![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Daar heb je de oplossing !!!! voor heel Europa .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, want ze mogen er niet zwemmen.
![]()
![]() |
#144 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe ver, hangt af van de afstand van strand of oever en van de snelheid van de stroom op dat moment. Tijdens het doodtij kan rechtstreeks terug gezwommen worden. Bovendien worden de stromingen sterk beperkt door de golfbrekers, kustgedeelten waar net de stroken zich bevinden met de strandredders. Kijk in Zuid-West Frankrijk (Atlantische Oceaan) heb je ongeveer een kleine 1.000 km kust met bijvoorbeeld in de Landes prachtige verlaten zandstranden. Daar wordt overal gesurfd en gezwommen. Zij die een grotere veiligheid op prijs stellen kunnen altijd terecht in de zones met strandredders. Dit laatste geldt ook aan onze kust.
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Decaluwé i s krieke of drink ie teveel krieke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De zee is open terrein maar de kustzone is territoriaal waar de overheid niet alleen alles te zeggen heeft maar ook haar verantwoordelijkheid neemt tegen ongedierte dat op diverse manieren probeert verloedering te brengen. En....... van mij mag jij in open zee gerust van je boot springen hoor. Ik heb er geen probleem mee als jij daar absoluut wilt verzuipen. ![]() Daar hoor ik je hulpgeschreeuw niet en moet ik niet mee opdraaien voor de kosten van de redders. Alhoewel.... helicopters kosten ook geld. Veel geld. Och......laat maar zitten. Ze kappen heer weer de soep bij de patatten om het bord warm te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister
|
![]() Lijkt me logisch
![]() Veel gejank voor weinig concreets alweer. Wie tegen beter weten in toch wil gaan zwemmen in zee, bij afwezigheid van redders of, beter nog, wanneer de rooi vlag hangt, die moet dat vooral doen. Your life, your choices, moeilijker moet dat niet zijn. Maar lijkt me logisch dat die persoon als vissevoer gaat dienen van zodra hij of zij in de problemen komt. Mensn genoeg op de aardkluit dus van wat meer of minder idioten ligt geen mens wakker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar Syrië trekken, d�*t is roekeloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Verder zoals u stelt, geldt overal "Eigen schuld, dikke bult". Onverantwoordelijke verdronkenen zullen geen visvoer worden, maar wulken zullen zich eraan tegoed doen.
![]() |
![]() |
#153 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() <Driedubbel!>
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 10 mei 2016 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() <Dubbel>
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 10 mei 2016 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() <Vierdubbel (sic)>
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 10 mei 2016 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Ik kan zwemmen en waarschijnlijk beter of gij .... dingemans ,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |