heeft er een shift plaats gevonden. Omdat links altijd verder naar links moet, en een nieuw doel nodig had na de homo's, is men voor de rechten van de transseksuelen gaan opkomen.
Dat was wat moeilijker om je uit te lullen op het vlak van biologie, want iedereen met minstens een TSO-opleiding weet dat seks genetisch bepaald word via de aanwezigheid van een Y-chromosoom, nl. een man. Dus het werd moeilijk te beweren dat een transgender man met een Y-chromosoom eigenlijk een vrouw was omwille van zijn genen.

Dus, enter het nieuwe narrative van links: "gender is een sociaal construct".

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 22 januari 2016 om 22:22.
Oud 22 januari 2016, 22:40   #160
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
maar verder zijn ze wel normaal.

Moeten we Terug naar vroeger? alles wat vreemd is verborgen houden, ook al weten we dat juist dit veel meer problemen geeft, lekker conservatief veel incest gevallen, priesters die kinderen misbruiken, enz
Je zintuigen zijn goed.
Nietzsche is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be