Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Steunt U het voorstel van burgemeester Lippens? Illegalen pijlsnel raus?
Ja 22 91,67%
Nee 2 8,33%
Ik ga een beredeneerd antwoord formuleren 0 0%
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 29 februari 2016, 19:26   #141
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Exclusief: Buldozers en containers in de Jungle - RT Ruptly

In de aanwezigheid van een enorme politiemacht wordt de Jungle opgekuist

https://www.youtube.com/watch?v=yD_Vf-ismBY

https://www.youtube.com/watch?v=x6mwXxrHNYY

http://www.youtube.com/watch?v=28BMnXq-JTw&t=37m22s
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 29 februari 2016 om 19:39.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2016, 19:36   #142
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=daiwa;8010548]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht

Francken maakte geen onderscheid.
Hij zei dit namelijk toen de instroom van de 90% nutteloze al bezig was.
Maar Francken kon en mocht die bende onmogelijk tegenhouden!
Waarover zijn jullie toch voortdurend bezig?
Bij het minste dat hij wel doet loopt het vol met multiculonnozelaars die moord en brand schreeuwen er nog bovenop!
Val liever onze groene jongens aan gezien de onbeschaamde zever die ze verkopen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2016, 07:14   #143
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

[quote=andev;8011301]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Maar Francken kon en mocht die bende onmogelijk tegenhouden!
Waarover zijn jullie toch voortdurend bezig?
Bij het minste dat hij wel doet loopt het vol met multiculonnozelaars die moord en brand schreeuwen er nog bovenop!
Val liever onze groene jongens aan gezien de onbeschaamde zever die ze verkopen!
T'is ongezien hoe sommigen jonge mensen zever verkopen ,gisteren gekeken naar TV 4 reportage TERUG NAAR MIJN LAND ....om te huiveren hoe ze hun eigen continent aan de gieren te grabbel willen gooien... de verstandigste uitspraken waren van JMD & (toch nog Zuhal) en de dochter van FDW de rationeelste dan wel op alle gebied dit zijn mensen met toch een visie ,, trouwens vanwaar nu al die heisa over ontwikkelingslanden deze hebben al altijd bestaan waarom nu plots heel die regio over willen brengen naar Europa ,pressies of iedereen zot geworden is .. de laatste tijd....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2016, 08:35   #144
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht

T'is ongezien hoe sommigen jonge mensen zever verkopen ,gisteren gekeken naar TV 4 reportage TERUG NAAR MIJN LAND ....om te huiveren hoe ze hun eigen continent aan de gieren te grabbel willen gooien... de verstandigste uitspraken waren van JMD & (toch nog Zuhal) en de dochter van FDW de rationeelste dan wel op alle gebied dit zijn mensen met toch een visie ,, trouwens vanwaar nu al die heisa over ontwikkelingslanden deze hebben al altijd bestaan waarom nu plots heel die regio over willen brengen naar Europa ,pressies of iedereen zot geworden is .. de laatste tijd....
Ik heb er niet naar gekeken en ga dat ook niet doen, het heeft geen zin, als je naar het cv van sommige deelnemers kijkt weet ik genoeg, emo TV en proberen de Europeanen voor de zoveelste keer een geweten te schoppen.
Ik denk het ook dat bijna iedereen zot geworden is, en die het nog niet zijn worden meer en meer apathisch tegen over de invasie.

Laatst gewijzigd door alberto : 4 maart 2016 om 08:37.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2016, 08:46   #145
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Ik heb er niet naar gekeken en ga dat ook niet doen, het heeft geen zin, als je naar het cv van sommige deelnemers kijkt weet ik genoeg, emo TV en proberen de Europeanen voor de zoveelste keer een geweten te schoppen.
Ik denk het ook dat bijna iedereen zot geworden is, en die het nog niet zijn worden meer en meer apathisch tegen over de invasie.
2!

100%
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2016, 08:53   #146
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar is maar 1 woord voor inderdaad => WAANZIN !
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2016, 10:21   #147
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt ongelijk, er waren verschillende meningen.
De interessantste uitspraak vond ik op het einde van een moslim.
Dat is jullie cultuur niet, culturen evolueren. (Westerse)
Wat bedoelt hij daarmee, dat hij moet evolueren naar zijn cultuur?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2016, 13:02   #148
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dit misschien?

Het geloof in de dag des oordeels
Oud 4 maart 2016, 13:45   #149
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Tuurlijk, verschillende meningen, met Dedecker en de dochter van DeWinter erbij, tja.
Weet je, na de eerste aflevering van de bril van Heylen heb ik niet meer gekeken naar dat programma.
Ik hou het wat zulke programma's betreft voor bekeken, ook voor het terug naar eigen land programma.
Wat zou men toch willen bereiken met dit soort televisie?

Wat die moslim bedoelde weet ik niet, kan ik niet weten, ik heb niet gekeken.

Mijn interesse in "de vluchtelingen" daalt zienderogen, met dank aan de Merkels en andere leiders, televisieprogramma's, nieuwsuitzendingen, het aanbod is te groot.

