![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het sociaal paradijs is al jaren verleden tijd en bestaat enkel nog voor rijken en politici, zowel in Vlaanderen, Wallonië en Brussel. Je beseft toch als vrijetijdseconoom dat de consument weer de dupe is van deze belasting? De zoveelste belasting, sorry kilometerheffing die men niet belasting noemt afgeschoven op de consument, belastingbetaler. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
|
![]() Voor zover ik gezien heb lieten ze gewone wagens door, ze liepen dus wel vertraging op, maar dat heb je voor Brussel, Luik, Antwerpen en Gent en alle grootsteden iedere dag met de files. Iedereen zijn rijbewijs maar afpakken, die in die file staat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U betaalt het gelag zowieso. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister
|
![]() Waar haal jij die zever vandaan, het is er nog steeds een sociaal paradijs voor profiteurs, altijd al geweest en dit zal zo blijven!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf05082008_085 Vlaamse profiteurs! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Ach ja, ik zou je nog uitleggen waarom ik mijn Nederlandse AOW hier voor 90 % aan de belastingen mag geven. Mijn pensioen is opgebouwd bij de Nederlandse ambtenaren pensioenkas, maar je bouwt intussen ook AOW op en aan gezien ik in België aan het werknemersplafond zit, neemt de Belgische staat wat je in Nederland opgebouwd hebt aan AOW gewoon voor zich. En je kan als inwoner van België niet vragen om belast te worden in Nederland op die AOW. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een positief mechanisme vergeet je echter te vermelden: als je gehuwd bent, dan zal je echtgenote ook een pensioen uit Nederland trekken, en afhankelijk van haar fiscale situatie zal zij er zelfs meer aan overhouden dan jijzelf. Maar misschien is dat niet van toepassing op jouw situatie... Zo zie je maar: 't is hard om ondernemer of werkmens te zijn onder crypto-communistische regimes... Jij lijkt me nogal links georiënteerd, en dus pro systemen waarin de overheid de vruchten van de arbeid usurpeert en naar eigen goeddunken aanwendt en herverdeelt. Maar blijkbaar doet het toch pijn wanneer jij zelf slachtoffer van dat soort praktijken wordt. Ik bied u mijn ongemeende excuses aan voor de schadenfreude. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
Of ben jij ook zo een goedgelovige, die denkt dat de 123 triljoen gestolen dollars van de 2 banken crises, verdwenen zijn? Lang leve Panama en de andere belastingparadijzen! Lever nog maar een beetje in. Ken je dat verhaaltje nog van Verhofstad en Dehaene? De BTW vervangt alle andere belastingen? Om je dood te lachen. En ja, ze krijgt de helft van dat pensioen tot zij sterft, maar dat moet je niet vergeten aan te geven bij de aanvraag anders krijgt ze niets. Laatst gewijzigd door subocaj : 8 april 2016 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
Jij mag dan als beloning nog wat meer ophoesten aan je Vlaamse belastingregering. De hangmatters zoals jij ze noemt zijn de oudere werklozen die nog niet geschorst zijn door het "warme" Vlaanderen. Nog even en Wallonië word gekoloniseerd door Frans lerende werkloze Vlamingen. Kom je toch nog aan een Vlaams sprekende minderheid en werken de grendel wetten andersom. ![]() Je zou Wallonië dankbaar moeten zijn voor de opvang van de meest geplukte Vlamingen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet eens de N94 tussen Dinant en Vignée afrijden. Eens kijken hoe "fatsoenlijk" u die gewestweg wel vindt. Of het laatste stukje de N562 bij Lobbes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vindt het dus normaal dat zwaar vervoer onze autosnelwegen en andere drukke assen gebruikt (en dus ook verslijt) zonder dat ze daarvoor een duit in het zakje doen?
|
![]() |
![]() |