![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee. Hij wilde vrede. Over de werkelijke oorlogsverklaring mag je niets zeggen want dat is strafbaar.
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, dat had ik niet gemerkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie wonen samen zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() nee, ik ben het trouwens meestal oneens met hem. Maar ja, ik ben het oneens met iedereen...
Maar antwoordt nu eens op mijn vraag! Wat zijn de criteria voor uw negeerlijst? Ik heb u al verschillende malen gepakt op onwaarschijnlijke kemels. Vooral die van Galileo Galilei was echt schandalig! Ik moet daar nog altijd om lachen. Is dat dan niet voldoende? |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Zoek de tegenstrijdigheid..,
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw posts zo weerzinwekkend mogelijk maken is niet genoeg, het blijft iets artificeels, het komt iets te kort. Echt trollen kan je niet aanleren trouwens, je hebt het of je hebt het niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() 2
Laatst gewijzigd door geertvdb : 3 juni 2016 om 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
Wat zijn uw criteria? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Laat dus maar.
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop maar, je bent een gvdb'ke aan het doen, en ik heb weinig tot geen interesse.
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
Gij geeft het ook altijd zo vlug op... Ik zal het even uitleggen: Ik heb een voorkeur voor een vakantie in de bergen, maar niet iedereen heeft mijn voorkeur. Sommige mensen hebben liever een vakantie aan de zee. En die kunnen daar heel goede argumenten voor geven. En hun voorkeur heel goed uitleggen. Maar volgende vakantie ga ik opnieuw naar de bergen. Voila, u zag een tegenstelling. Maar die was er niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijven zeveren, tot vervelens toe.
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar eerlijk gezegd het is een "grote" schoonmaak hoor.. Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 4 juni 2016 om 06:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om verder te gaan en het off topic te combineren met on topic:
intern het katholiek onderwijs worden meer en meer de oer-katholieken op een negeerlijst gezet .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als hij een intellectueel is, dan is zijn zijn intieme gedachten: Adam en Eva hebben niet echt bestaan, net zoals de wereld niet in 6 dagen geschapen is, waarna gerust moest worden. De aarde is niet plat; de aarde is niet het centrum van ons zonnestelsel, laat staan van het heelal. Men kan niet uit de doden opstaan. Het is onmogelijk dat enkele minuten reflecteren, een gevolg zou hebben tot na de dood. Engelen, hemel en hel bestaan niet. Wonderen ook niet. Ik geloof omdat ik goedgelovig ben en volgzaam aan mijn ouders, die ook volgzaam waren aan hun ouders. Het is allemaal begonnen met leugentjes om bestwil die moesten camoefleren dat het om macht ging. Ze hebben me bij mijn teelballen gehad. Maar ondertussen is het te laat en te moeilijk om dat toe te geven. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |