![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom schept God ons niet van de eerste keer perfect in plaats van ons te beproeven via genetica dat sterker dan onze opvoeding is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee echt, dood wordt je supergelukkig omdat je je hele leven iets onschuldig zoals je seksuele geaardheid, hebt onderdrukt! Nogal advies van de schepper niet? ![]() Laatst gewijzigd door alice : 19 juni 2016 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Ge zou voor minder de kant van den duivel kiezen he alice.
Ik begrijp niet waarom religies daarin zoveel aandacht krijgen. Wanneer een cultuur zich homofoob opstelt omdat het religie dat predikt, kunnen wij dat dan toelaten op onze schoolbanken? Waarom erkennen wij ideologieën die aanzetten tot homofobie, rassenhaat, discriminatie? Wanneer iets niet synchroon met onze verlichting verloopt dienen wij dat te weren. In plaats van toe te laten onder het mom van godsdienstvrijheid. Waar is de homo zijn vrijheid? En waar is de mijne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leer eens op een volwassen manier in het democratisch veld te staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze politici hebben voor ons de keuze gemaakt, we leven nu in de multiculturele apartheidsmaatschappij. Homo's - het ganse holebi-spectrum, joden, politie, vrouwen die niet volledig ingepakt zijn en dergelijke meer, die hebben geen plaats meer in het straatbeeld. Dat zijn nu eenmaal dingen die gebeuren als je de broek op de enkels laat zakken voor de moslims. Ik begrijp wel dat sommigen onder ons daar niet echt tevreden mee zijn, maar als je de stand van zaken wil veranderen, dan ga je eerst moeten afrekenen met de Belgische politici die ons - door hun anti-Vlaamse politiek, hier hebben gebracht.
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangeboren? Daar ben ik niet van overtuigd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We weten van onze politici dat macht corrumpeert, stel je dan eens voor dat je een onsterfelijk almachtig wezen bent met bovennatuurlijke krachten en dat je er niets mee inzit van de hele wereld te vermoorden, op de familie van die oude zonderling met zijn boot na. Dat kan toch niet anders als met uw verstand fucken.
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er een andere?
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er is geen enkele opinie die verandering toebrengt aan de realiteit van onze multiculturele apartheidsmaatschappij.
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik meen dat de meeste zatlappen en cannabisrokers/gebruikers vierkant hun voeten vegen aan die wetten. Je zal volgens mij de impact van zulke wetten enigszins overschatten. Zeker als we weten dat wanneer de politie moslims ziet aankomen met ingepakte vrouwen erbij, ze snel de andere kant opkijken en vertrekken - om erger te voorkomen... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() God bestaat ie ? eerlijk gezegd ik ben blij niet er mee te maken hebben ... met een homo als zoon .... ik ging het zeer moeilijk gehad hebben.... echt. Niet dat ik homo 's haat , maar zelf moeder zijn van "een homo" ging ik niet aankunnen. Te verwarrend .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 19 juni 2016 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, daar gaat het juist wel over. U gaf aan dat gelovigen er beter aan doen te zwijgen als ze het openbaar forum betreden en hun opvattingen beter binnen de eigen gemeenschap houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Iemand als Jan zal nooit of te nimmer erkennen dat homoseksualiteit aangeboren is. De talloze homoseksuele dieren in massa's diersoorten bewijzen dit, want daar is geen sprake van cultuur, trends, zoeken van aandacht en dergelijke. En als homoseksualiteit aangeboren is, zou God een fout gemaakt hebben, aldus de christelijken onder ons. Wat dan ook weer een bizarre redenering is, want waarom zou God een probleem hebben met menselijke homo's ? Hij heeft genoeg dierlijke homo's gemaakt, dus waarom geen menselijke ? In de Bijbel wordt er alvast weinig over gezegd, hier en daar een halve verwijzing. In Leviticus staat er bv. "Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten.". Gelukkig is er niemand meer in de hele wereld die leeft volgens de bizarre wetten van het Oude Testament. Jezus trok zich blijkbaar weinig aan van homoseksualiteit (wat wil je, met al zijn "apostelen" naast zich). |
|
![]() |
![]() |