Laatst gewijzigd door alberto : 4 maart 2016 om 13:46.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2016, 14:21   #150
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Tuurlijk, verschillende meningen, met Dedecker en de dochter van DeWinter erbij, tja.
Weet je, na de eerste aflevering van de bril van Heylen heb ik niet meer gekeken naar dat programma.
Ik hou het wat zulke programma's betreft voor bekeken, ook voor het terug naar eigen land programma.
Wat zou men toch willen bereiken met dit soort televisie?

Wat die moslim bedoelde weet ik niet, kan ik niet weten, ik heb niet gekeken.

Mijn interesse in "de vluchtelingen" daalt zienderogen, met dank aan de Merkels en andere leiders, televisieprogramma's, nieuwsuitzendingen, het aanbod is te groot.
Al goed en wel , wat ik er van leerde ... dat Heylen een beetje een simpel manneke is ... met zijn in elkaar gefloste programma's om ons hart te doen breken en ons verstand op nul te willen zetten....inderdaad , en dat het mijn slaap deftig verstoord heeft door die stomme uitspraken van sommigen die daaraan mee deden.

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 4 maart 2016 om 14:23.
Oud 4 maart 2016, 14:35   #151
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Al goed en wel , wat ik er van leerde ... dat Heylen een beetje een simpel manneke is ... met zijn in elkaar gefloste programma's om ons hart te doen breken en ons verstand op nul te willen zetten....inderdaad , en dat het mijn slaap deftig verstoord heeft door die stomme uitspraken van sommigen die daaraan mee deden.
Dat mensen zich daarvoor geleend hebben.

Niemand is toch verplicht die route te doen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2016, 14:41   #152
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat mensen zich daarvoor geleend hebben.

Niemand is toch verplicht die route te doen.
Alles draait alle dagen in de media om oorlog en vluchtelingen precies of er niet anders meer te doen op de wereld ....de zeik loopt eraf weet jet in de plaats dat ze het proberen op te lossen , grenzen sluiten van conflict vrije landen die nog enige welvaart hanteren , en dan nog die schone adembenemende Griekse eilanden naar de kloten helpen met die stinkende bootjes vol geluk zoekers , t'is een schandaal voor de mensheid
Oud 4 maart 2016, 14:45   #153
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

[quote=de vuile muilekoek;8015273]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht

Totaal maft dat programma. Dwaas en absurd.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2016, 17:26   #154
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Kent Lippens het verschil tussen een asielzoeker en een illegale ?

Weet Lippens iets van de praktische organisatie om een illegaal terug naar zijn land, of zelfs naar een derde land te sturen ?

Of lult hij alleen maar op het niveau van de frigo-box ?

.
Asielzoekers kunnen afgevoerd worden in een soort Guantanamo Bay met de rest van de illegalen.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2016, 17:36   #155
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lippens zou beter (alle verstandige )burgemeesters van het land oproepen om een front op te richten !! samen met de burgers die van de zelfde mening zijn!! om dit een halt toe te richten en die onnozele overspoeling tegen te werken , het is inderdaad de waarheid klare waarheid ZE OVERSPOELEN ONS & GAAN ONS CONTINENT OVERROMPELEN & JA OOK ONTWRICHTEN & BEROVEN en dit is inderdaad totaal onmogelijk zoiets toe te laten..... van onmogelijk gesproken dan.
Dit is geen slecht idee. Lippens staat voor liberaal en niet voor het "Vlaams, liberaal en democratisch" waar Open VLD voor staat. Wat mij betreft mag Lippens een front oprichten dat pleit voor een afbouw van de democratie ten voordele van een technocratisch beleid die onze decadente welvaartsstaat afbreekt.

Lang Leve het Huis van België !

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2016, 08:59   #156
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Dit is geen slecht idee. Lippens staat voor liberaal en niet voor het "Vlaams, liberaal en democratisch" waar Open VLD voor staat. Wat mij betreft mag Lippens een front oprichten dat pleit voor een afbouw van de democratie ten voordele van een technocratisch beleid die onze decadente welvaartsstaat afbreekt.

Lang Leve het Huis van België !
kweet wel maar het grote probleem zijn die vluchtelingen stromen daar had ik het over dit specifieke probleem! liberaal of niet Vlaams of gelijk wat de botten ...het gaat over die vluchtelingen en wat eraan te doen gvd.
Oud 5 maart 2016, 09:06   #157
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Asielzoekers kunnen afgevoerd worden in een soort Guantanamo Bay met de rest van de illegalen.
Of ge bouwt ze iets veilig en leert ze daar ter plaatse meebouwen?
Bruggen bouwen enzo.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2016, 09:31   #158
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Of ge bouwt ze iets veilig en leert ze daar ter plaatse meebouwen?
Bruggen bouwen enzo.
in een landje waar ze voor de moment geen geld hebben om hun tunnels staande houden ga jij bruggen bouwen
Oud 5 maart 2016, 09:56   #159
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Op 22 januari 2009 gaf president Obama bevel om het gevangenenkamp op Guantánamo Bay binnen een jaar te sluiten. Zeven jaar later bestaat het kamp evenwel nog altijd.
Hij (Obama) 'wilde of verdeelde al' de gevangenen over de 'rest' van de wereld. Ik dacht dat er ééntje van in België zat zelfs. (niet zeker van)

Guantanamo Bay

Lippens heeft gelijk punt

Laatst gewijzigd door Universalia : 5 maart 2016 om 09:57.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be