![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, aanmodderen
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er wel,significant genoeg onderwijzers om zo populistisch herverkozen te worden ? Is het migrantenkinderen geen significantere doelgroep ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet jaloers worden Jack.
Drink er ook ene. Wat moet het zijn? Een Duvel? Die fles witte wijn behoud ik zelf voor bij mijn ranzige "Gordon Blue". Schol!!! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 14 mei 2016 om 22:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar is de tijd dat je achter het geopende "Ijzeren Gordijn" voor een paar zijden kousen nog van grond kon gaan. Goedkope? Hier? Voluptueuse hormonale kleerkasten ja. En altijd te duur dus! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een lacher. Vier maanden congé per jaar, weken van amper 25 uur en vroeger pensioen. Ze zouden eens een maand moeten meedraaien in de privé, ze zouden allemaal spontaan een burn-out krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Licht werk (niet volgens Crevits) en véél maar vrije tijd..
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe zwaar is jouw job bij de bank? Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 mei 2016 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kleuterjuffrouw is zeker een zwaar beroep. Je kunt geen driejarige moslim meer berispen, of,je hebt een klacht van een gelijke kansen commissie , en dat verklaart een perfecte werkstress. Logisch toch
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Another Jack;8102357]Vertel eens.
Hoe zwaar is jouw job bij de bank?[/QUOTE] Nog geen opmerkingen gekregen Jack over die "w" in jouw? Er zijn er hier op dit forum die constant spreken van "jou" job. Dus geen vergetelheid hoor! Maar ze vinden wel regelmatig het vierkantig wiel uit. Tja; met een IQ van 120 en meer weet je natuurlijk alles beter. Straks komt hier weeral de "kleine". Die zijn IQ is zo hoog dat hij regelmatig door draait. Het paardenmolen-syndroom noemt men zijn aantasting. ![]() Dat is weeral wat anders dan ranzige kaas hoor Jack. ![]() Ik weet verdomd niet wat er mis is met dit forum. Zondagmorgen om 8,30 uur. En die PC van mij begint nu reeds "Gateway Time-out" uit te kotsen. Binnen geraken op dit forum is soms nog moeilijker dan een peloton IS'ers plat bombarderen. En als dit forum ook al onder de regeringsmaatregelen van langer werken valt dan belooft dit voor de toekomst. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 15 mei 2016 om 07:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om de kiezers duidelijk te maken dat ze haar beloftes waarmaakt, heeft de Belgische Anke Vandermeersch (26) aangekondigd uit de kleren te gaan als ze genoeg voorkeurstemmen bij de ophanden zijnde verkiezingen voor het Europese parlement haalt. Ik heb maar een buitenlandse mediabron genomen, omdat de binnenlandse bronnen onbetrouwbaar zijn voor jullie ![]() ![]() ![]() http://krant.telegraaf.nl/krant/arch....bloot.eu.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bots ik op een "moslima" dan zijn dat handtastelijkheden. En als ik ze bekijk om haar te ontwijken dan is dat racisme. Thuisblijven dus. Poort op slot en een dobberman die bijt. Want anders geraak ik vroeg of laat nog in die vlooienbak waar iedereen staakt. Maar momenteel verdienen de gedetineerden nog zeer goed. Binnenkort is iedereen kandidaat om in den bak te gaan zitten. Ze zullen gevangenissen moeten bij bouwen. ![]() Trouwens; de enige veilige plaats om niet in de gevangenis te geraken is de gevangenis zelf. Hier klopt iets niet. ![]() Even nadenken. Maar daar krijg ik "stress" van. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 15 mei 2016 om 07:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Wat lul jij nu weer werkman.... je zit weer van de rails ... en denkt meteen weer aan letterlijke zaken seksmaniak of zo ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gezien. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als slimme zot ben ik heel tevreden en blij hoor. ![]() Wat is feitelijk de reden waarom jij altijd de zuurpruim uithangt? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 15 mei 2016 om 08:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |