![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Het VB dat de kiemen voor burgeroorlog zaait ? Laat me niet lachen. Het is net omdat men niet meer geloofd dat op het VB stemmen helpt dat de roep om geweld meer en meer klinkt. En het is denk ik ook niet enkel door smerige internetcampagnes dat de sentimenten worden geroerd. Het is door te gaan shoppen in de stad, een avondje cinema, een aanslag, door het hoofddoek dat als een afwijzing en verstikking ervaren wordt, ... . Ik heb het recht op een hoofddoek altijd verdedigd maar op plaatsen waar ze de meerderheid gaan uitmaken begint dat echt wel verstikkend aan te voelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En aub laat de pastiche maar achterwege : niemand maar dan ook echt niemand beweert dat het blok de luchthaven heeft opgeblazen. Ik stel voor dat we over de realiteit praten en niet over fictie ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 3 mei 2016 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat, en niets anders is het cordon sanitaire. Géén tekst in stenen tafelen noch een evangelie vanuit het ideale maar een akkoord onder gelijken (politieke partijen) dat ze nooit de laagtes gaan opzoeken door om opportunistische redenen met blokkers een akkoord te maken. Citaat:
Dit heeft niets te zien met de kiezer, die doet wat hij wil. Toen, en nu nog altijd. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, want het VB is het grote gevaar, niet de islamieten.
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Ik bedoel dat men de gastarbeiderminderheid boven de VBminderheid heeft gesteld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eb het siert de partijen, dat zij na al die jaren nog steeds hun woord gestand doen. Bart De Wever heeft zelfs nog persoonlijk een lokaal politicus die hier ook actief is op het forum buiten gesjot omdat hij wou zaken doen met het blok. Raus damit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En juist die partijen werden zélf al ontelbare keren veroordeeld voor het schenden van de mensenrechten. Kan het nog hypocrieter ......... Laatst gewijzigd door daiwa : 3 mei 2016 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Nu begin ik het te snappen "waarom " het niet vooruit gaat met dit land ...... deze die aan de leiding zitten leven nog in de vorige eeuw ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb ik ernstige twijfels over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tweede vraag : wat is er van het 70 pinten plan al verwezenlijkt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Philip Dewinter bereid om publiek en ondubbelzinnig te verklaren dat het 70 punten plan moreel fout was en een historische vergissing was ? Of blijft hij en zijn partij liever tot het einde in het cordon zitten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() Dat is geen antwoord op mijn 2 vragen. Niet dat je er moet op antwoorden hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() Waarom moet Filip Dewinter dat doen? Als iemand dat moet doen is het de huidige voorzitter. Of moet Karel Dillen terug komen om het te doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het betreft wel de beslissende vraag rond verderzetting of stopzetting van het cordon sanitaire. Erin blijven, of eruit stappen : het is een actieve keuze.
|
![]() |
![]() |