![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk gaat schoof ook niet van ons eisen dat we respect hebben voor de koran/islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar gaat het wél over?
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://docs.vlaamsparlement.be/docs...5-12102011.pdf
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je foutieve herhalingen maken dat ik de volgende keer nog harder zal roepen "nooit samenwerken met het Blok" als dat intern de nva eens voorgesteld zou worden door een brave maar te naïeve medemens. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Sinds wanneer heb jij "foutieve herhalingen" nodig om "niet met het Blok' te roepen? We hebben ook zonder jouw forumreclame door dat de voorkeur van de N-VA naar pertinent belgicistische partijen gaat, hoor.
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of moet het zijn Nieuwe Verkeerd begrepen Alliantie ? Remember Sarah Smeyers in het federale parlement in 2012 ! http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...n-dicht.dhtml# |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB is stront maar je weet niet waarom. Ik kan wel uitleggen waarom de N-VA shit is. ![]() We gaan die N-VA shitpartij terug naar de kiesdrempel voeren, misschien niet in één verkiezing maar toch zeker in 2. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 12 juni 2016 om 08:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister-President
|
![]() sedert de jaren 60 veel minder, en zeker de ex-koloniale landen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik deze morgen op de radio hoorde: Jan Jambon heeft verklaard dat hij niet zinnens is druk uit te oefenen om Brussel tot een fusie van de zes politiezones te doen overgaan. De reden die Jambon aanhaalt is dat er nu eenmaal besloten werd om tijdens de legislatuur van deze regering geen communautaire of communautair gevoelige kwesties aan te snijden. Als N-VAer ben ik daar wel in ontgoocheld. Wanneer mag er dan wél over gepraat worden? Tijdens de verkiezingscampagne? Ik denk dat het extreem gevoelig ligt bij de MR omwille van de MR-burgemeesters in "la Capitale".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijf van die N-VA weg, het is een doodlopende straat. Ik geef toe, ik heb ook even anders gedacht, maar De Wever is de grootste ontgoocheling in 100 jaar Vlaamse strijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |